بک لینک چیست : چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

اما PBN چیست؟ در PBN شما تعداد زیادی سایت، وبلاگ و صفحه وب ساخته و روی آنها محتوا منتشر میکنید. همینطور خیلی از شبکه های اجتماعی به شما اجازه انتشار لینک در محتوا را میدهند اما این لینک ها برابر با مقدار نوفالو هستند. علاوه بر این، هر صاحب سایتی میتواند در زمان انتشار یک لینک در محتوایش، مقدار آن را تغییر داده و به نوفالو تبدیلش کند تا اعتباری از سایتش به سایت مقصد منتقل نشود. با توجه به این توضیحات، فالو بودن خرید رپورتاژ آگهی های دریافتی، یکی دیگر از مواردی است که باعث افزایش قدرت آن میشود. پیشنهاد میکنم مقاله تفاوت لینک فالو و نوفالو را بخوانید تا دقیق تر با این مفاهیم آشنا شوید.

حجره چیست؟ در بازار های ایرانی، حجره فضایی است که اجناس و کالا های تجاری را… سعی کنید تصاویری که قرار می دهید یونیک باشند و عکس لوگو نداشته باشند وگرنه منتشر نمی شوند. اگر این شکلک‌ها نشان‌دهنده خرید پی بی ان امن وبگاه باشند، وبگاه زرد بیشترین پیوند ورودی را نسبت به دیگر وبگاه‌ها دارد. اگر شما فردی هستید که مرتباً پست ها را منتشر می کنید ، ربات های Google بر اساس آن زمان خزیدن خود را تعیین می کنند.

برای تولید این دسته از سرمایه‌های کاربردی می‌توانید از مقالات جامع و یا حتی ابزارهایی استفاده کنید که برای کاربران هدفتان سودمند به نظر خواهند رسید، مثلاً یک دیکشنری تخصصی یا ابزاری برای دریافت آنالیز وب‌سایت. برای ارزیابی ارزش بک لینک هر وب‌سایت می‌توانید Domain Authority آن را در وب‌سایت Moz بررسی کنید. Domain Authority شاخصی است که توسط وب‌سایت مطرح Moz ابداع شده و بسته به تعداد و کیفیت لینک‌های هر وب‌سایت برای آن یک امتیاز (از 1 تا 100) در نظر می‌گیرد. گوگل در اوایل الگوهای خیلی ساده تری برای رتبه بندی داشت و الگوریتم هایش این گونه پیشرفت نکرده بودند که کیفیت را در اولویت قرار دهند. خب زمانی که کیفیت سایتی خوب باشد، توسط سایت های دیگر معرفی می شود و بک لینک می گیرد، به همین علت است که گوگل بک لینک را عامل مهمی در رتبه بندی تعیین کرده است.

در ادامه برای شما لیستی از بک لینک‌های قدرتمند و آزموده شده قرار خواهیم داد که می‌توانید به راحتی از آن جهت بک لینک سازی و افزایش بازدید سایت برای وب‌سایت خودتان استفاده کنید. اگر مقاله سئو سایت فروشگاهی را خوانده باشید، متوجه شده اید که در همه انواع سایت ها و مخصوصا فروشگاه های اینترنتی، دسته بندی ها اهمیت زیادی دارند. چراکه بسیاری از مخاطبان کلمات مختلف را در گوگل جستجو میکنند تا به دسته بندی سایت های فروشگاهی برسند نه مقاله و صفحه محصول. یک سایت جدید بدون داشتن بک لینک های قوی باید خیلی بیشتر برای محتوای خود هزینه نماید. از سوی دیگر، می‌بینید که وب‌سایت‌هایی با اقتدار بالا که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد، پست‌هایی با کیفیت پایین نسبت به رقبا تولید می‌کنند و همچنان در صفحه اول گوگل قرار دارند.

زمانی که بک لینکی از سایتی به شما داده شود و مقدار rel آن follow در نظر گرفته شده باشد، این یعنی سایت مبدا به گوگل گفته من سایت مقصد را از نظر اعتبار تایید میکنم. اما اگر مقدار rel برابر با nofollow باشد، به گوگل گفته شده که هیچ اعتباری از من به این سایت منتقل نکن چون من آن را تایید نمیکنم. مثلا اگر من از یک صفحه در مورد آموزش سئو در همان وبلاگ بازی های رایانه ای برای وب سایت خودم لینک بگیرم، این موضوع تاثیر نسبتا مثبتی روی نتایج دارد.

سئولایت ایندکس شدن و یا نشان دادن خدمات لینکسازی seoها در همه ابزارها مانند سرچ کنسول، ماز و ahrefs و مجستیک و… را تضمین نمی کند. بک لینک ها به همان تعدادی که در بالا آورده شده و شاید بیشتر (بعنوان هدیه) برای شما ساخته خواهد شد. گزارش تمام لینک های ساخته شده در یک فایل اکسل، به همراه نمودار تصویری لایه های بک لینک ها بعد از اتمام کار برای شما فرستاده خواهد شد.

بک لینک چیست : چطور بدون جریمه بک لینک بگیریم؟-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

بک لینک های دریافتی از سایت‌های با EAT بالا که قابل اعتماد، معروف و معتبر هستند، نسبت به دیگر بک لینک ها که از سایت‌های متوسط و ضعیف دریافت می‌شوند، با کیفیت‌تر و تاثیرگذارتر هستند. بک لینک یک فاکتور مهم رتبه بندی است،حتی اگر از نظر فنی فقط از وجود آدرس اینترنتی شما در سایت دیگری تشکیل شده باشد . افزایش بازدید سایتوب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. مجددا تاکید می کنیم چیزی به عنوان بک لینک رایگان وجود ندارد، اما در عوض، تکنیک هایی وجود دارد که می توان با آن ها و صرف وقت بک لینک رایگان ایجاد می کرد.

نکات مهم در ساخت بک لینک رایگان

در بخش بعدی این راهنما ، من همچنین اقداماتی را که می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید پست های شما فهرست بندی می شوند، به اشتراک گذاشته ام. از لطف و توجهی که به مجموعه وبسیما دارید بینهایت سپاس گزارم. درواقع احساس میکنم پاسخ شما یک آینده نگری باشه- و در صورتی که سایت جریمه شده بود و مشکلی در این زمینه داشت این کار را ادامه دهیم .

  • به جز انواع گفته شده بک‌لینک‌هایی هستند که در صفحه‌ها و وبسایت‌های مختلف بدون در نظر گرفتن فاکتورهای تاثیرگذار درج می‌شوند.
  • تا این جای مقاله، تعدادی وب‌سایت به شما معرفی کردیم که اعتبار دامنه بالایی دارند و برای ایجاد بک‌ لینک رایگان از طریق ایجاد پروفایل یا کامنت‌گذاری مناسب هستند.
  • هنگامی که روابط را محترمانه ایجاد می‌کنید، می‌توانید آن ارتباطات را نگه دارید و آن‌ها را در فرصت‌های دیگر توسعه دهید.
  • این که چه سایتی به شما لینک می‌دهد مهم‌ترین شاخص در کیفیت بک‌لینک است.

1 – از یک ابزار مثل BuzzSumo و Mention.com برای یافتن سایت‌هایی که به برند شما اشاره دارند (یعنی درباره شما نوشته‌اند) استفاده نمایید. اینطور نبود که نویسنده این پست، اینفوگرافی را منتشر کند و سپس منتظر اتفاق‌های خوب بنشیند. و تصویری که در بخش بیوگرافی نویسنده استفاده می‌کند را بردارید. آخرین کاری که باید انجام دهید این است که به صاحب سایت ایمیل بزنید و درباره لینک مرده اطلاع‌رسانی کنید. در نهایت، به تمام افرادی که به آن اینفوگرافی بکلینک داده بودند ایمیل زدم تا بدانند که آن تصویر دیگر کار نمی‌کند.

بکلینک چگونه باعث بهبود سئو سایت می‌شود؟

همین امر باعث شده تا افراد به خریدن خرید بک لینک برای افزایش رنک گوگل از سایت های قوی و قدرتمند روی بیاورند. گوگل با تشخیص کلماتی که پیرامون بک لینک است موضوع و ماهیت سایت و آن صفحه را تشخیص می دهد. یکی از شیوه‌های دریافت بک‌لینک موثر، لینک گرفتن از کلمات درون مقاله از وب‌سایت‌های با اعتبار است. این شیوه که مدتی است در رسانه‌ی ادمین سایت فعال شده، به شما این امکان را می‌دهد از مقالات پر بازدید و با کلمات کلیدی هدفمند بک‌لینک فالو و دائمی دریافت نمایید. قبل از اینکه به سراغ فاکتورهای مهم در ساخت بک‌لینک و نحوه بک لینک سازی برای وبسایت برویم، بهتر است با ماهیت لینک‌ها نیز آشنا شویم.

مقالات مرتبط