بلومبرگ: اپل با به تاخیر انداختن پاداش ها، بررسی دقیق کار از راه دور و غیره هزینه ها را کاهش می دهد.

این حکم در مورد مهندسان و سایر افراد غیرموظف و همچنین مدیران سطح متوسط ​​اعمال می شود، اما در مورد مدیران ارشد در سطح مدیر و بالاتر اعمال نمی شود. بالاترین رتبه‌بندی کارمندان اپل معمولاً پاداش‌های خود را به‌صورت فصلی پرداخت می‌کنند.

در این گزارش آمده است: “انتظار می رود که کارمندان هنوز پاداش کامل خود را، فقط در یک قسط به جای دو قسط دریافت کنند.” با این حال، “تغییر می تواند ضربه ای به کارکنان باشد” زیرا اپل به مدت طولانی اخطار نداد.

با وجود این اقدامات کاهش هزینه، اپل همیشه از هرگونه اخراج در داخل شرکت اجتناب کرده است (اگرچه برخی از پیمانکاران را اخراج کرده است). در همین حال، متا امروز اعلام کرد که 10000 کارگر دیگر را اخراج می کند که دومین دور کاهش گسترده مشاغل است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل با بررسی بودجه و بررسی هزینه‌ها، تغییرات زیادی را در سراسر شرکت اعمال می‌کند. بلومبرگ گزارش می دهد که اپل پاداش برخی تیم ها را به تعویق می اندازد، استخدام در بخش های بیشتری را متوقف می کند و موارد دیگر.

در حالی که غول های فناوری مانند آمازون، گوگل و متا اخیرا هزاران کارمند خود را اخراج کرده اند، اپل تاکنون از انجام این کار خودداری کرده است. در عوض، این شرکت به دنبال راه‌های دیگری برای کاهش هزینه‌ها در میان عدم قطعیت اقتصادی بوده است و تیم کوک، مدیر عامل اپل، اخراج‌ها را «آخرین راه حل» می‌خواند.

در گذشته، اپل به طور معمول یک یا دو بار در سال بسته به بخش، جوایز و تبلیغات می داد. تیم های دو بار در سال معمولاً شاهد این اتفاق در آوریل و اکتبر خواهند بود. بر اساس طرح جدید، این گروه در ماه آینده هیچ جایزه یا تبلیغاتی را مشاهده نخواهد کرد و همه بخش‌ها به یک برنامه سالانه منتقل می‌شوند – با پرداخت‌ها فقط در ماه اکتبر.

اپل همچنین با نظارت دقیق بر تعداد دفعات ورود کارمندان به دفتر در مقابل کار از راه دور، کار از راه دور را سرکوب کرده است:

علاوه بر کاهش هزینه‌ها، بخش منابع انسانی اپل نگاه دقیق‌تری به تعداد دفعات حضور کارکنان در دفتر داشت. سیاست فعلی شرکت، کارکنان را ملزم می‌کند که سه بار در هفته در ساختمان اپل کار کنند – سیاستی که در سال گذشته بحث‌برانگیز بود. اکنون برخی از کارکنان می ترسند که نظارت بیشتر بر حضور و غیاب در دفتر پیشروی شرکت برای اخراج کارگرانی باشد که نتوانسته اند آستانه سه روزه در هفته را رعایت کنند.

گزارش امروز از بلومبرگ جزئیات تلاش های جدیدی که اپل برای کاهش بیشتر هزینه ها در سراسر شرکت انجام می دهد. یکی از این تغییرات تغییر در برنامه پاداش کارکنان است که در درجه اول بر عملیات، خرده فروشی شرکت ها و برخی دیگر از گروه های درون شرکت تأثیر می گذارد:

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

بعلاوه، بلومبرگ گزارش می دهد که اپل بودجه سفر را برای بسیاری از تیم ها کاهش داده است و اکنون به “تأیید معاون ارشد رئیس جمهور برای موارد بیشتر بودجه نیاز دارد.”