اپل خرده فروشی را در نیوجرسی افتتاح می کند، اولین فروشگاه در تقریبا یک سال گذشته در ایالات متحده

[ad_1]

اپل به زودی یک فروشگاه کاملاً جدید را در ایست رادرفورد، نیوجرسی افتتاح خواهد کرد، زیرا این شرکت موقعیت هایی را در آنجا در سایت Apple Jobs افتتاح کرده است. این اولین فروشگاه جدید این شرکت در ایالات متحده پس از تقریبا یک سال خواهد بود.

همانطور که توسط مایکل استیبر در پست خود ارسال شده است ست میز خبرنامه، شرق رادرفورد “جدیدترین مکان اپل در ایالات متحده از زمان افتتاح Apple The Mall در Bay Plaza” در سپتامبر گذشته است.

شایان ذکر است که این شرکت اواخر سال گذشته از فروشگاه جدید The Grove در لس آنجلس رونمایی کرد، اگرچه آدرس قدیمی را به یک آدرس جدید منتقل کرد.

برای فروشگاه Apple East Rutherford در نیوجرسی، یکی از موقعیت های موجود این است حرفه ای تجارت. این شرکت توضیح می دهد که این نقش شامل چه مواردی می شود:

به عنوان یک کسب و کار حرفه ای، شما مسئول فروش و آگاهی از محصولات اپل در جامعه حرفه ای هستید. با برگزاری جلسات توجیهی و کارگاه هایی که نشان می دهد چگونه اپل و فناوری و خدمات شخص ثالث می توانند به موفقیت آنها کمک کنند، مشتریان را درگیر می کنید. با استفاده از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، عملکرد کسب و کار خود را از طریق مدیریت حساب، ایجاد خط لوله و مدیریت فرصت ها برنامه ریزی و پیش بینی می کنید.

در حال حاضر، مشخص نیست که اپل دقیقا چه زمانی قصد دارد این فروشگاه اپل را در نیوجرسی باز کند یا دقیقاً در کجا در شرق رادرفورد واقع خواهد شد.

این آخر هفته، این شرکت اولین فروشگاه خود را در ووهان چین افتتاح کرد. این تنها دومین خرده‌فروشی در جهان است که محل تحویل را ارائه می‌کند، که احتمالاً برای سایر فروشگاه‌های اپل استاندارد خواهد شد. در اینجا چیزی است که Deirdre O’Brien از اپل در مورد افتتاحیه می گوید:

ما نمی‌توانیم برای افتتاح اولین فروشگاه اپل در استان هوبی هیجان‌زده باشیم. معاون ارشد اپل گفت: «این فروشگاه خرده‌فروشی برای اولین بار عناصر طراحی جدید را به چین می‌آورد و به مشتریان راه‌های بیشتری برای کشف ایده‌ها، کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات اپل یا آسان‌تر کردن سفارش آنلاین در فروشگاه می‌دهد.» رئيس جمهور. عملیات خرده فروشی و کارکنان Deirdre O’Brien.

آیا برای یک فروشگاه جدید اپل در نیوجرسی هیجان زده هستید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی