اپل پس از خرید در سال 2018، برنامه جدید “Platoon for Artists” را راه اندازی کرد

به عنوان یک تجدید، پلاتون بر کار با هنرمندان نوپایی که امضا ندارند تمرکز می کند. به عنوان مثال، این شرکت قبل از اینکه بیلی آیلیش توسط Interscope در سال 2017 قرارداد ببندد، با او کار می کرد. اپل در سال 2017 شرکت را به مبلغی نامشخص خریداری کرد. Platoon به طور مرتب به عنوان شرکتی توصیف می شود که “مثل یک شرکت ضبط عمل می کند”، حتی اگر از نظر فنی اینطور نیست.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در سال 2018، اپل یک استارتاپ صنعت موسیقی به نام Platoon را خریداری کرد که توسط یکی از مدیران سابق iTunes تأسیس شد. چهار سال بعد، اپل یک برنامه جدید “Platoon for Artists” را در اپ استور راه اندازی کرد که می گوید به هنرمندان نوظهور کمک می کند تا حرفه خود را با مواردی مانند دنبال کردن اجتماعی، ویژگی های گزارش و غیره مدیریت کنند.

از زمان خرید، این شرکت به فعالیت نسبتاً مستقل ادامه داده است. او هنوز هم وب سایت خود را اداره می کند و توییتر حساب کاربری، جایی که او جزئیات مربوط به هنرمندانی که با آنها کار می کند و رویدادهای آینده را به اشتراک می گذارد.

باز هم این برنامه در اپ استور لیست نشده است، اما تحت اکانت توسعه دهنده اپل منتشر شده و از طریق لینک مستقیم قابل دانلود است.

با توجه 9to5Mac منابع، این برنامه روز گذشته به طور رسمی منتشر شد. در حال حاضر در فروشگاه App لیست نشده است، اما برای دانلود با لینک مستقیم در دسترس است. مشخص نیست که آیا اپل قصد دارد این برنامه را به صورت عمومی منتشر کند یا در حال حاضر آن را خارج از لیست نگه دارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

پس از بارگیری و باز کردن برنامه، از شما خواسته می شود که با اطلاعات کاربری اپل یا گوگل وارد شوید. متأسفانه، برای انجام این کار باید یک کاربر موجود در Platoon باشید و اگر بخواهید بدون عضویت وارد شوید، به شما گفته می‌شود که برنامه در حال حاضر فقط دعوت‌شده است.

اپل این برنامه را اینگونه توصیف می کند: «مدیریت حرفه خود به عنوان یک هنرمند هرگز آسان تر نبوده است. Platoon for Artists خانه شما برای مدیریت محتوا، جریان‌ها، درآمد و موارد دیگر است.

  • بهترین مکان برای هنرمندان: فروشگاه تلفن همراه جدید شما که در ذهن هنرمندان ایجاد شده است.
  • تبلیغ: برای تبلیغ نسخه های جدید و نسخه های قبلی خود، محتوا را به اشتراک بگذارید.
  • تجزیه و تحلیل: آمار خود را ببینید و در مورد طرفداران خود در همه سیستم عامل ها بیشتر بدانید.
  • کسب درآمد: درآمد ماهانه خود را در یک مکان برای کل کاتالوگ خود مرور کنید.