بررسی پشتیبانی Level Lock+ با کلید Home

من چندین قفل هوشمند را در طول سال ها امتحان کرده ام. من معمولاً همیشه از قفل هوشمند Wi-Fi آگوست به عنوان توصیه‌ای استفاده می‌کنم، زیرا نصب آن آسان بود، نیازی به استفاده از کلید جدید نداشت و همچنین اجازه می‌داد که قفل بیرونی ثابت بماند. متناسب با نمای بیرونی خانه شما. من اخیراً Level Lock+ را با پشتیبانی از Home Key نصب کردم – به خواندن ادامه دهید تا بفهمید آیا این بهترین قفل هوشمند موجود در بازار است یا خیر.

من شخصاً فکر می کنم که این یک ارتقاء شایسته به قفل های Level سنتی است. اگر Home Key یک ویژگی مورد نیاز نیست، اما پشتیبانی از HomeKit (برای اتوماسیون ها) وجود دارد، باید Level Bolt Smart Deadbolt، Level Lock Smart Deadbolt یا Level Lock را بررسی کنید. Smart Level Lock – Touch Edition. دومی تقریباً مشابه مدل با پشتیبانی از Home Key بدون گزینه Home Key است. به طور کلی، استفاده از کلید خانه را بهترین راه برای استفاده از قفل دانستم، اما هر مورد استفاده متفاوت خواهد بود.

فرآیند نصب

قفل سطح +

می توان آن را مستقیماً از Level یا Apple Store خریداری کرد. اگر پشتیبانی از کلید خانه برای شما در اولویت نیست یا می‌خواهید گزینه ارزان‌تری با سبک Level Lock داشته باشید، Level Bolt Smart Deadbolt، Level Lock Smart Deadbolt یا Smart Level Lock – Touch Edition را بررسی کنید.

هنگامی که باتری را در Level Lock+ قرار دادید، صدای زنگ شنیدنی را خواهید شنید. سپس می خواهید به برنامه Level بروید و فرآیند راه اندازی را از طریق بلوتوث شروع کنید. شما احتمالاً یک ارتقاء سیستم عامل خواهید داشت و سپس مراحل نصب را انجام می دهید. شما توانایی اضافه کردن سرپرست های Level Home اضافی، پیکربندی کارت های هوشمند و پیکربندی تنظیمات قفل خودکار خود را خواهید داشت. پس از اتمام کار، این گزینه را خواهید داشت که قفل را به HomeKit اضافه کنید. کد HomeKit داخل جعبه است و من اکیداً توصیه می کنم که یک کپی از آن را نیز در جایی تهیه کنید. پس از ورود به HomeKit، گزینه ای برای افزودن کلید خانه به کیف پول خود خواهید دید.

بخش مهمی از درک اینکه چرا ممکن است بخواهید Level Lock+ را انتخاب کنید، درک مزایای کلید Home است. اگرچه Level چندین قفل را به فروش می رساند، قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید، باید در نظر بگیرید که آیا Home Key یک ارتقاء ارزشمند است، زیرا هزینه را افزایش می دهد. پشتیبانی از کلید هوم به آیفون یا اپل واچ شما اجازه می دهد تا به عنوان یک باز کردن قفل NFC عمل کند تا نیازی به باز کردن قفل از طریق بلوتوث یا برنامه Level نداشته باشید. حتی اگر آیفون شما مرده باشد نیز کار خواهد کرد. ذخیره انرژی تا پنج ساعت پس از مرگ آیفون شما فعال باقی می ماند. حتی اگر شارژ آیفون شما تمام شود، باز هم می توانید با استفاده از کلید هوم قفل درب خود را باز کنید. البته، کلید سنتی (سطح 2) و کارت های NFC شما همچنان به خوبی کار می کنند. اساساً، جریان کار این است که به سمت در بروید، قفل خود را با آیفون یا اپل واچ فشار دهید – بوم، قفل آن باز است.

حالت اکسپرس کلید خانه

Level Lock+ به HomeKit و برنامه Level اضافه شد

هنگامی که آن را راه اندازی کردید، کلید هوم جدید را در کیف پول اپل خود خواهید یافت که آماده استفاده است.

کلید خانه

خلاصه در Level Lock+

قفل هوشمند بیرونی

استفاده از کلید خانه یک تجربه باشکوه است. رفتید، آیفون خود را روی قفل خود نگه دارید و قفل آن باز می شود. این یک تجربه جادویی است! این یکی از آن لحظات «محصول اپل» است که فکر نمی‌کنم اپل اعتبار کافی برای آن کسب کند.

پیکربندی کلید خانه
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


کلید خانه چیست؟

اکثریت قریب به اتفاق زمان راه‌اندازی شما حذف نسخه قبلی و نصب مجدد مورد جدید است. بخش “هوشمند” قفل فقط چند دقیقه طول می کشد. جف بنجامین از 9to5Mac در ویدیوی چند ماه پیش به خوبی از طریق راه اندازی راه اندازی شد. به طور کلی، اگر بتوانید از پیچ گوشتی استفاده کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید، همه چیز آماده است. حتی اگر هرگز قفل در را نصب نکرده باشید، این قفل تا حد زیادی بی اشتباه است. Level Lock+ دارای یک پسرفت قابل تنظیم است که برای هر دو پروفیل 2⅜” و 2¾” مناسب است، بنابراین باید متناسب با هر دری باشد. و دارای دو صفحه ضربه‌گیر برای برش‌های صفحه ضربه‌گیر با ارتفاع 2¼ یا 2¾ اینچ است.

اگر از HomeKit استفاده می کنید، چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اینجا وجود دارد. از اتوماسیون HomeKit پشتیبانی می کند. از کلید خانه پشتیبانی می کند. روی درب شما فوق العاده به نظر می رسد. آنقدر کوچک است که حتی نمی‌دانید قفل هوشمند است، مگر اینکه شنیده باشید قفل آن از طریق بلوتوث یا Wi-Fi باز می‌شود. راه‌های مختلفی برای باز کردن قفل آن وجود دارد: کلیدها، کارت‌های NFC، سطح برنامه، صفحه اصلی برنامه یا کلید صفحه اصلی. برای خانواده اپل، این قفل هوشمند است که به بهترین وجه با سبک زندگی شما مطابقت دارد.