گوشی اپل مدل iPhone 12 ZA A دو سیم کارت ظرفیت 128 4 گیگابایت کالاتیک

ماژول دوربین iPhone 12 از دو لنز 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که یکی از آن‌ها واید و دیگری اولتراواید است. گشودگی دریچه دیافراگم دوربین واید به f/1.6 می‌رسد و دوربین اولتراواید، زاویه دید 120 درجه را ارائه می‌کند. شما رزولوشن 4K را با سرعت ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه و همچنین Dolby Vision تا ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیار خواهید داشت.

آیفون ۱۲ مینی اپل – ۲۵۶ گیگ

اپل این تراشه را «سریع‌ترین تراشه در گوشی‌های هوشمند» نام‌گذاری کرده است. چنین حقیقتی به اپل اجازه می‌دهد تا ۱۱.۸ میلیارد ترانزیستور را روی تراشه کار گذارد که ۴۰ درصد بیشتر از A13 است. در A14 دو هسته با کارایی بالا و چهار وبلاگ 9to5mac.ir هسته کارآمد وجود دارد و همچنین GPU چهار هسته‌ای، ISP و موتور عصبی اپل نیز وجود دارد. نمودارها از ۵۰ درصد سرعت‌ بیشتر خبر می‌دهند و این در حالی است که تسک‌های مربوط به یادگیری ماشین حدود ۸۰ درصد سریع‌تر کار خواهند کرد.

آیفون 12 در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز ، سبز روشن و آبی با شروع قیمت ۷۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. آیفون 12 به دوربین دوگانه مجهز شده و برخلاف دو برادر بزرگتر از سنسور LiDAR بی‌بهره است. فیس آیدی نیز بهبود پیدا کرده و حالا به کمک فناوری الگوریتم Dynamic Zoning چهره کاربر را سریع‌تر تشخیص داده و قفل گوشی را باز می‌کند. اما اگر شارژر 20واتی را تهیه کنید در مدت زمان 30 دقیقه شاهد شارژ 55درصدی باتری خواهید بود که بسیار رضات‌بخش است.

درست است که کیفیت تصاویر سلفی به پای تصاویر دوربین اصلی نمی‌رسند اما خروجی تصویر کاملاً مطلوب است و به‌لطف حسگر تشخیص چهره، حتی جداسازی سوژه از زمینه هم به‌خوبی انجام می‌شود. حالت شب هم در دوربین سلفی وجود دارد اما تصاویر حالت شب دوربین سلفی همچنان با نویز همراه خواهند بود. امکان گرفتن ویدئوهای 4K با با فریم‌بندی 60 فریم بر ثانیه در مکس جدید ممکن شده است که نشان از کیفیت خروجی بالا دارد.

  • دنیای تکنولوژی لحظه به لحظه در حال تغییره و امروز جذاب‌ترین ابزاری که همه مردم با اون سروکار دارن اسمارت‌فونه …
  • لطفا با ما از طریق پشتیبانی آنلاین و یا شماره های تماس فروشگاه در ارتباط باشید .
  • یعنی مقاوت کامل در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۶ متر و مدت زمان ۳۰ دقیقه.
  • باتری آیفون ۱۲ اپل ظرفیت ۲۸۱۵ میلی آمپری دارد که از شارژ سریع با شارژر ۲۰ وات و شارژر بی سیم مگ سیف ۱۵ واتی پشتیبانی می کند .
صفحه نمایش جلویی گوشی کاملاً لب به لب بوده و هیچ بریدگی خاصی به جز محل دوربین و سنسور جلو مشاهده نمی‌شود. علیرغم همه شباهتهایی که بین دو صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ و گوشی آیفون ۱۲ پرو، وجود دارد، در مقایسه با یکدیگر مقداری تفاوت جزئی در نمایشگرهای این دو گوشی، مشاهده می‌شود. به‌طور خلاصه در این نسخه از سیستم‌عامل iOS، ویجت‌ها در صفحه خانه هم نمایش داده می‌شوند، App Library با شکل‌وشمایل جدیدش بسیار دلپسند شده است و نقشه و پیام‌ها هم شاهد بهبود بوده‌اند. البته به‌روزرسانی‌های دیگری هم مثل کوچک‌تر شدن پنجره اعلان و تماس دیده می‌شود که درکل کار با گوشی را مطلوب‌تر کرده است.

مشخصات ایفون۱۲ از نظر سخت افزار