یک فروشگاه برنامه ایکس باکس ممکن است به آیفون بیاید

مایکروسافت در حال حاضر سخت در حال آماده سازی برای دنیایی است که در آن اپل مجبور است به فروشگاه های برنامه های شخص ثالث در آیفون اجازه دهد. در مصاحبه با فایننشال تایمزفیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت گفت که این شرکت می خواهد “ایکس باکس و محتوا را از ما و شرکای شخص ثالثمان به هر صفحه ای که هر کسی می خواهد بازی کند بیاورد.”

فروشگاه برنامه ایکس باکس در آیفون؟

در حالی که مایکروسافت می خواهد اکوسیستم ایکس باکس خود را بر روی هر پلتفرمی عرضه کند، اسپنسر اذعان کرد که در حال حاضر این امکان در دستگاه های تلفن همراه وجود ندارد. او گفت: «امروز ما نمی‌توانیم این کار را در دستگاه‌های تلفن همراه انجام دهیم، اما می‌خواهیم جهانی بسازیم که معتقدیم به جایی خواهد رسید که آن دستگاه‌ها باز هستند».

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

با این حال، همه اینها مشروط به معامله مایکروسافت برای خرید Activision Blizzard است که تأییدیه نظارتی را دریافت کند. اسپنسر اعتراف کرد فایننشال تایمز که «عدم بازی‌های موبایلی» فعلی مایکروسافت نشان‌دهنده «حفره‌ای آشکار در توانایی‌های ما» است. با این حال، این معامله به خودی خود مشمول بررسی نظارتی است.

با این حال، به لطف معامله اکتیویژن بلیزارد، مایکروسافت بازی های موفقی مانند موبایل کال آف دیوتی، Diablo Immortalو Candy Crush Saga به زرادخانه اش گفته می‌شود که این موارد در ترغیب کاربران آیفون به استفاده از فروشگاه برنامه Xbox “بسیار مهم” هستند.

به طور خاص، اسپنسر به قانون بازارهای دیجیتال اشاره می کند، قانون جدیدی که در سال 2024 در اتحادیه اروپا اجرایی می شود. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، DMA از اپل می خواهد که کنترل خود را بر روی آیفون شل کند و به فروشگاه برنامه های شخص ثالث اجازه دهد. جایگزین برای اولین بار

مایکروسافت و اپل سال ها بر سر قوانین اپ استور که مایکروسافت را از ارائه یک برنامه بازی ابری اختصاصی بر روی آیفون منع می کند، با هم بحث می کنند. خط‌مشی‌های اپل مستلزم این است که هر بازی به صورت جداگانه در اپ استور فهرست شود. در عوض، مایکروسافت سرویس Xbox Cloud Gaming خود را به عنوان یک برنامه وب برای کاربران آیفون و آیپد ارائه می کند.

به گفته اسپنسر، گوشی های هوشمند در حال حاضر “بزرگترین پلتفرمی هستند که مردم روی آن بازی می کنند”. او افزود که برای مایکروسافت «بسیار بی‌اهمیت» است که «برنامه‌های Xbox و Game Pass خود را برای فروش بازی‌ها و اشتراک‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه تطبیق دهد».

اسپنسر در این مصاحبه گفت: “قانون بازارهای دیجیتال در راه است – این همان چیزهایی است که ما پیش بینی می کنیم.” “من فکر می کنم این یک فرصت بزرگ است.”