افتتاح فروشگاه جدید Grove Apple در لس آنجلس در 19 نوامبر

به گفته گورمان، این فروشگاه جدید دقیقاً روبروی فروشگاه قدیمی قرار دارد که بیش از دو دهه است که به جامعه خدمت کرده است.

اپل هنوز عکس‌هایی از افتتاح این فروشگاه جدید در بیشه به اشتراک نگذاشته است، اما زمان زیادی نمی‌گذرد تا مردم از آن مطلع شوند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آغاز ماه اکتبر، بلومبرگ مارک گورمن در پست خود پست کرد توییتر متوجه شوید که یک فروشگاه اپل “اعلام نشده” به Grove در لس آنجلس می آید. او همچنین نظرات خود را در مورد فروشگاه در فروشگاه خود به اشتراک گذاشت برای روشن شدن خبرنامه

این فروشگاه که در سال 2002 افتتاح شد، پس از 19 سال به آدرس جدیدی نقل مکان کرد. این فروشگاه جدید اپل دو برابر نسخه اصلی است و به گفته این شرکت، “مقصدی کاملاً بازطراحی شده برای جامعه لس آنجلس برای تجربه محصولات و خدمات اپل، خرید، دریافت کمک و شرکت در جلسات رایگان Today at Apple خواهد بود. ”

هفته گذشته به مرکز خرید Grove Mall در لس آنجلس رفتم و متوجه شدم که یک فضای جدید غول پیکر در سمت راست نوردستروم ساخته شده است. فروشگاه آینده به طور قابل توجهی بلند، عریض و با موادی احاطه شده است که اپل در تعمیرات خرده فروشی اخیر خود استفاده کرده است.

بعلاوه راه اندازی راهنمای هدیه تعطیلات امسالاپل همچنین اعلام کرد که فروشگاه Grove Apple در لس آنجلس در 19 نوامبر آدرس جدیدی خواهد داشت.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر کنجکاو هستید، این آدرس است تا بتوانید خودتان پس از باز شدن در 10 روز آن را بررسی کنید: 189 The Grove Drive, Los Angeles, CA 90036.

مربوط:

فروشگاه اصلی Grove در لس آنجلس در 19 سال گذشته بیش از 27 میلیون بازدید کننده داشته است و یکی از محبوب ترین فروشگاه های اپل بوده است.