انتظار می رود سهم بازار آیفون در سه ماهه چهارم 2021 به 23 درصد برسد که از سامسونگ پیشی گرفته است

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

قدرت روند می‌گوید با وجود برخی پیشرفت‌ها، عدم اطمینان اقتصادی و کمبود قطعات همچنان فروش گوشی‌های هوشمند را به طور کلی محدود می‌کند.

در آینده، یک نکته مهم در بازار گوشی های هوشمند این است که آیا این همه گیری باعث تضعیف بیشتر تقاضا می شود یا خیر.

اپل چهار مدل جدید آیفون را تحت سری آیفون 13 در سه ماهه 21 معرفی کرد. به لطف مشارکت آنها، کل تولید آیفون در سه ماهه سوم سال 21 با افزایش 22.6 درصدی QoQ به 51.5 میلیون دستگاه رسید. با این نتیجه اپل نیز توانست به رتبه دوم رنکینگ جهانی صعود کند.

طبق آخرین نظرسنجی‌های TrendForce، بازار گوشی‌های هوشمند در نیمه دوم سال جاری به دلیل فصل اوج فعالیت‌های تبلیغاتی تجارت الکترونیک و کاهش شیوع COVID-19 در کشورهایی مانند جنوب شرقی آسیا، تقاضای بهبود یافته را نشان می‌دهد. با این حال، کمبودهای قابل توجهی از جمله تراشه‌های 4G، تراشه‌های 5G پایین‌رده، آی‌سی‌های درایور پنل نمایشگر و غیره وجود داشته است. شکاف‌های مداوم قطعات باعث می‌شود برندهای گوشی‌های هوشمند نتوانند تولید دستگاه را برای نیمه دوم سال افزایش دهند. […]

عکس: اونور بینای/پاشیدن

این شرکت گفت که عرضه آیفون 13 اپل به وضوح موفقیت بزرگی بود.

بر اساس داده های زنجیره تامین سطوح تولید گوشی های هوشمند، یک شرکت اطلاعاتی بازار پیش بینی می کند که سهم بازار آیفون برای سه ماهه چهارم سال 2021 به 23.1 درصد برسد. این رقم در مقایسه با 15.9 درصد در سه ماهه گذشته افزایش یافته است و به اندازه ای است که به طور قانع کننده ای رتبه اول را از سامسونگ بگیرد.

انتظار می رود اپل هم از تقاضای قوی تعطیلات و هم از مدیریت زنجیره تامین بهتر نسبت به رقبا بهره مند شود – عواملی که در گزارش قبلی تبلت نیز ذکر شده است…

اما منطقه مهمانی جایی است که او انتظار دارد اپل بدرخشد. گزارش‌های زنجیره تامین در مورد سطح تولید نشان می‌دهد که سامسونگ، اوپو، شیائومی و ویوو همگی با کاهش سهم بازار روبرو هستند، در حالی که اپل از 15.9 درصد در سه ماهه گذشته با 23.2 درصد کاهش خواهد یافت. این برای سبقت گرفتن از سامسونگ و پیشتازی در بازار جهانی گوشی های هوشمند کافی است.