برند Apple Music نمی تواند اجراهای زنده و قوانین دادگاه را پوشش دهد

او گفت اپل نمی تواند حقوق علامت تجاری خود را برای اجراهای زنده به علامت تجاری Apple Corps برای ضبط صدا، یک دسته محصول متفاوت، «چسباند».

چارلی برتینی، نوازنده ترومپت که از سال 1985 از نام تجاری اپل جاز برای کنسرت های خود استفاده کرده است، مخالفت کرد و گفت که هنگام استفاده از این دو برند برای اجراهای زنده، سردرگمی وجود خواهد داشت.

این بدان معنا نیست که اپل نمی‌تواند از علامت تجاری Apple Music برای کنسرت‌های زنده استفاده کند، اما به این معنی است که این شرکت برای این استفاده از علامت تجاری محافظت نمی‌کند.

عکس: اپل

دادگاه دفتر علائم تجاری ایالات متحده موافقت کرد که نام ها بیش از حد شبیه به هر دو باشد، اما دریافت که اپل دارای حق اولویت نسبت به علامت است که در سال 2007 از شرکت اپل بیتلز خریداری کرد. 1968. بنابراین دادگاه به نفع اپل رای می دهد.

دادگاه تصمیم را لغو می کند

اپل در زمان نگارش این مقاله درباره این تصمیم اظهار نظری نکرده بود. این تصمیم ممکن است چندان اهمیتی نداشته باشد، زیرا اپل جشنواره سالانه موسیقی اپل را در سال 2017 لغو کرد.

اپل یک درخواست علامت تجاری برای سرویس پخش موسیقی خود در چندین دسته مختلف ثبت کرده است. اینها شامل موسیقی ضبط شده و اجرای زنده و همچنین پوشاک و کالا می شود.

دادگاه استیناف ایالات متحده برای مدار فدرال، استدلال اپل را مبنی بر اینکه بر حقوق علامت تجاری «Apple Jazz» چارلی برتینی، ترومپتوز، ترومپتوز، بر اساس مالکیت یک علامت تجاری قبلی شرکت بیتلز، Apple Corps Ltd، اولویت دارد، رد کرد. […]

برند Apple Music متعلق به شرکت کوپرتینویی، پس از تماس یک ترومپتوز، اجرای زنده را پوشش نمی دهد…

برند Apple Music

برتینی به این تصمیم اعتراض کرد و رویترز گزارش می دهد که دادگاه تجدید نظر اکنون این تصمیم را لغو کرده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی