اپل نشست سرمایه گذاران 2023 خود را در 10 مارس برگزار خواهد کرد

اپل روز پنجشنبه سرمایه گذاران خود را به نشست سالانه 2023 خود در 10 مارس دعوت کرد که مجدداً به جای حضوری برگزار می شود. در گذشته، این جلسه معمولاً در تئاتر استیو جابز برگزار می‌شد، اما اپل در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری COVID-19 آن را تغییر داد.

برای کسانی که ناآشنا هستند، جلسه سالانه سرمایه گذاران شاخص خوبی است از آنچه اپل قصد دارد در ماه های آینده روی آن تمرکز کند. در سال 2021، جلسه برخی از اطلاعات در مورد واکنش اپل به COVID-19، تهدید مقررات اپ استور، مشارکت های سیاسی اپل و موارد دیگر را برجسته کرد. در سال 2022، سهامداران رأی دادند که شرکت یک حسابرسی حقوق مدنی شخص ثالث انجام دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

رای شما برای ما مهم است. حتی اگر قصد دارید در مجمع سالانه شرکت کنید، ما شما را تشویق می‌کنیم که پیشاپیش به سهام خود رای دهید تا اطمینان حاصل شود که رای شما در مجمع سالانه نمایندگی خواهد شد. برای رای دادن به صورت آنلاین، از proxyvote.com بازدید کنید و شماره کنترل موجود در اعلامیه در دسترس بودن اینترنت مواد پروکسی خود را وارد کنید، یا اگر نسخه چاپی مطالب پروکسی را درخواست کرده اید، می توانید از طریق تلفن یا پست رای دهید.

جزئیات بیشتر در مورد این مجمع را می توانید در بیانیه کامل سهامداران مشاهده کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی ما خوشحالیم که به سهامداران در مجمع سالانه 2023 که به طور مجازی در 10 مارس 2023 در ساعت 9:00 صبح به وقت اقیانوس آرام برگزار می شود، خوش آمد می گوییم.

لازم به ذکر است که تنها کسانی می توانند در جلسه رای دهند که قبلاً در تاریخ 9 ژانویه 2023 سهامداران اپل بودند.

اگرچه این یک رویداد آنلاین است، سهامداران باید برای شرکت در فراخوان در 10 مارس 2023 در ساعت 9:00 صبح به وقت محلی ثبت نام کنند. امسال اما این شرکت مشخص نمی کند که چرا این رویداد به صورت آنلاین برگزار می شود. در سال 2022، یک سلب مسئولیت در مورد ارائه “تجربه ایمن برای سهامداران و کارمندان ما” به دلیل COVID-19 وجود داشت.