اپل یک دور دیگر پاداش 100000 تا 200000 دلاری را به کارمندان برتر منتخب می دهد.

بر اساس گزارش امروز، آخرین دور جایزه 200000 دلار ارزش گذاری شده است. این شرکت به برخی از مهندسین نرم افزار و سخت افزار برتر خود جوایزی اعطا می کند. بر اساس گزارش امروز، این رگه پاداش “کوچکتر از دسامبر” است.

این پاداش‌ها معمولاً به شکل واحدهای سهام محدود می‌شوند که طی چندین سال تخصیص می‌یابند. این برنامه واگذاری به کارمندان انگیزه بیشتری برای ماندن در اپل به جای رفتن به سمت یک رقیب می دهد. طبق گزارش‌ها، اپل با مشکلات حفظ کارمندان، به‌ویژه با متا مواجه شده است.

طبق گزارش جدیدی که از سوی اپل منتشر شده، اپل در حال پرداخت دور جدیدی از پاداش به برخی از کارمندان خود است بلومبرگ. شایان ذکر است، این دومین دور از این پاداش ها است، که قبلاً پاداش هایی از 50,000 دلار تا 180,000 دلار در ماه دسامبر صادر کرده است. این جوایز در حالی است که اپل با رقابت فزاینده ای برای استعدادهای برتر سیلیکون ولی از سوی متا، گوگل و مایکروسافت مواجه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


چنین پاداش هایی زمانی در اپل نسبتاً نادر بود، اما اخیراً به دلیل افزایش رقابت در بازار کار جهانی رایج تر شده است. دسامبر گذشته، اپل به حدود 10 تا 20 درصد از مهندسان برتر خود جوایزی اعطا کرد. این شرکت همچنین در سال گذشته پیش از فصل شلوغ خرید تعطیلات و عرضه آیفون 13 به کارمندان خرده‌فروشی جوایزی اعطا کرد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی این سازنده آیفون طی روزهای اخیر این جوایز را بین گروه منتخبی از کارمندان بخش مهندسی نرم افزار و سخت افزار خود توزیع کرده است، افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، زیرا این حرکت عمومی نیست. جوایز از حدود 100،000 دلار تا بیش از 200،000 دلار در واحدهای سهام محدود بود، که برخی در شرکت آنها را کمک هزینه نگهداری ویژه نامیدند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برخی از مهندسان توسط مدیران ارشد بخش مربوطه از پاداش های خود مطلع شدند. در هفته‌های اخیر، این شرکت همچنین پاداش‌های معمولی سالانه و تعدیل غرامت را قبل از تاریخ 15 آوریل خود ارائه کرده است. سهام کارکنان دو بار در سال، در آوریل و اکتبر.