اتحادیه بریتانیا می گوید افزایش دستمزد اپل کاهش دستمزد پس از تورم است

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این اتحادیه خاطرنشان می کند که درآمد و سود اپل هر دو به طور چشمگیری در سال گذشته افزایش یافته است و همچنین نشان دهنده افزایش غرامت تیم کوک است.

زمینه

ما ابتدا متوجه شدیم که کارکنان خرده‌فروشی قصد داشتند در ماه فوریه به اتحادیه بپیوندند، زمانی که طبق گزارش‌ها، گروه‌هایی در دو فروشگاه اسنادی را برای تشکیل پرونده به هیئت ملی روابط کار، با حدود شش مکان دیگر در مراحل اولیه برنامه‌ریزی، آماده کردند.

ما شاهد شروع رسمی این فرآیند در فروشگاه پرچمدار Grand Central Terminal اپل در نیویورک بودیم، با تعدادی از اهداف برای یک معامله بهتر با کارکنان. به دنبال آن حرکت های مشابهی به آتلانتا و مریلند انجام شد.

کارکنان اپل شروع به افزایش حقوق سالانه ما کرده اند – آینده ای نه چندان دور را تصور کنید که در آن بتوانیم دستمزد خود را به طور دسته جمعی چانه زنی کنیم. پس امسال چه داشتی؟

  • بالاتر از تورم: 22.7 درصد
  • برابر با تورم: 11.4%
  • کمتر از تورم: 54.5 درصد
  • بدون افزایش: 11.4%

بخشی از پاسخ اپل پیشنهاد افزایش حقوق برنامه ریزی شده بود. میانگین افزایش دستمزد 10 درصد خواهد بود.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

اپل با رویکرد هویج و چوب پاسخ داد و از افزایش دستمزد کارکنان خبر داد و در عین حال نسبت به عواقب اتحادیه‌سازی هشدار داد.

اتحادیه می گوید اکثر افزایش حقوق اپل کمتر از تورم است

اتحادیه‌ای که نماینده برخی از کارگران فروشگاه‌های خرده‌فروشی در بریتانیا است، گفت که افزایش دستمزدی که اخیراً توسط اپل اعطا شده است، پس از محاسبه تورم، در واقع به کاهش دستمزد منجر شده است.

APPLE RETAIL UK LTD به تنهایی فروش 972 میلیون پوندی را با سود 24 درصدی در یک سال همه گیر ثبت کرد.
هیچ بهانه ای برای اپل وجود ندارد که حقوق کارکنان خط مقدم خود را به طور عادلانه پرداخت نکند، چه در این اقتصاد و چه در کشورهای دیگر.

عکس: امیل کالیبرادوف/Unsplash

افزایش 9.4 درصدی شاخص قیمت مصرف کننده
افزایش 11.8 درصدی شاخص قیمت خرده‌فروشی

امسال، اکثر ما در اپل، به ویژه آنهایی که در فروشگاه‌های اپل کار می‌کنند، افزایش کمتر از نرخ تورم و کاهش حقوق خود را به صورت واقعی دریافت کرده‌ایم.

البته این وضعیت در حال حاضر غیرمعمول نیست، زیرا کارگران بسیاری از شرکت‌های دیگر افزایشی کمتر از نرخ تورم دریافت می‌کنند یا اصلاً افزایشی دریافت نمی‌کنند.

درخواست بر اساس نظرسنجی از تنها 44 کارمنداما به طور کلی با گزارش‌های افزایش میانگین برای کارکنان اپل مطابقت دارد.

اپل با رویکرد هویج و چوب پاسخ داد. این چوب ادعایی تهاجمی بود مبنی بر اینکه اتحادیه‌سازی می‌تواند به جای سرعت، تغییر را کند کند – آنقدر تهاجمی که دو شکایت در مورد تخریب غیرقانونی اتحادیه ثبت شد. هویج اعلام افزایش دستمزد و سایر بهبود شرایط کاری برای کارکنان خرده فروشی بود.

نه، ما معلم، پستچی، پرستار، راننده قطار نیستیم، اما به ارتباط مردم کمک می‌کنیم، به آن‌ها کمک می‌کنیم کارهایشان را انجام دهند و تلفن‌های مردم را در صورت خرابی تعمیر کنیم. مردم هر روز به ما تکیه می کنند و کارفرمای ما می تواند بهتر انجام دهد.

2021:
درآمد اپل 33 درصد افزایش یافت
مدیران عامل تا 600 درصد پرداخت می کنند

جنبش سازماندهی از اقیانوس اطلس نیز عبور کرده است و برخی از کارگران بریتانیایی فروشگاه اپل به یکی از این دو اتحادیه پیوستند.

ما چیز زیادی نمی خواهیم، ​​فقط برای اینکه حقوق خود را متناسب با تورم نگه داریم. اگر افزایشی کمتر از اعداد بالا بود، افزایش نبود، کاهش بود.

با این حال، با توجه به تورم بالا در بریتانیا و سایر کشورها، اتحادیه کارگران فناوری و متحدین (UTAW) می گوید که این برابر است با کاهش دستمزدها به صورت واقعی.