تراشه های ذخیره سازی آیفون برای اولین بار در چین ساخته می شوند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

سازنده آیفون در حال حاضر در حال آزمایش نمونه هایی از تراشه های حافظه فلش NAND ساخته شده توسط شرکت فناوری های حافظه Yangtze در هوبی است. [sources] گفت و خواست نامش را در بحث گفتگوهای خصوصی معرفی نکنیم. اپل ماه ها است که در حال بحث و گفتگو با یانگ تسه، متعلق به شرکت قهرمان تولید تراشه های مورد حمایت پکن، Tsinghua Unigroup Co، بوده است، هرچند تصمیم نهایی گرفته نشده است.

این سایت بحث و جدل هایی را که احتمالاً در صورت ادامه اپل پیش خواهد آمد، برجسته می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در حال حاضر بخش بزرگی از تراشه های ذخیره سازی آیفون خود را از مشارکت دو شرکت ژاپنی وسترن دیجیتال و کیوکسیا خریداری می کند. با این حال، دو کارخانه آنها در ماه گذشته مورد ضربه قرار گرفتند مشکل آلودگی نامشخص، با کاهش قابل توجه تولید. در حالی که اپل می‌توانست با افزایش سفارش‌های سامسونگ و SK Hynix جبران کند، این حادثه بر اتکای اپل به این شراکت تاکید کرد و احتمالاً این شرکت را وادار کرد تا گزینه‌هایی را برای تنوع بخشیدن به تامین‌کنندگان خود بررسی کند.

با توجه به اینکه اپل قصد دارد به جای افزایش اتکای خود به چین، در بهترین زمان شرایط ایده آلی نیست. اما این احتمالاً در شرایط جوی کنونی بحث برانگیز است…

با این حال، چیزها هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. بلومبرگ اشاره می کند که یانگ تسه از نظر فناوری استفاده شده نسلی از فروشندگان فعلی اپل عقب تر است و ممکن است سال های حساسی طول بکشد تا فروشندگان جدید سازنده آیفون را متقاعد کنند که می توانند الزامات کیفیت و حجم تولید را برآورده کنند. برای مثال، زمانی که BOE پیشنهاد داد که به زنجیره تامین اپل برای پنل‌های OLED برای آیفون اضافه شود، چنین بود. بحث در سال 2017 آغاز شد و این شرکت اولین سفارشات خود را در سال 2020 دریافت کرد.

یک اختلال در زنجیره تامین اپل برای چیپ های ذخیره سازی آیفون می تواند باعث شود که شرکت کوپرتینویی برای اولین بار از یک تامین کننده چینی حافظه فلش خریداری کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بلومبرگ گزارش ها حاکی از آن است که اپل برای اولین بار در نظر دارد یک سازنده ذخیره سازی فلش چینی را به لیست فروشندگان خود اضافه کند.

پیوند با یانگ تسه می تواند اپل را در داخل کشور مورد انتقاد قرار دهد زیرا روابط واشنگتن و پکن بر سر موضع مبهم چین در قبال جنگ اوکراین و همچنین تلاش های ایالات متحده برای مهار رشد تکنولوژیکی آن درگیر شده است. قانونگذاران ایالات متحده مدتهاست که از دفاع پکن و یارانه دادن به صنایع محلی انتقاد کرده اند.