بررسی فیدر هوشمند حیوانات خانگی آقارا

برنامه Aqara به شما اجازه می دهد تا محرک های مختلفی را برای مکعب Aqara ایجاد کنید. می توان آن را طوری پیکربندی کرد که غذا را آزاد کند و آداپتور خروجی Aqara را روشن کند. از آنجایی که آداپتور پلاگین با HomeKit سازگار است، می توانید صحنه ها و اتوماسیون ها را از آن فعال کنید. در اینجا مثالی از نحوه استفاده از آن آورده شده است:

  • مکعب را تکان دهید تا غذا آزاد شود و یک لامپ روشن کنید
  • ماشه لامپ آهنگی را در HomePod پخش می کند که به سگ سیگنال می دهد که غذا در دسترس است (شروع به پخش Who Let the Dogs Out)
راه دیگر استفاده از شارژر هوشمند با هوم کیت، حسگر حرکتی Aqara است. از آنجایی که با HomeKit سازگار است، می توان از آن با شارژر هوشمند و HomeKit استفاده کرد. در اینجا مثالی از نحوه استفاده از آن آورده شده است:

  • سنسور حرکت حیوان خانگی را تشخیص می دهد
  • غذا را رها کنید
  • از آنجایی که حسگر حرکتی دارای HomeKit است، می تواند چراغ HomeKit را در اتاقی که غذای حیوان خانگی است روشن کند.

خلاصه ای از تغذیه کننده هوشمند حیوانات خانگی آقارا

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Smart Pet Feeder C1 بر اساس پروتکل Zigbee 3.0 است که به کاربران اجازه می دهد تا تجربه خانه متصل خود را به مراقبت از حیوانات خانگی گسترش دهند. این برنامه تضمین می‌کند که حیوانات خانگی به موقع تغذیه می‌شوند، اما صاحبان حیوانات خانگی می‌توانند از راه دور به حیوانات خانگی خود در حالی که دور هستند یا در محل کار هستند، از برنامه تلفن همراه تغذیه کنند.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

همانطور که اشاره کردم، شارژر هوشمند با HomeKit سازگار نیست، اما از آنجایی که اکوسیستم Aqara بسیار انعطاف پذیر است، می توانید آن را با استفاده از لوازم جانبی دیگر گسترش دهید. من در حال حاضر از آن با مکعب Aqara، سنسور حرکت Aqara و آداپتور خروجی Aqara استفاده می کنم.

در مجموع، این یک دستگاه جدید سرگرم کننده برای خانه ما بوده است. به حیوانات خانگی ما غذا می دهد و به من اجازه می دهد تا بیشتر از اکوسیستم آقارا تجربه کنم. ای کاش به صورت بومی در HomeKit در دسترس بود، اما به لطف انعطاف پذیری بقیه خط تولید Aqara، هنوز چند گزینه برای علاقه مندان به HomeKit وجود دارد.

Aqara با یک نسخه عالی دیگر در آستانه فصل کریسمس بازگشته است، و اگرچه کاملاً با HomeKit سازگار نیست، زیرا کاملاً با کل اکوسیستم Aqara ادغام شده است، این چیزی است که من می خواهم از دیدگاه HomeKit به آن نگاه کنم. بیایید نگاهی به تغذیه کننده هوشمند حیوانات خانگی آقارا بیاندازیم.

برنامه Aqara Home به کاربران امکان می دهد یک صحنه غذا دادن به حیوانات خانگی قابل تنظیم ایجاد کنند، سناریویی که در آن می توانند از دستیار مورد علاقه خود (Siri، Alexa یا Google Assistant) بخواهند غذای جدید را منتشر کند.

تغذیه هوشمند حیوانات خانگی Aqara را می توان در آمازون یا مستقیماً از Aqara خریداری کرد. Aqara با استفاده از کد، 10٪ تخفیف در آمازون ارائه می دهد NAFC1PET. این یک هدیه کریسمس عالی برای دوست پشمالوی مورد علاقه شما خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


HomeKit Weekly مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می‌شود تمرکز دارد.


با استفاده از حسگر حرکتی Aqara، می توان از حسگر حرکتی استفاده کرد تا تشخیص دهد که آیا حیوان پس از رها شدن غذا به تغذیه نزدیک شده است یا خیر. اگر حیوان غذا نخورده باشد، غذای برنامه ریزی شده بعدی انجام می شود. با یک گزینه برنامه تغذیه در برنامه، می توانید به راحتی بخش هایی از غذا را اضافه و حذف کنید تا با مقدار توصیه شده برای حیوان خانگی خود مطابقت داشته باشد.

توانایی تغذیه حیوانات خانگی هوشمند برای اتصال به سایر دستگاه های خانه هوشمند، آن را به یک مکمل عالی برای هر خانه متصل تبدیل می کند، چه از برنامه Aqara Home یا یکپارچه سازی IFTTT استفاده کنید. تغذیه کننده حیوانات خانگی را می توان به دوربین داخلی Aqara متصل کرد که با توزیع غذا شروع به ضبط می کند و می تواند عادات غذایی حیوانات خانگی شما را حتی زمانی که در خانه نیستند تحت نظر داشته باشد.

فیدر حیوانات خانگی آقارا دارای یک مخزن غذای 4 لیتری است که تقریباً 3.7 پوند غذای معمولی حیوانات خانگی را در خود جای می دهد. این دستگاه توسط یک پورت USB-A تغذیه می شود و همچنین دارای یک باتری پشتیبان اختیاری در صورت قطع برق است. برنامه های تغذیه به صورت محلی در دستگاه ذخیره می شود، بنابراین حیوان خانگی شما حتی اگر اینترنت قطع باشد، تغذیه می شود.

چگونه با HomeKit کار می کند؟

تغذیه کننده هوشمند حیوانات خانگی آقارا