افزودن شارژ بی سیم CarPlay و Qi به نسل دهم هوندا سیویک 2016-2020 با قیمت حدود 200 دلار

CarPlay بی‌سیم نمایی از آیفون را نشان می‌دهد که بر روی صفحه نمایش داخلی ماشین شما نمایش داده می‌شود و شارژ باتری گوشی بیش از صفر است.

پس از قطع شدن کابل، بازگشت به سیم بی فایده است.

خوشبختانه، نسل دهم هوندا سیویک آنقدر رایج است که ساخت یک شارژر بی سیم برای یک مدل خاص برای یک شرکت مقرون به صرفه است.

نکته ای که در مورد CarPlay بی سیم وجود دارد این است که لزوماً باتری آیفون بیشتری نسبت به صدای بلوتوث یا CarPlay استاندارد مصرف می کند.

چند سال پیش، من هوندا سیویک سال 2005 دبیرستانم را با مدل 2017 عوض کردم. خود این خودرو از همه نظر دوازده سال جدیدتر به نظر می رسید.

ترکیبی از آداپتور CarLink 2.0 برای CarPlay بی سیم و شارژر بی سیم CarQiWireless برای نسل دهم هوندا سیویک این کار را بدون هیچ گونه ویژگی بصری انجام می دهد.

پس از ماه‌ها استفاده از آداپتور در ماشینم، به ندرت متوجه شدم که از آداپتور برای CarPlay بی‌سیم استفاده می‌کنم. جمع و جور، نامرئی است و دارای یک پورت USB برای شارژ است تا هیچ درگاهی را از دست ندهید.

اگر نسل دهم هوندا سیویک شما نسخه ای باشد که شامل CarPlay استاندارد باشد، ارتقا به CarPlay بی سیم بسیار ساده است. این مرحله همچنین نشان دهنده بخش عمده ای از هزینه است. اگر می‌خواهید فعلاً به شارژ بی‌سیم بروید، می‌توانید این مرحله را نادیده بگیرید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دلیل آن این است که CarPlay استاندارد به یک اتصال سیمی نیاز دارد که وظیفه شارژ آیفون را بر عهده دارد و صدای بلوتوث فقط صدا را به جز آلبوم هنری پخش می کند.

CarQiWireless ارائه دهنده شارژر بی سیم سفارشی (54.99 دلار) برای دستگاه های دارای Qi مانند آیفون های جدید است. این پد همچنین تلفن‌های اندرویدی مجهز به Qi و حتی کیس‌های شارژ بی‌سیم AirPods را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند.

برای من، بخش مهمی از این راه حل این است که همه چیز موجود یا ارتقا یافته به نظر می رسد اما با مصالحه اصلاح نشده است. به همین دلیل است که از همان روز اول در برابر تعویض سیستم اطلاعات سرگرمی مقاومت کردم.

تجربه عالی است. رانندگی را شروع کنید و CarPlay با آیفون در جیب شما شروع می شود. آیفون خود را روی تشک شارژ قرار دهید تا درایوهای طولانی تری را بدون دست زدن به کابل تغذیه کنید.

از لحاظ فنی، می‌توانید هر شارژر بی‌سیمی را در خودروی خود قرار دهید و به بهترین‌ها امیدوار باشید، اما شارژ بی‌سیم به تراز دقیقی نیاز دارد که دستیابی به آن با اطمینان در یک وسیله نقلیه در حال حرکت دشوار است.

به منظور بررسی 9to5Mac بررسی کامل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار.

شارژ بی سیم

شارژر بی سیم از پریز برق کمکی خودرو تغذیه می کند. آداپتور برق متناوب دارای یک پورت USB-A است که به طور موثر پریز برق کمکی را به یک درگاه شارژ با سیم سخت برای مسافر شما تبدیل می کند.

سه سال بعد، اکنون امکان افزودن این دو وجود دارد CarPlay بی سیم و شارژ Qi برای حدود 200 دلار – همه بدون تعویض هیچ سخت افزاری.

CarPlay بی سیم

پد شارژ سفارشی در محل ذخیره سازی خالی زیر نمایشگر داخلی محکم قرار گرفته است. به صورت زاویه دار نصب می شود و سپس فرورفته می شود تا لنت در حین رانندگی لیز نخورد. خود پد دارای یک تشک ضد لغزش است، اما توصیه می‌کنم از قاب آیفون استفاده کنید تا همراستایی آن با سیم‌پیچ‌های شارژ از بین نرود.

(برای مقایسه، من نتوانستم شارژر بی سیم قابل مقایسه ای برای هوندا HR-V در خانواده خود پیدا کنم.)

من از a استفاده کردم آداپتور CarLink 2.0 برای هوندا سیویک 2017 من و می تواند سازگاری را تضمین کند. آداپتور ($129.99-$149.99) به پورت USB متصل می شود که معمولاً آیفون خود را برای CarPlay وصل می کنید، سپس تلفن شما به صورت بی سیم به آداپتور متصل می شود.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

استریو ماشین قدیمی من با یک هد یونیت بی‌سیم CarPlay جایگزین شد. نسل دهم هوندا سیویک شامل CarPlay استاندارد بود و من علاقه ای به جایگزینی سیستم سرگرمی سهام در یک ماشین کاملاً جدید نداشتم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب آیفون Incipio Organicore


یک سفر سریع برای دریافت مواد غذایی با Wireless CarPlay تأثیر ناچیزی بر عمر باتری خواهد داشت. با این حال، هنگام استفاده از Wireless CarPlay همراه با ناوبری و پخش موسیقی در یک سفر طولانی، احتمالاً باید آیفون خود را شارژ کنید.