اتصال خودکار آیفون وای فای را برای شبکه های عمومی غیرفعال کنید

آیا متوجه شده اید که آیفون خود در زمانی که خارج از خانه هستید بدون اینکه قبلاً سؤالی داشته باشید به شبکه Wi-Fi می پرد؟ یا شاید می خواهید بررسی کنید که آیفون شما به طور خودکار به کدام شبکه ها می پیوندد؟ مراحل غیرفعال کردن اتصال خودکار وای فای آیفون را برای شبکه های عمومی و اپراتور دنبال کنید.

تنظیمات پیش‌فرض برای آیفون هنگامی که یک شبکه WiFi ناشناخته را انتخاب می‌کند این است که از شما بپرسد که آیا می‌خواهید به آن بپیوندید یا خیر. با این حال، سناریویی وجود دارد که می تواند بدون درخواست به طور خودکار به شبکه های WiFi بپیوندد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا به نظر می رسد:

شبکه های اتصال خودکار وای فای آیفون را غیرفعال کنید

همچنین می‌توانید تنظیمات پیش‌فرض آیفون را تغییر دهید و بپرسید که آیا می‌خواهید به شبکه‌های ناشناس بپیوندید یا خیر. خارج از «پرسش» پیش‌فرض، می‌توانید آن را روی «هشدار» درباره شبکه‌های موجود تنظیم کنید، یا آن را غیرفعال کنید، که به شما امکان می‌دهد به‌طور دستی همه شبکه‌ها را انتخاب کرده و به آن بپیوندید.

جدا از شبکه های مدیریت شده، می توانید لیست شبکه های شناخته شده آیفون خود را نیز بررسی کنید تا در صورتی که در گذشته به طور تصادفی به یکی از آنها ملحق شده اید، آنها را فراموش کنید.

نحوه غیرفعال کردن اتصال خودکار وای فای آیفون برای شبکه های مدیریت شده

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. انتخاب کنید بي سيم در بالا
  3. اکنون فشار دهید ویرایش کنید در گوشه سمت راست بالا
  4. به پایین بکشید و به شبکه های مدیریت شده نگاه کنید
  5. روی دایره «i» در سمت راست هر شبکه ضربه بزنید
  6. حالا دکمه را فشار دهید برای غیرفعال کردن آن، گزینه Auto-join را تغییر دهید

شبکه های پشتیبانی شده ممکن است متفاوت باشند. برای مثال، اینها ممکن است شبکه های قفل شده ای باشند که فقط برای مشتریان یک اپراتور خاص در دسترس هستند. اما حتی اگر برخی از آنها شبکه‌های عمومی کاملاً باز نیستند، ممکن است نخواهید به طور خودکار به آنها بپیوندید زیرا تا حدودی اتصالات عمومی هستند.

البته یکی دیگر از گزینه‌های غیرفعال کردن اتصال خودکار آیفون به وای‌فای، خاموش کردن کامل وای‌فای است، اما این می‌تواند خسته‌کننده باشد و به راحتی فراموش شود.

نحوه مدیریت شبکه های شناخته شده آیفون

از آنجایی که آنها معمولاً از یک منبع قابل اعتماد هستند، آیفون به طور خودکار به شبکه های مدیریت شده ای که به طور پیش فرض عمومی هستند متصل می شود، اما می توانید این رفتار را خاموش کنید.

اینها را “شبکه های مدیریت شده” می نامند و اغلب توسط ارائه دهندگان خدمات بی سیم مانند AT&T، T-Mobile، Verizon و غیره به صورت رایگان ارائه می شوند.

از اینکه راهنمای ما را در مورد نحوه غیرفعال کردن اتصال خودکار WiFi آیفون برای شبکه های عمومی بررسی کردید متشکریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

اگر می خواهید بررسی کنید که آیفون شما حداقل یک بار قبل از پیوستن به آن به طور خودکار به کدام شبکه ها متصل می شود، مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. باز کن برنامه تنظیمات در آیفون شما
  2. انتخاب کنید بي سيم در بالا
  3. اکنون فشار دهید ویرایش کنید در گوشه سمت راست بالا
  4. بخش بالایی شبکه های شناخته شده شما خواهد بود، روی نماد – در سمت راست ضربه بزنید تا یکی حذف شود
  5. یا روی دایره «i» در سمت راست هر شبکه ضربه بزنید تا اتصال خودکار، وای‌فای خصوصی و غیره روشن شود.