بررسی کتاب نماد برنامه iOS

در طول مسیر، نه تنها از فکر و تلاشی که در این طرح ها انجام شده است، قدردانی خواهید کرد، بلکه ممکن است چیزی را نیز یاد بگیرید. علاوه بر این، نویسنده توضیح می‌دهد که این کتابچه راهنمای طراحی نمادهای برنامه نیست، بلکه اطلاعاتی را برای علاقه‌مندان به این کاردستی ارائه می‌دهد.

کتاب نمادهای برنامه iOS مجموعه‌ای از نمادهای برنامه آیفون را از دهه گذشته ارائه می‌کند. ممکن است برخی از آن طرح‌های نمادین اپلیکیشن iOS را به خاطر بیاورید، و برخی را که ممکن است قبلاً ندیده باشید.

به نظر نمی رسد که قافیه ها یا دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا نمادها برش را ایجاد کرده اند. Flarup شامل بسیاری از قطعات خود است، زیرا برخی از آنها را در طول سالها ایجاد کرده است – حتی می توانید تغییر شکل آیکون های مختلف را همانطور که در طول زمان به روز شده اند مشاهده کنید. بسیاری از این برنامه ها را تنها با دیدن نماد آن می شناسید.

پروژکتورهای هنرمند

مایکل فلاروپ، طراح دانمارکی، از سال 2018 روی این کتاب کار کرده است. او اشتیاق خود را به آیکون‌های اپلیکیشن و طراحی جلب کرد و آن را به یک کتاب میز قهوه خیره‌کننده تبدیل کرد. چیزی که به عنوان یک کمپین Kickstarter شروع شد به یک پروژه بسیار مورد انتظار تبدیل شده است. به راحتی می توان فهمید که این کتاب از عشق به هنر طراحی آیکون متولد شده است.

کتاب نماد برنامه iOS نیز همراه با یک یادداشت تشکر همراه با برچسب “Iconist” و یک شابلون طراحی شده توسط نویسنده است که در کار خود از آن استفاده می کند. این یک چرخش خوب در یک کتاب در حال حاضر زیبا است.

در 163 صفحه آن، نورافکن‌های هنرمندان نمادهای برنامه‌های مختلف را با سؤالات مصاحبه در مورد شغل آنها خواهید دید. در اینجا ما هنرمند استرالیایی مارک ادواردز را می بینیم. این مصاحبه نشان می‌دهد که او چگونه طراحی نمادهای برنامه‌ها را شروع کرد، تنظیمات کار فعلی‌اش، نکاتی درباره نحوه شروع کار و موارد دیگر. این اطلاعات نادر به ما نگاهی اجمالی به چهره های پشت برخی از این نمادهای برنامه معروف می دهد.

تقریباً 15 سال از عرضه اولین آیفون و تقریباً به همان اندازه از شروع اپ استور اپل می گذرد. در طول آن زمان، میلیون‌ها اپلیکیشن راه خود را به دستگاه‌های اپل پیدا کرده‌اند که هر کدام نماد متمایز خود را دارند. به عنوان یک شکل هنری نسبتاً جدید، کتاب نماد برنامه iOS بر خلاف بسیاری از کتاب‌های هنری دیگری است که با آن مواجه می‌شوید.

در مورد کتاب

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگرچه لذت بردن از این کتاب برای وبلاگ نویس اپل آسان است، اما برای همه مناسب نیست. همانطور که از عنوان کتاب پیداست، App Icons صرفاً مربوط به iOS است – بنابراین سعی نکنید این کتاب را به دوست اندرویدی خود بدهید. با این حال، این یک هدیه عالی برای دوستداران هنر دیجیتال و علاقه مندان به اپل است. این یک راه فوق العاده برای قدردانی و حفظ هنر فناوری است که امروزه اغلب از آن استفاده می کنیم. همچنین به ما نشان می دهد که از کجا آمده ایم و به ما امکان می دهد پیشرفت را جشن بگیریم.

پیش‌سفارش نماد برنامه iOS اکنون رزرو کنید

ویدئو از کانال یوتیوب Michael Flarup

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

اگر قصد دارید یک کپی بردارید، در نظرات به ما اطلاع دهید.

تو می توانی کتاب نماد برنامه iOS را پیش خرید کنید به قیمت 60 یورو با سفارشات در حال ارسال. این کتاب صرفا یک نسخه فیزیکی است و هیچ برنامه ای برای انتشار نسخه دیجیتالی آن وجود ندارد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: