بلومبرگ: اپل استورهای ایالات متحده از این هفته دیگر نیازی به ماسک نخواهند داشت

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کارمندان خرده فروشی همچنان ملزم به پوشیدن ماسک هستند، اما مشتریان این کار را نخواهند کرد. گزارش از بلومبرگ توضیح :

با توجه به پیشرفت‌هایی که در پاسخ به کووید-19 در ایالات متحده انجام شده است، می‌خواهیم به شما اطلاع دهیم که تعدادی از سایت‌ها اکنون وارد مرحله بعدی بازیابی شده‌اند و تحت پروتکل فاز 3 در محل کار خود را آغاز خواهند کرد. “، طبق این یادداشت. در فاز 3، جایی که مجاز است، پروتکل‌های اپل به‌روزرسانی می‌شوند تا امکان پوشش اختیاری برای افراد واکسینه شده را فراهم کند. الزامات فاصله‌گذاری فیزیکی نیز در این مرحله کاهش می‌یابد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


به گفته افرادی که از این موضوع مطلع هستند، غول فناوری شروع به اطلاع کارکنان خرده‌فروشی از تغییرات قریب‌الوقوع در بازارهای تحت‌تاثیر کرده است. این تغییر از روز سه‌شنبه اعمال خواهد شد و به کارمندان گفته شده است که نیازی به درخواست از مشتریان برای بررسی واکسیناسیون ندارند.

در همین حال، اپل قصد دارد الزام ماسک را از “برخی” دفاتر خود در کوپرتینو حذف کند. اپل این خبر را در یادداشتی به کارمندان شرکت اعلام کرد و گفت این تغییرات در «تعدادی از سایت‌ها» اعمال خواهد شد. علاوه بر الزامات پوشاندن راحت، اپل همچنین دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی را برای سایت های شرکتی کاهش می دهد. این یادداشت می گوید که این پروتکل های شرکت برای “افراد واکسینه شده” اعمال می شود.

می‌توانید آخرین باز و بسته شدن فروشگاه اپل را در ما دنبال کنید راهنمای دقیق در اینجا.

اپل به فهرست بلندبالایی از شرکت‌هایی می‌پیوندد که به دلیل پیشرفت در واکسیناسیون کووید-19، الزامات ماسک را در ایالات متحده کاهش داده‌اند. خرده فروشانی مانند استارباکس، والمارت و تارگت نیز تغییراتی را در سیاست های ماسک خود اعلام کرده اند. برخی از خرده فروشان اشاره می کنند که مشتریان واکسینه نشده همچنان باید ماسک بزنند، اما باز هم، کارمندان اپل استور نیازی به درخواست تایید واکسیناسیون ندارند.

طبق گزارش جدید اپل از این هفته الزامات ماسک را در تعدادی از فروشگاه ها و دفاتر خرده فروشی خود حذف خواهد کرد. بلومبرگ. این گزارش می گوید اپل این تغییر را به کارکنان خرده فروشی و سازمانی اطلاع داده است. کارگران خرده‌فروشی نیز ملزم نخواهند بود که از مشتریان بدون ماسک در مورد وضعیت واکسیناسیون خود سوال کنند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی