گزارش حاکی از آن است که از اخراج اپل به سه دلیل جلوگیری شد

این آخرین استدلال اغراق آمیز به نظر می رسد. هزینه‌های مشوق‌های کارکنان نسبتاً ناچیز است و در واقع می‌تواند با تسهیل جذب و نگهداری، تأثیر مثبتی بر قیمت نهایی داشته باشد. برای مثال اپل یک کلینیک پزشکی در محوطه اصلی خود دارد.

داشتن یک کلینیک در محل در اپل پارک نیز به معنای اتلاف وقت کمتر برای قرار ملاقات با پزشک است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در حالی که نمی توان اخراج آینده از اپل را رد کرد، این گزارش نشان می دهد که این شرکت می تواند نیروی کار خود را از طریق فرسایش به جای اخراج کاهش دهد: صرفاً با عدم جایگزینی افرادی که شرکت را ترک می کنند.

در همین حال، تقریباً در همین بازه زمانی، تعداد کارمندان آمازون دو برابر، مایکروسافت 53 درصد، شرکت مادر گوگل، آلفابت، 57 درصد و صاحب فیس بوک، متا، افزایش یافته است. 94 درصد

این روزنامه وال استریت می گوید در حالی که سایر غول های فناوری نیروی کار خود را بین 57 تا 100 درصد افزایش داده اند، استخدام اپل محدودتر بوده است.

دوم، اپل از اشتباه متا و گوگل اجتناب کرد: استخدام تعداد زیادی کارمند برای پروژه هایی که به احتمال زیاد به این زودی ها سودی ندارند. سرمایه گذاری هنگفت متا در متاورس بارزترین نمونه این امر است.

از پایان سال مالی خود در سپتامبر 2019 تا سپتامبر 2022، نیروی کار اپل حدود 20 درصد رشد کرد و به حدود 164000 کارمند تمام وقت رسید.

شرکت کوپرتینویی چیست برای پروژه هایی با آینده نه چندان مطمئن، مانند هدست اپل و Apple Car، اما در مقیاسی بسیار کوچکتر از رقبای فنی خود، استخدام کنید.

علاوه بر نقش‌های معمولی در کلینیک مراقبت‌های اولیه، اپل همچنین به دنبال استخدام «طراحانی» است که به اجرای برنامه‌ای با تمرکز بر پیشگیری از بیماری‌ها و ترویج رفتارهای سالم کمک می‌کنند.

عکس: Foster+Partners

اول، او استدلال می کند که اپل نسبت به سایر شرکت های فناوری در زمینه توسعه محتاط تر بوده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سوم، WSJ می‌گوید که اپل تمایل دارد «حق را اداره کند» و نسبت به سایر شرکت‌ها کمتر برای مزایای کارکنان خرج می‌کند. به عنوان مثال، در اپل پارک، بر خلاف غذای رایگان موجود در شرکت هایی مانند گوگل، کارمندان هزینه ناهار غذاخوری خود را پرداخت می کنند.

پیشگیری از بیماری بسیار ارزان تر از درمان افرادی است که قبلاً بیمار هستند. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده، مشکلات بهداشتی باعث می‌شود 69 میلیون کارگر سالانه روزهای از دست دادن را گزارش کنند که این امر باعث کاهش تولید اقتصادی 260 میلیارد دلار در سال می‌شود.

در حالی که سایر غول‌های فناوری مانند آمازون، گوگل و متا کوچک شده‌اند، هیچ نشانه‌ای از اخراج اپل تاکنون دیده نشده است. یک گزارش جدید امروز نشان می دهد که می تواند سه دلیل برای این وجود داشته باشد.

سازنده آیفون تا به حال نسبت به بسیاری از رقبای خود جایگاه بهتری داشته است، تا حدی به این دلیل که کارمندان خود را با سرعت بسیار کمتری نسبت به آن شرکت ها در طول همه گیری اضافه کرد. […]