تئاتر Apple Tower در 24 ژوئن در لس آنجلس افتتاح می شود

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

یک مکان دیدنی لس آنجلس آماده است تا دوباره بدرخشد. اپل به زودی پروژه بازسازی تئاتر برج تاریخی خود را در منطقه تئاتر برادوی راه اندازی خواهد کرد.

اپل اولین فروشگاه خود را در لس آنجلس بزرگ 20 سال پیش در گلندیل گالری افتتاح کرد و تاور تئاتر به اولین فروشگاه اپل در مرکز شهر تبدیل خواهد شد. اپل به حمایت از کالیفرنیای جنوبی با سرمایه گذاری های عمده در تولید محتوای Apple TV+ ادامه می دهد.

تئاتر برج ساعت اپل برج
تئاتر برج اپل به یکی از مهم ترین فروشگاه های پرچمدار اپل تبدیل خواهد شد و اولین فروشگاه اپل در مرکز شهر لس آنجلس است. اپل امروز فروشگاه را با آثار هنری تزیین کرد که افتتاحیه باشکوه در 24 ژوئن را تایید می کند.

مرکز شهر لس آنجلس در حال تحول است و اپل با جلسات رایگان امروز در اپل که خلاقیت در فیلم، عکاسی، هنر، موسیقی و موارد دیگر را جشن می گیرد، از جامعه خلاق رو به رشد استقبال خواهد کرد. صحنه نمایش اصلی تئاتر برج با یک تالار گفتمان و دیوار ویدئویی که در آن بازدیدکنندگان می توانند مهارت های جدید بیاموزند و از هنرمندان محلی الهام بگیرند، دوباره طراحی شده است.

➤ اگر در افتتاحیه تئاتر Apple Tower شرکت می کنید، عکس های خود را به اشتراک بگذارید.

خیمه شب بازی Apple Tower Theatre with text "مرکز شهر لس آنجلس به زودی می آید"

در سال 2018، اپل شروع به بازسازی ساختمان خالی، تعمیر و تمیز کردن نمای بیرونی کاشی های سفالی آن و حفظ جزئیات اصلی سبک رنسانس فرانسوی در داخل کرد. برج ساعت به همین نام تئاتر بازسازی شده است و خیمه شب بازی اصلی 1927 با جزئیات فلزی ریخته‌گری شده و تابلوهای خواندن کاربردی بازسازی شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


تئاتر برج اپل شکوه اصلی منطقه تئاتر برادوی را به یاد می آورد، بخشی از مرکز شهر تاریخی لس آنجلس که هنوز نزدیک به دوجین ساختمان تئاتر فعلی و سابق را در خود جای داده است. تئاتر تاور که در سال 1927 افتتاح شد، اولین تئاتری در لس آنجلس بود که برای نمایش فیلم‌هایی با صدا ساخته شد و شامل نوآوری‌های مدرن مانند تهویه هوا بود.

➤ تئاتر Apple Tower را با ما جشن بگیرید چالش عکس LA شات در آیفون.

➤ اپل با همکاری معماران Foster + Partners بازسازی کامل یک نقطه عطف محبوب لس آنجلس را تکمیل کرده است. این پروژه جزئیات آراسته‌ای را حفظ کرده است که تاریخ سینمای منطقه تئاتر برادوی را جشن می‌گیرد و جان تازه‌ای را به ساختمانی خالی در مرکز محله‌ای که در حال احیا است، می‌بخشد.

➤ وقتی رویدادهای حضوری از سر گرفته می‌شوند، Apple Tower Theater میزبان جلسات رایگان Today at Apple برای جامعه در دیوار ویدیویی تئاتر است که در محل صفحه نمایش اصلی قرار دارد. اپل این فروشگاه را با شعار «خلاقیت برمی خیزد» تبلیغ می کند.

فروشگاه های اپل با اقدامات بهداشتی و ایمنی پیشرفته کار می کنند. ظرفیت فروشگاه محدود است و استفاده از ماسک الزامی است. اگر می‌خواهید در روز افتتاحیه از این هتل بازدید کنید، مطمئن شوید که وقتی رزرو در دسترس قرار گرفت، خرید زیادی انجام دهید.
پيگيري كردن در توییتر برای اخبار روزانه از فروشگاه اپل.



[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی