اتاق های Airbnb؛ الهام گرفته از اپل؛ جانی آیو ماموریت را دوباره تعریف می کند

عکس: Laro Photography/Unsplash

Airbnb به عنوان راهی برای اقامت در اتاقی در خانه شخص دیگری شروع شد. این ایده اصلی برای اشتراک یک خانه دو مزیت منحصر به فرد را ارائه می دهد. اول اینکه برای مشتریان مقرون به صرفه تر است. بیش از 80٪ اتاق های خصوصی کمتر از 100 دلار در هر شب هزینه دارند و میانگین نرخ آن 67 دلار در شب است. دوم، اقامت در کنار یک میزبان راهی عالی برای ملاقات با فرد جدید و تجربه شهر مانند یک محلی است.

او اضافه کرد که راه اندازی اتاق های Airbnb نشان دهنده بازگشت این شرکت به ریشه های خود است: اجازه دادن به مردم در خانه خود، به جای یک آپارتمان کامل…

اتاق های Airbnb

همه ما همکاری خواهیم کرد. گفتم: «من تصمیم‌گیری را پایین نمی‌آورم. من تصمیم گیری را یکپارچه خواهم کرد. من سردبیر هستم من مانند یک رهبر ارکستر هستم و باید هر ساز را به اندازه کافی خوب درک کنم تا مطمئن شوم که صدا ایجاد می کند. چیز دیگری که گفتم این بود: «ما محصول و بازاریابی را با هم مرتبط خواهیم کرد.

جونی آیو ماموریت شرکت را دوباره تعریف می کند

او گفت که جونی آیو لوگوی شرکت را دوباره طراحی کرد، اما بزرگترین تاثیر او بازتعریف ماموریت شرکت بود. اگرچه شرکت “تعلق” را به عنوان هدف اصلی خود داشت، بسیاری این را به عنوان چیزی غیر از استقبال همه نمی دانند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

مدیر عامل شرکت برایان چسکی در مصاحبه ای جدید گفت که تعدادی از تغییرات Airbnb – از جمله Airbnb Rooms و سازماندهی مجدد کامل ساختار شرکت – از اپل الهام گرفته شده است.

و کار دیگری که ما انجام دادیم، که در آن زمان دیوانه به نظر می رسید، و اکنون کاملاً شهودی است، این است که کل شرکت را در یک نقشه راه قرار دادیم. بنابراین، برای اکثر شرکت های فناوری، هر مدیری مسیرهای شنای مخصوص به خود را دارد. گفتیم: «شما مسیر شنا ندارید. همه با هم روی همه چیز کار می کنند. تنها مسیر شنای شما وظیفه شماست.

شما کی هستید و در زندگی خود چه می خواهید؟ و این بخشی از الهام بخش دسته‌های Airbnb بود، اینکه ما می‌خواستیم مردم بدون اینکه مقصدی در ذهن داشته باشند به Airbnb بیایند و اینکه می‌توانیم املاک را نه تنها بر اساس مکان، بلکه بر اساس آنچه که آنها را منحصربه‌فرد می‌کند طبقه‌بندی کنیم، و این واقعاً بر دسته‌های Airbnb تأثیر گذاشت و برخی از کارهایی که اکنون انجام می دهیم

این شرکت در اوایل این ماه گفت که به همان جایی که شروع کرده بود بازگشته است.

آنها 90 روز با ورشکستگی یا شاید کمتر فاصله داشتند. و تقسیم شد. من فکر می کنم چیزی حدود 80 محصول وجود داشت. و او دو کار انجام داد. او بیشتر محصولات را قطع کرد و به یک سازمان عملکردی بازگشت و این کاری بود که ما انجام دادیم.

و این، به نظر من، یک بازگشایی بسیار بزرگ بود. حرف بعدی که جونی آیو گفت این بود که این کتاب را برای من خلق کرد، کتابی از ایده هایش، و نام کتاب “فراتر از کجا و کی” بود و اساساً گفت که Airbnb باید از کجا و کی به چه کسی و چی؟

گستاخ گفت لبه که Airbnb همچنین در ساختار و بازاریابی خود به اصول اولیه بازگشته است و از اپل الهام گرفته شده است.

مصاحبه کامل به طرز شگفت انگیزی جالب است.

ما فکر می کنیم این ایده مهم تر از همیشه است. در شرایط اقتصادی امروز، مردم می خواهند ارزان سفر کنند. و پس از سال‌ها انزوا در طول همه‌گیری، آنها به دنبال راه‌هایی برای ارتباط با مردم و داشتن تجربیات معتبر هستند. این زمان مناسب برای اقامت در اتاقی در خانه شخص دیگری است.

الهام گرفته از اپل

جانی آیو گفت: «خب، باید آن را برش دهی. این فقط مربوط به تعلق نیست، بلکه مربوط به ارتباط و تعلق انسانی است.

من شخصی را استخدام کردم که مسیر شرکت را تغییر داد، به نام هیروکی آسایی. او مدیر خلاق اپل بود و آنها واقعاً من را با این روش استیو جابز آشنا کردند. استیو جابز در سال 1997 به اپل بازگشت.