اپل با تخصیص مجدد هزینه های تحقیق و توسعه برای کاهش هزینه ها، برخی از پروژه ها را به تاخیر می اندازد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

همانطور که هفته گذشته گزارش شد، اپل تعدادی تغییرات دیگر را برای کاهش هزینه ها در میان نگرانی های اقتصادی گسترده تر اعمال کرده است. این شرکت برخی از پاداش های کارمندان را به تعویق می اندازد، سفر را محدود می کند، دستورالعمل های کار از راه دور را بررسی می کند و موارد دیگر.

با این حال، اپل برخلاف همتایان خود در سیلیکون ولی از جمله گوگل، آمازون و متا، توانست از اخراج های گسترده اجتناب کند. تیم کوک گفت که اخراج کارکنان “آخرین راه حل” است، اما او همچنین خاطرنشان کرد که هرگز نمی توان آنها را به طور کامل رد کرد.

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگمارک گورمن گزارش می دهد که اپل به دنبال تخصیص بهتر هزینه های تحقیق و توسعه خود است. این شرکت می‌خواهد هزینه‌های خود را بر روی «پروژه‌های فوری‌تر» متمرکز کند، در حالی که پروژه‌های دیگر را در معرض خطر قرار دهد.

به طور خاص، گورمن می‌گوید که این بر برنامه‌های اپل برای راه‌اندازی «دستگاه‌های خانگی جدید» مانند هوم پاد با نمایشگر که اغلب شایعه می‌شود، تأثیر می‌گذارد:

برخی از پروژه‌ها، از جمله دستگاه‌های خانگی جدید مانند هوم پاد با نمایشگر، در کمترین زمان ممکن به سال آینده موکول شده‌اند. این به اپل اجازه می دهد تا بودجه تحقیق و توسعه خود را به پروژه های فوری تر اختصاص دهد.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

هفته گذشته، گزارشی عمیق‌تر به برخی از اقدامات کاهش هزینه‌های اپل برای جلوگیری از اخراج‌های بیشتر می‌پردازد. جای تعجب نیست که این سیاست های جدید بر عرضه محصولات آینده اپل نیز تأثیر خواهد گذاشت…

این به دنبال گزارشی از Ming-Chi Kuo در هفته گذشته است که نشان می‌داد اپل قصد دارد یک هوم پاد با صفحه نمایش ۷ اینچی در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. دوربین هوم پاد، Apple TV و FaceTime یکپارچه.