برخی از کاربران Apple Card Family می گویند که پاداش روزانه نقدی دریافت نمی کنند، بلکه بیشتر

سلام من اخیرا به عنوان مالک مشترک اضافه شده ام و برای خریدهایم وجه نقد روزانه دریافت نمی کنم. کس دیگری هم همین مشکل را دارد؟ کارت اپل کش من راه اندازی شده است زیرا سال ها از آن استفاده می کنم. متشکرم!

آ کاربر در Reddit می گوید:

در ماه جولای، Apple Card همچنین پشتیبانی از ادغام دو حساب شخصی را در یک حساب مشترک اضافه می کند. با این حال، این ویژگی هنوز در دسترس نیست، و واضح است که اپل هنوز در ویژگی‌هایی که می‌خواهد به آن اشاره کند هستند در حال حاضر در دسترس است.

بهترین کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که با پشتیبانی اپل تماس بگیرید، از یک مشاور ارشد Apple Pay بخواهید و از آنها بخواهید که پرونده ای را با Engineering تشکیل دهند. پس از آن با گلدمن ساکس تماس بگیرید و از آنها بخواهید که پرونده ای را نیز باز کنند.

نتیجه گرفتن

Apple Card بدون هیچ نوع اشتراک گذاری خانوادگی یا پشتیبانی از مالکیت مشترک راه اندازی شد. این موضوع با انتشار iOS 14.6 در ماه گذشته تغییر کرد، که به دارندگان کارت اپل اجازه می‌دهد کارت خود را با حداکثر پنج نفر در گروه اشتراک‌گذاری خانوادگی خود به اشتراک بگذارند. افراد بالای 18 سال را نیز می‌توان به عنوان مالک مشترک اضافه کرد.

اپل در حال حاضر در حال آزمایش iOS 14.7 در نسخه بتا است، بنابراین ممکن است هنگام انتشار این به‌روزرسانی، یک اصلاحیه اضافه شود. در همین حال، اگر مشکلی با Apple Card Family Sharing دارید، در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

بعلاوه، کاربران آسیب دیده ظاهرا هستند قادر به پرداخت موجودی Apple Card خود با موجودی Apple Cash خود نیستند. در عوض، آنها باید از یک حساب بانکی استفاده کنند. سایر ویژگی‌ها شامل عدم دریافت اعلان خرید توسط مالکان مشترک و کاربران مجاز و شکاف‌های موجود در حدود اعتبار است.

با انتشار iOS 14.6 در ماه گذشته، اپل به طور رسمی پلتفرم جدید Apple Card Family خود را راه اندازی کرد. این به کاربران Apple Card اجازه می‌دهد تا یک مالک مشترک و کاربران مجاز با پلتفرم اشتراک‌گذاری خانوادگی اپل، از جمله پشتیبانی از جوایز روزانه نقدی، اضافه کنند. با این حال، از زمان عرضه Apple Card Family در ماه گذشته، به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران نمی‌توانند به پاداش‌های Apple Card دسترسی داشته باشند.

گزارش شده است که کاربران آسیب دیده چندین بار در مورد این مشکل با اپل و گلدمن ساکس تماس گرفتند، اما بدون راه حل. در عوض، شرکت ها فقط می گویند که از مشکل آگاه هستند و تیم های مهندسی در حال کار بر روی رفع آن هستند. آ کاربر در reddit راه حل دارد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آ تعداد کاربران گرفت برای موضوعات Reddit برای این مشکل را گزارش کنید. به نظر می رسد که مالکان جدید اپل کارت برای خریدهای خود پاداش نقدی روزانه دریافت نمی کنند. روزانه پس از نهایی شدن تراکنش‌ها، روزانه باید به موجودی Apple Cash هر کاربر اپل کارت واریز شود.

به نظر می‌رسد که این یک مشکل باطن باشد، که احتمالاً مربوط به عدم اتصال صحیح کارت Apple Cash به Apple Card است.

اگر در کوتاه مدت به نقدینگی روزانه نیاز دارید، راه حل کوچکی وجود دارد: به و پس از ورود به تنظیمات به تنظیمات بروید. خواهید دید که پول روزانه شما در آنجا جمع شده است و می توانید آن را در موجودی اپل کارت خود اعمال کنید.