گوگل به نام تیم کوک برای تبلیغ «Team Pixel» در هنگام توییت کردن از آیفون اشاره می کند

هر چند وقت یکبار می بینیم که یک رقیب در توییتر بر روی اپل سایه می اندازد، و گاهی اوقات آنها این کار را می کنند. هنگام توییت کردن از همان آیفونی که دارند مسخره می کنند. تیم گوگل پیکسل ظاهراً درس خود را نگرفته و شب گذشته با استفاده از “تویتر برای آیفون” اپل را به تمسخر گرفته اند. به سرعت حذف شد … اما اینترنت آن را فراموش نمی کند.

یکی از این روزها ممکن است این شرکت ها درس خود را یاد بگیرند، اما به نظر می رسد آن روز امروز نیست و چیزی به ما می گوید که این آخرین باری نخواهد بود که چنین اتفاقی می افتد.

همانطور که توسط دوست سایت ایان زلبواکانت گوگل پیکسل در توییتر شب گذشته در واکنش به تیزر «#TakeNote» تیم کوک توییت کرد. شعار “توجه داشته باشید” اپل انتقاداتی را به دنبال داشته است زیرا این شعاری است که توسط تیم یوتا جاز NBA نیز استفاده می شود. در واقع اپل هش فلگ متحرک را به همین دلیل حذف کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

هوم باشه، میبینمت طرفداران NBA… #TeamPixel اینجاست تا شما را به تیم مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر کند – تیم خود را به ما بگویید تا شاید بتوانیم نکته‌های NBA شما را بهتر کنیم.

گوگل تصمیم گرفت تا در این زمینه بازی کند و توییتی بفرستد که می‌گفت پیوستن به «تیم پیکسل» باعث می‌شود طرفداران NBA «به تیم مورد علاقه‌تان نزدیک‌تر» شوند تا آیفون.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پس از تماس، تیم گوگل پیکسل به سرعت توییت را حذف و دوباره ارسال کرد. بار دوم این توییت از طریق “توئیتر برای وب” ارسال شد.