اپل استور مالزی در راه است – اولین کشور جدید از سال 2018؟

بلومبرگ گزارش از آخرین طرح

شرکت اپل شروع به استخدام کارمندان برای خرده فروشی در مالزی کرده است و برای اولین بار آماده می شود تا زنجیره خود را به این کشور آسیایی بیاورد.

همانطور که این گزارش اشاره می کند، منطقه آسیا-اقیانوسیه (به استثنای چین و ژاپن) در سال گذشته 29 میلیارد دلار درآمد داشته است. فروشگاه اپل در سنگاپور به دلیل طراحی دیدنی خود به یکی از مشهورترین فروشگاه های جهان تبدیل شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

این شرکت اخیراً موقعیت‌های خالی را در وب‌سایت خود برای مکان‌هایی در مالزی منتشر کرده است که به دنبال مدیران فروشگاه، متخصصان فنی و کارکنان پشتیبانی، فروشندگان تجاری و کارشناسان عملیات است. لیست ها می گویند که این موقعیت ها برای فروشگاه های خرده فروشی خود اپل خواهد بود، نه فروشندگان شخص ثالث که مدت هاست در مالزی فعالیت می کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


ما حتی نمی دانیم که اولین فروشگاه مالزی در چه شهری خواهد بود – اگرچه تصور اینکه می تواند در جایی غیر از کوالالامپور باشد دشوار است – بدون ذکر طراحی فروشگاه، اما این شهر مطمئناً معماری چشمگیری دارد.

فروشگاه های اپل هندی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ناشناخته دیگر این است که آیا مالزی یا هند کشورهای جدید بعدی خواهند بود که فروشگاه اپل خواهند داشت. استخدام نیز در اوایل این ماه آغاز شد و اولین فروشگاه در بمبئی در ماه مارس افتتاح می شود – اگرچه با توجه به بوروکراسی بدنام کشور (آنها از بهترین ها یاد گرفتند: بریتانیایی ها، زمان آن نامشخص است).

آخرین باری که اپل یک فروشگاه در کشوری جدید افتتاح کرد در سال 2018 در تایلند بود.

اپل استور مالزی

هنگامی که استیو جابز در سال 2001 افتتاح فروشگاه های اپل را اعلام کرد، پیش بینی های زیادی مبنی بر شکست این ابتکار وجود داشت. با شروع خرید آنلاین، منتقدان گفتند که سرمایه گذاری در فروشگاه های فیزیکی در زمانی که آینده آنها محدود بود احمقانه است. برخی دیگر گفتند که سرمایه گذاری این همه پول در طرح های فانتزی مضحک است در حالی که مردم فقط به محصولات اهمیت می دهند.

اپل استخدام برای یک فروشگاه جدید اپل در مالزی را آغاز کرده است، که احتمالاً اولین باری است که این شرکت از سال 2018 یک کشور جدید را به شبکه فروشگاه های خرده فروشی خود اضافه می کند. به طور بالقوه، زیرا هنوز مشخص نیست که آیا اولین فروشگاه هندی می تواند از قبل باز شود یا خیر. .

البته امروزه اپل استورها به سودآورترین فروشگاه‌های خرده‌فروشی در جهان معروف هستند و حتی از تیفانی یا هارودز در هر فوت مربع درآمد بیشتری کسب می‌کنند.

عجیب است، آگهی‌های شغلی مشخص نمی‌کنند که فروشگاه در کجای کشور باز می‌شود، اما پایتخت، کوالالامپور (بالا)، انتخاب بدیهی خواهد بود…

زمینه

عکس: محمد آخیر/Unsplash