تئاتر Apple Tower را با بهترین عکس های آیفون خود در لس آنجلس جشن بگیرید

با حالت شب و فیلترهای تک رنگ به عقب برگردید تا یک صحنه فیلم نوآر بد خلق کنید.

  • 1. تا بعد از غروب آفتاب صبر کنید یا یک مکان کسل کننده پیدا کنید. حالت شب به طور خودکار در تنظیمات نور کم فعال می شود.
  • 2. به دنبال کنتراست باشید. صحنه های فیلم نوآر سایه های دراماتیک و هایلایت های تیز را برای جلوه های خیره کننده در بر می گیرند.
  • 3. برای تنظیم نوردهی، روی کنترل زرد رنگ حالت شب در برنامه دوربین ضربه بزنید. اگر به سه پایه دسترسی دارید، تنظیم زمان “Max” بهترین نتایج را ایجاد می کند.
برای تنظیم نوردهی، روی کنترل حالت شب زرد در عکس برنامه دستگاه ضربه بزنید. اگر به سه پایه دسترسی دارید، تنظیم زمان
  • 4. عکس خود را در برنامه Photos ویرایش کنید و روی دکمه فیلترها ضربه بزنید. بسته به حال و هوای صحنه خود، بین مونو، سیلورتون یا مشکی را انتخاب کنید. با کشیدن نوار لغزنده، شدت فیلتر تنظیم می شود.
عکس خود را در برنامه Photos ویرایش کنید و فیلترهای دکمه را فشار دهید.
  • 5. نکته حرفه ای: اگر یک برنامه شخص ثالث مانند Adobe Lightroom دارید، از Curves Adjustment برای کنترل تک رنگ بیشتر استفاده کنید. تناسب اندام خود را تا زمانی که بهترین ظاهر را پیدا کنید، آزمایش کنید. هیچ راه اشتباهی برای استفاده از آن وجود ندارد.
با تناسب اندام خود را آزمایش کنید تا زمانی که بهترین ظاهر را پیدا کنید. هیچ راه اشتباهی وجود ندارد برای استفاده از آن
بهترین عکس های خود را با انجمن به اشتراک بگذارید توییتر یا اینستاگرام. @MichaelSteeber را تگ کنید و ما چند مورد دلخواه را برجسته خواهیم کرد. برای جشن گرفتن تاریخ سینمای لس آنجلس، یک کپی از آن را به عکاس می دهیم FilmiC Pro برای شروع یک اشتیاق جدید برای سینما. هدیه فقط در اپ استور ایالات متحده قابل بازخرید است و پس از باز شدن Apple Tower Theater تحویل داده می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

تئاتر Apple Tower در 24 ژوئن در لس آنجلس افتتاح می شود. جشن افتتاحیه رسمی اولین فروشگاه اپل در مرکز شهر لس آنجلس و اولین پروژه از یک پروژه مهم بازسازی برجسته که سال ها در حال انجام است.

به منظور بررسی امروز در Apple Home برای راهنمایی های خلاقانه تر پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر در لس آنجلس زندگی نمی‌کنید یا نمی‌توانید برای کاوش بیرون بروید، همچنان می‌توانید از آن لذت ببرید. یک عکس مورد علاقه از کتابخانه خود یا یک لحظه معنادار را انتخاب کنید. در زیر، نکات و الهام‌بخشی را از طریق بریف‌های خلاقانه خواهید دید که عکس‌های شما را به سطح بعدی می‌برد.

تپه های گسترده و آسمان خراش های سر به فلک کشیده لس آنجلس نمی توانند در یک قاب قرار بگیرند. یک چشم انداز جدید را امتحان کنید و برای گفتن کل داستان بسیار گسترده باشید.

  • 1. پیاده روی عکس بگیرید. همانطور که حرکت می کنید، بین لنزهای واید و فوق عریض جابه جا شوید تا ببینید چگونه دیدگاه های مختلف داستان های متفاوتی را بیان می کنند.
یک عکس پیاده روی کنید. همانطور که حرکت می کنید، بین عریض و فوق العاده جابجا شوید لنزهای عریض برای کشف اینکه چگونه دیدگاه های مختلف داستان های متفاوتی را بیان می کنند.
  • 2. مشاهده کنید که چگونه فاصله و زاویه بر سوژه شما تأثیر می گذارد. لنز Ultra Wide می تواند هوشمندانه جزئیات را اغراق کند.
  • 3. هر گوشه از ترکیب خود را در نظر بگیرید. عکس های فوق عریض، چشم را به کاوش دعوت می کند.
  • 4. ویرایش برای تاثیر. نوار لغزنده براق را امتحان کنید تا خطوط صحنه خود را برجسته کنید.
برای تاثیر بیشتر ویرایش کنید. نوار لغزنده براق را امتحان کنید تا خطوط صحنه خود را برجسته کنید. .
Creative Brief 4: Film Noir

فیلم تاریک

فیلم ها مشکلات ما را از بین می برند و ما را به سرزمین های جادویی می برند. چگونه می توانید زندگی روزمره را دوباره تصور کنید تا احساس خارق العاده ای داشته باشید؟

  • 1. مکان یا شیئی را انتخاب کنید که هر روز از کنار آن عبور می کنید. از زاویه ای جدید به آن نگاه کنید. پایین بیا، نزدیک تر. ترکیب بندی را از طریق لنز آیفون خود آزمایش کنید.
ترکیب را از طریق لنز آیفون تجربه کنید.
  • 2. می خواهید بیننده چه احساسی داشته باشد؟ داستانی را برای صحنه خود تصور کنید. عکس خود را طوری قرار دهید که چشم بیننده را از ابتدا تا انتها هدایت کند.
  • 3. عکس های خود را بگیرید. اگر صحنه شما در موقعیت دشواری قرار دارد، برای قفل کردن فوکوس فشار دهید و نگه دارید.
عکس های خود را بگیرید. اگر صحنه شما در یک عکس است، برای قفل کردن فوکوس فشار دهید و نگه دارید موقعیت سخت.
  • 4. قوانین ویرایش عکس را زیر پا بگذارید تا منظره ای سورئال خلق کنید. آیا آسمان همیشه آبی است؟
قوانین ویرایش عکس را زیر پا بگذارید تا منظره ای سورئال خلق کنید.
Creative Brief 2: Marquee Moment

لحظه خیمه شب بازی

پشت هر فیلم بزرگ یک پوستر فیلم عالی وجود دارد. متن و ترکیب خلاقانه را با هم ترکیب کنید تا خودتان بسازید.

  • 1. پوسترهای فیلم تنها با یک عکس انتظار ایجاد می کنند. داستان فیلم خود را تصور کنید. چه جزئیاتی را می خواهید فاش کنید؟
  • 2. موضوعی را انتخاب کنید. می توانید از یک دوست، یک مکان یا هر چیز دیگری عکس بگیرید. به دنبال نقطه ای باشید که توجه بیننده را جلب کند.
  • 3. هنگام ساخت شات از عنوان فیلم خود آگاه باشید. به هم ریختگی بصری در پشت متن باعث می شود آن را ناخوانا کنید. کمی فضای منفی در صحنه خود بگذارید.
نقاط تضاد مورد علاقه؛ ​​درهم ریختگی بصری زیاد
  • 4. عکس خود را در برنامه Photos ویرایش کنید تا پرسپکتیو و برش را تنظیم کنید. با استفاده از ابزارهای رنگی داخلی با حالت مناسب شماره گیری کنید.
عکس خود را در برنامه Photos ویرایش کنید تا پرسپکتیو و برش را با خلق و خوی خوب تنظیم کنید. با استفاده از ابزارهای رنگی داخلی
  • 5. قالب پوستر فیلم ما را از این لینک دانلود کنیدو آن را در صفحات آیفون خود باز کنید. + را فشار دهید تا عکس خود را وارد کنید. برای اصلاح ماسک عکس، دو ضربه سریع بزنید.
  • 6. عنوان فیلم خود را ویرایش کنید. پوسترهای بزرگ فیلم فونت هایی را انتخاب می کنند که از نزدیک و در سراسر خیابان قابل خواندن باشند. ما Avenir Bold، Copperplate یا Futura را پیشنهاد می کنیم.
قالب پوستر فیلم ما را دانلود کنید، عکس خود را وارد کنید و عنوان فیلم خود را تغییر دهید. .
Creative Brief 3: Ultra Wide Exposition

نوردهی فوق العاده گسترده

در اینجا درباره Apple Tower Theatre بیشتر بدانید.

خلاصه خلاقانه

Creative Brief 1: Suspension Of Disbelief

تعلیق کفر

ما از شما دعوت می کنیم تا بهترین عکس های LA خود را که در آیفون گرفته شده اید به اشتراک بگذارید. اگر در لس آنجلس زندگی می‌کنید و انجام این کار بی‌خطر است، بیرون بروید و از مکان‌ها و افرادی که برایتان مهم هستند عکس بگیرید. چه چیزی این شهر را برای شما خاص می کند؟