اپل در حال آزمایش ویژگی های تولید زبان سیری است

مجله نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد که مهندسان اپل در حال آزمایش “مفاهیم تولید زبان” هستند. یافته‌های ما از این گزارش پشتیبانی می‌کند و جزئیات بیشتری در مورد نحوه آزمایش این قابلیت‌ها توسط اپل ارائه می‌دهد.

یک نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید: اینکه اپل در حال آزمایش ویژگی های تولید زبان طبیعی برای سیری است، به این معنی نیست که چیزی شبیه به چت ربات هایی مانند ChatGPT توسعه می دهد. در عوض، اپل می تواند از این نوع فناوری هوش مصنوعی برای بهبود چشمگیر دستیار سیری موجود استفاده کند. بلومبرگ مارک گورمن نیز دارد گفت اپل به طور فعال روی چیزی شبیه به ChatGPT کار نمی کند.

در آخرین نسخه بتا tvOS 16.4، اپل چارچوب جدیدی را برای قابلیت‌های “Siri Natural Language Generation” فعال کرد. همانطور که وجود دارد، اپل فقط از تولید زبان طبیعی برای گفتن جوک با سیری در Apple TV استفاده می کند. این شرکت همچنین در حال آزمایش روی نحوه استفاده از تولید زبان برای تایمر است.

در نهایت، اپل ممکن است این فناوری تولید زبان را فراتر از سیری گسترش دهد، اما این چیزی در آینده نزدیک نیست.

اپل در حال آزمایش ویژگی های جدید تولید زبان طبیعی برای سیری است. 9to5Mac آموخته است. این فناوری جدید که «بابکت» نام دارد، با آخرین نسخه بتا tvOS 16.4 در حال آزمایش است و در نهایت راه خود را به بقیه سیستم عامل های اپل باز خواهد کرد. با این حال اپل در حال حاضر روی استفاده از این فناوری برای بهبود سیری تمرکز کرده است.

چگونه اپل ویژگی های تولید زبان را برای سیری آزمایش می کند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

در حال حاضر سیری به جای نوعی هوش مصنوعی که زبان را تولید می کند، از یک سیستم مبتنی بر الگو پشتیبانی می کند. همانطور که در گزارش دیروز اشاره شد، این امر منجر به چالش‌های مهندسی و مقیاس‌بندی قابل توجهی برای سیری در دهه گذشته شده است.

اگرچه tvOS چیزی است که Apple TV و HomePod را تقویت می کند، این ویژگی های جدید تولید زبان در حال حاضر فقط در Apple TV فعال هستند. یافته های توسط 9to5Mac، با این حال، نشان می دهد که کد این ویژگی ها در iPhone، iPad، Mac، HomePod و Apple TV گنجانده شده است. این فقط در حال حاضر در هیچ چیز دیگری غیر از Apple TV فعال نیست.

هیچ جدول زمانی در مورد اینکه اپل چه زمانی فناوری زبان طبیعی نسل فعلی خود را فراتر از Apple TV گسترش دهد وجود ندارد. اساساً اینگونه است که اپل بی سر و صدا و آهسته اولین تلاش خود را برای این نوع فناوری هوش مصنوعی آزمایش می کند. این ویژگی‌ها همچنین می‌توانند دارای یک جزء سمت سرور باشند که این ویژگی را فعال یا غیرفعال می‌کند و به اپل اجازه می‌دهد تا آزمایش‌های عمومی را به دقت تنظیم کند.