گزارش بررسی می‌کند که چگونه خرده‌فروشان در برابر کارت‌های اعتباری «نخبگان» مانند Apple Card عقب نشینی می‌کنند

بلومبرگ نگاهی جالب به نحوه پرداخت تا حدودی خرده‌فروشان برای کارت‌های پاداش سودآور مانند اپل کارت منتشر کرد. به طور خاص، اپل کارت به عنوان یک کارت “نخبگان” تعیین می شود، به این معنی که خرده فروشان باید هزینه مبادله بالاتری را در زمانی که شخصی از آن استفاده می کند بپردازند.

طبق داده‌های گزارش نیلسون، تاجران در ایالات متحده شاهد افزایش «هزینه‌های پذیرش پرداخت‌های الکترونیکی» به 108 میلیارد دلار در سال 2018 بودند. خرده‌فروشان تا حدی این را به این کارت‌های نخبه نسبت می‌دهند.

در اینجا چند نکته قابل توجه است. اول اینکه، اپل کارت اعتباری پرسود نزد برخی از خرده فروشان است، اما سودآورترین کارت موجود نیست. با این اوصاف، ظاهراً هنوز از نظر Mastercard به عنوان یک کارت “نخبگان” طبقه بندی می شود.

پر شده بلومبرگ بیزینس ویک مقاله ارزش خواندن دارد و را می توان در اینجا یافت.

این کارت های پریمیوم به نقطه داغ مذاکرات بین بزرگترین خرده فروشان کشور و شبکه های ویزا و مسترکارت تبدیل شده اند. بازرگانان بزرگ و ویزا و مسترکارت هنوز درگیر مذاکرات بر سر دعوای قضایی هستند که در سال 2005 شروع شد، زمانی که خرده فروشان از شبکه ها شکایت کردند و ادعا کردند که آنها قوانین ضد انحصار را با افزایش هزینه های سوایپ نقض کرده اند.

اگر مشتری از کارت سنتی ویزا استفاده کند، تاجر به بانک صادرکننده 1.27 دلار به عنوان کارمزد سوایپ بدهکار خواهد بود. اگر دارنده کارت پلاستیکی با برند Visa Signature داشته باشد، هزینه آن 1.75 دلار خواهد بود. سپس این کارمزدها بین شبکه، پردازشگر پرداخت و بانک صادرکننده تقسیم می شود.

اما خرده فروشان نمی توانند کارت هایی را که انتخاب می کنند انتخاب کنند، بلومبرگ توضیح. اگر تاجری بخواهد هر کارت اعتباری مسترکارت را بپذیرد، باید همه آنها را بپذیرد، از جمله کارت های “الیت”. رواج فزاینده کارت های به اصطلاح “نخبگان” به محل مناقشه بسیاری از خرده فروشان تبدیل شده است.

شبکه‌های کارت به بازرگانان می‌گویند که هزینه‌های بالاتر توجیه‌پذیر است، زیرا دارندگان کارت پریمیوم نیز قدرت خرید بیشتری دارند، بنابراین هزینه‌های بیشتری نیز خرج خواهند کرد. طبق پردازشگر پرداخت Auric، از ژانویه 2018، میانگین خرید انجام شده با کارت های ویزا با برند ممتاز 50 دلار بیشتر از خرید با کارت های اعتباری معمولی ویزا بوده است.

شبکه‌های کارت، مانند Mastercard، با استناد به داده‌هایی که نشان می‌دهد دارندگان کارت «نخبگان» نسبت به سایر مصرف‌کنندگان قدرت خرید بیشتری دارند، می‌توانند چنین معاملاتی را با خرده‌فروشان مذاکره کنند. ایده این است که هزینه اضافی می تواند هزینه تراکنش های بالاتر را برای خرده فروشان جبران کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش هاب Hyper USB-C


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

این گزارش توضیح می‌دهد که هزینه‌های مبادله توسط خرده‌فروشان پرداخت می‌شود، نه مستقیماً توسط مصرف‌کنندگان. این بخشی از “هزینه پذیرش کارت های اعتباری” است. کارت‌های الیت، مانند اپل کارت، برای پشتیبانی از برنامه‌های پاداش خود، کارمزد تراکنش‌های بالاتری دریافت می‌کنند.

دوم، هزینه‌های مبادله مدتی است که برای خرده‌فروشان مشکل‌ساز بوده است، نه فقط از زمانی که اپل کارت امسال عرضه شد. نوک از بلومبرگ ظاهراً برای اشاره به این موضوع است که افراد بیشتری اکنون در این فصل تعطیلات یک کارت اعتباری “نخبگان” دارند، زیرا اپل کارت اکنون به طور گسترده در دسترس است.

در حالی که برخی از بازرگانان این پرونده را در سال گذشته با تسویه حساب رکوردی که سال گذشته اعلام شد حل و فصل کردند – ویزا و مسترکارت هیچ تخلفی را اعتراف نکردند – طبقه مشخصی از خرده فروشان هنوز برای تغییر قوانین شبکه مبارزه می کنند، از جمله مواردی که فروشگاه ها را ملزم به رعایت تمام کارت های اعتباری یک برند می کند. .

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی