امروز در برنامه جوانان اپل، انرژی خلاق هنرمندان نیویورکی را تحریک می کند

پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در 11 ژوئن، تصویرگر و مدیر طراحی مقیم نیویورک کروین بریسو و ام تی وی شما ثروتمند برنامه جوانان امروز در اپل را با یک جلسه استودیو مجازی در وبکس برای عموم آزاد است. کروین و ریچ در مورد نقش خلاقیت در صنعت طراحی قبل از رفتن به Adobe Fresco در iPad برای یک نمایش تصویری بحث کردند.

Kervin Brisseaux Today در اپل
استودیوی مجازی: خلق دنیاهای جدید با Kervin Brisseaux

برنامه جوانان یکی از ابتکارات متعددی است که امروز در اپل از زمان شروع همه‌گیری برای ارتباط و الهام بخشیدن به خلاقان در زمان انزوا و عدم اطمینان ارائه شده است. می‌توانید جدیدترین‌های امروز در جلسات اپل را در اینجا بیابید apple.com/todayو درباره مرکز طراحی جوانان بیشتر بدانید در وب سایت آنها.

این نمایشگاه با پیامی الهام بخش از ابرو داردن از اپل موزیک و خلاصه ای از برنامه توسط ونسا گوزمان از اپل آغاز شد. همکاران Eda Levenson و Geneva White of وسعت کار، یک آژانس توسعه استعدادهای شهر نیویورک که برای ایجاد یک اکوسیستم خلاق فراگیرتر کار می کند. برنامه Today at Apple Youth بخشی از برنامه Apple است ابتکار برابری نژادی و عدالت.

Ebro Darden Today در اپل
امروز، شرکای برنامه جوانان اپل
آژانس توسعه استعدادهای کاری حوزه کاری
مهمانان خلاق و شرکای برنامه برای تجلیل از آثار هنرمندان جوان به ویترین نمونه کار مجازی پیوستند.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

در 10 ژوئن، پانلی از هنرمندان مهمان و همکارانی که این برنامه را تقویت می‌کنند، به تعدادی از هنرمندان جوان در Webex پیوستند تا یک نمایشگاه مجازی نمونه کارها که نمونه کارهای خلاقانه‌ای را که طی 14 هفته گذشته ایجاد شده است، جشن بگیرند. شرکت کنندگان مهم ترین پروژه های خود را به اشتراک گذاشتند و توضیح دادند که چگونه برنامه جوانان راه های جدیدی برای تفکر در مورد خود و جامعه به آنها ارائه می دهد.

پیش نمایش امروز در برنامه جوانان اپل

را امروز در برنامه جوانان اپل یک سفر 14 هفته ای خلاقیت و یادگیری بود که توسط بروکلین ارائه شد مرکز طراحی جوانان، باشگاه دختران پایین ایست ساید، مدرسه فیلم گتو، و اپل. جوانان در این برنامه زمستان گذشته درخواست های عضویت را ارسال کردند و در ماه مارس شروع به یادگیری کردند.

بهار امسال، جوانان شهر نیویورک، از بروکلین تا برانکس، به صورت آنلاین گرد هم آمدند تا پروژه‌های خلاقانه ایجاد کنند، مهارت‌های جدید را از هنرمندان برتر بیاموزند، و اشتیاق به داستان‌سرایی خلاقانه را کشف کنند. با تشکر از فرصت هایی که توسط امروز در اپل39 هنرمند جوان ابزارها و ایده هایی را که برای تأثیرگذاری بر جوامع خود نیاز دارند، دریافت کردند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پروژه‌های نمونه کارها در مجموعه‌ای از آهنگ‌های چند هفته‌ای که توسط هنرمندان معلم و مربیان میزبانی می‌شد، نمایش داده می‌شدند: مالکیت روایت شما، میکس‌تپ انجمن، داستان‌های محله، تصور آزادی و تصویرسازی آینده‌های جدید. هر آهنگ یک رشته خلاقانه خاص مانند فیلمسازی یا عکاسی را تقویت می کرد. اپل ابزارهایی مانند آیفون، میکروفون و نرم افزارهای ویرایش را در اختیار جوانان قرار داد.