بررسی: Pro Hub Mini Satechi ورودی/خروجی بیشتری را به مک بوک پرو می آورد

من متوجه شدم که Pro Hub Mini یک مکمل عالی برای راه اندازی دفتر و سفر من است. به نظر من ارزشش را دارد قیمت پیشنهادی 69.99 دلار و به راحتی قابل توصیه است.

Pro Hub Mini موجود است مستقیم از ساتی چی همچنین آمازون. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، فقط فروشگاه آمازون ساتیچی هر دو را دارد پول و منطقه خاکستری رنگ های موجود در انبار

اگرچه Pro Hub Mini برای مک بوک پرو جدید طراحی شده است، با جک هدفون ساختگی تا شده است، اما با مک بوک پرو 2017-2020 و مک بوک ایر 2018-2021 نیز کار می کند.

استفاده شده

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی در حالی که جدیدترین لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو طیفی از ورودی/خروجی را ارائه می‌کنند، اما همچنان فاقد پورت‌های اترنت و USB-A هستند. توسط ساته چی Hub Pro Mini اینها و موارد دیگر را در یک طراحی جمع و جور بدون به خطر انداختن دسترسی به MagSafe یا پورت های USB-C شما ارائه می دهد.

مشخصات Satechi Pro Hub Mini

  • 1 x USB-C (USB 4) – شارژ تا 96 وات، خروجی نمایشگر 6K 60 هرتز و داده 40 گیگابیت بر ثانیه
  • 1 پورت داده USB-C – حداکثر 5 گیگابیت در ثانیه
  • 2 پورت داده USB-A 3.0 – حداکثر 5 گیگابیت در ثانیه (از شارژ یا درایوهای CD پشتیبانی نمی کند)
  • پورت اترنت 1 گیگابیتی
  • 1 پورت صدا
  • به قیمت 69.99 دلار

طراحی و ساخت

در مجموع، Pro Hub Mini Satechi یک آداپتور کارآمد و جمع و جور است که دو پورت MacBook Pro USB4/TB4 شما را به اترنت، دو درگاه USB-A و دو پورت USB-C تبدیل می‌کند و در عین حال جک هدفون و MagSafe شما را در دسترس نگه می‌دارد.

خلاصه ای از Satechi Pro Hub Mini

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

من استفاده کردم Hub Pro Mini برای یک ماه و برای باز کردن آسان پورت‌های اترنت و USB-A در مک بوک پرو، انتخاب اصلی من است.

ساتیچی گران ترین ها را نیز می سازد Pro Max Hub که شامل یک کارت خوان SD/micro SD و یک پورت HDMI است. اما با لپ‌تاپ‌هایی که قبلاً در لپ‌تاپ‌های مک بوک پرو جدید تعبیه شده‌اند، Hub Pro Mini برای اکثر افراد مک بوک پرو 2021 بهترین انتخاب خواهد بود. با این حال، Pro Hub Max برای کسانی که مک بوک های قدیمی تر دارند جذاب خواهد بود.

من واقعاً از طراحی اتصال مستقیم Pro Hub Mini خوشم می‌آید، بنابراین هیچ مورد دیگری وجود ندارد که میز من را شلوغ کند و در سفر تقریباً جایی برای بسته‌بندی نمی‌گیرد.

بررسی Satechi Pro Hub Mini برای پورت های MacBook Pro

از اتصال به دو پورت USB4/USB-C در سمت چپ مک‌بوک پرو 2021 (و مدل‌های قدیمی‌تر نیز) بهره می‌برد و شامل یک جک هدفون تاشو (ساختگی) می‌شود تا اتصال محکمی برقرار کند در حالی که MagSafe بدون مانع باقی می‌ماند (هاب). هدست پورت از طریق USB-C کار می کند).

بررسی Satechi Pro Hub Mini برای MacBook Pro - در دست

با وجود اینکه پرو را در نام خود دارد، این هاب سعی نمی کند با داک های کامل Thunderbolt که بیش از 300 دلار قیمت دارند، رقابت کند. اما من فکر می کنم Satechi موفق شده است یک هاب جمع و جور USB-C درجه یک برای مک بوک پرو ایجاد کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Pro Hub Mini دارای ساختار آلومینیومی است و در رنگ‌های خاکستری فضایی و نقره‌ای موجود است تا با مک‌بوک پرو جدید اپل مطابقت داشته باشد.

پرو هاب مینی که به طور خاص برای مک بوک پروهای 14 و 16 اینچی جدید ایجاد شده است، تمام ورودی/خروجی ضروری مورد نیاز شما را در یک محفظه جمع و جور با طول کمتر از 4 اینچ و عرض 1.5 اینچ شامل می شود.