تست گوشی های سامسونگ با استفاده از کد مخفی سامسونگ 9to5mac Farsi

1560 پیکسل است، اما حسنی که دارد ، شارژ را تا ساعت ها نگه می دارد و مناسب برای افرادی است که با گوشی، فیلم تماشا می کنند، دوربین اصلی این گوشی 48 مگاپیکسل است و نمایش تصویر به صورت واید می باشد،2 لنز 2 مگاپیکسلی آن به صورت لنز ماکرو کار می کند. در صورتی که آپدیت جدیدی برای سیستم عامل ارائه شده است، گوشی را آپدیت کنید. قیمت گوشی های هواوی به موارد مختلفی نظیر؛ مدل گوشی، رنگ، ظرفیت حافظه، شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی و نرخ ارز بستگی دارد. شرکت هواوی شرکتی چند ملیتی در زمینه شبکه های ارتباطی و کامپیوتر میباشد.دفتر اصلی این شرکت در کشور چین قرار دارد. تفاوتی ندارد گوشی گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس، گلکسی اس 20 اولترا، گلکسی نوت 10، گلکسی نوت 10 پلاس، گلکسی اس 10 لایت، گلکسی M30s، گلکسی A51، گلکسی A70، گلکسی A80، گلکسی A50، گلکسی M51، گلکسیA10s، گلکسیA20، گلکسیA20s یا گلکسی A30s را میخرید، قبل از هر چیز مطمئن شوید که گارانتی شرکتی دارد، همچنین مطمئن شوید گوشی رجیستر شده باشد و برچست کد رجیستری بر روی جعبه وجود داشته باشد.

یکی دیگر از سری گوشی های شیائومی، گوشی های Poco بودند که بعد از Poco M3، تمامی مدل های جدید پوکو بعنوان برند مستقل راهی بازار شدند. همانطور که میدانید سامسونگ در تولید تمامی محصولات الکترونیکی حرفی برای گفتن دارد. هر کدام از انواع گوشی هواوی در یک زمینه تخصصی کارایی بینظیری دارد و میتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد و همین مسئله باعث شده که هواوی با فروش بالای خود بازارهای جهانی را فتح کند. برند شیائومی در آگوست سال ۲۰۱۱، مدل های گوشی شیائومی را به بازار جهانی معرفی کرد. در سال 2019، این کمپانی در اقدامی جالب به تولید محصولات دیگری نظیر کیف، لیوان، جعبه ی ناهار، کوله پشتی، فنجان، پیچ گوشتی و کلاه در کنار مدل های گوشی شیائومی پرداخت.

با افزایش قیمت گوشی های هوشمند در بازار ایران، حالا کار سختی برای خرید یک تلفن هوشمند باکیفیت دارید . سری بعدی سری گوشی های Redmi شیائومی هست که از پردازنده های MediaTek استفاده میکند که در آخرین گوشی سری ردمی از چیپست MediaTek Helio G25 در Redmi 10A استفاده کرده است. این گوشی با نمایشگر Amoled 2K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، باتری ۴۰۰۰ میلیآمپری با قابلیت فست شارژ ۵۵ واتی و احتمالا چند چیپست متفاوت در پردازنده خود رو نمایی شوند. در صورتی که مایل به خرید گوشی برند شیائومی باشید، آشنایی با جدیدترینهای آن احتمالا برایتان هیجان انگیز خواهد بود! این گوشی به عنوان پرچمدارترین گوشی هوآوی معرفی می شود که توانسته اوج هیجان کاربرانش را برانگیخته کند. در این مقاله بهترین گوشی های سری می و ردمی را معرفی کردیم.

محصولات این برند تقریباً برای هر بودجهای مناسب است و چیزی که میتوان به قطعیت گفت این است که قیمت مناسب انواع گوشی شیائومی روی کیفیت ساخت آنها تأثیر نگذاشته است. موبایلهای مختلفی از این سری تا به امروز رونمایی شده که جدیدترین مدل آن Xiaomi Mi 11 Lite بوده که باتوجه به قیمت مناسب خود، کیفیت فوق العاده مناسبی برای استفاده روزانه دارد. در واقع می توان گفت که انتخاب این نام برای چنین برندی، قصد دارد به مخاطبان خود بفهماند که یک محصول کوچک از این شرکت؛ به اندازه یک کالای بسیار بزرگ، ارزشمند است. این شعار بیان میکند که یک ارزن از آیین بودایی، به اندازه یک کوه، بزرگ و باشکوه است.

بنابراین در صورتی که به تلفن همراهی با امکانات بالا اما قیمت مناسبتر از بالا ردهها نیاز دارید، این سری میتواند انتخاب مناسبی باشد. سری Pro از دیگر سریهای جالب و کاربردی گوشیهای شیائومی بوده که از کیفیت بالاتری نسبت به میان ردهها و کمتر از بالا ردهها برخوردار است. در سال 2015 شیائومی اولین مدلهای خود را در سری Note با نامهای Mi Note و Mi Note Pro معرفی و عرضه کرد. در سال 2009 بود که این شرکت با همکاری شرکت «تیموبایل» اولین موبایل خود را وارد بازار کرد. ۱۰۰۰ گیگابایت، حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که این میزان برای سه مدل دیگر به ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۸/۵۱۲ گیگابایت افزایش پیدا میکند، به بازار معرفی شد. واقعیت این است که همیشه هم قیمت بالاتر نشانه بهتر بودن نیست و به شما توصیه میکنیم که قبل از خرید گوشی کمی در مورد این سیاستهای فروش هم تحقیق کنید، برای مثال اگر برندی هزینه زیادی را صرف تبلیغات میکند، قطعاً قیمتهای تمام شده محصولش نیز بالاترست. و هزینههای بالایی هم ندارند. از دیگر گوشیهای جدید عرضه شده در سال 2021 به مدل Mi 11 Ultra میتوان اشاره کرد، این مدل کمی قیمت بالایی داشته اما با توجه به امکانات فوق العاده قطعا ارزش خرید دارد.

علیرغم داشتن P30 در نام خود، Huawei P30 Lite با بقیه گوشی ها قابل مقایسه نیست و نه گل سرسبد در عوض یک میان رده است، اما کاملاً خوب است. وقتی شما یکی از بزرگترین شرکتهای جهان هستید فروش محصولاتتان کار سختی نیست؛ با این حال فقط شناخت نام برند کافی نیست و مواردی وجود دارد که گوشی سامسونگ را از دیگر رقبا متمایز میکند. وقتی گوشی آن کالا را تشخیص دهد، فهرستی از اقلام مشابه را برای مقایسه قیمتها نمایش خواهد داد. به همین خاطر در ادامه جدیدترین موبایلهای شیائومی که را معرفی و مشخصات آنها را به طور کلی توضیح خواهیم داد.

اولین گوشی شیائومی سری MIX در سال 2016 عرضه شده و آخرین مدل آن در حال حاضر MIX 4 است که در ادامه ویژگیهای آن را توضیح خواهیم داد. کشور سنگاپور جزو اولین مقصدهای کاروان شیائومی برای تحقق این موضوع بود. معانی دیگری نیز دارد، از جمله « ماموریت غیرممکن – Mission Impossible»، زیرا شیائومی در اوایل کار با چالشهای زیادی روبرو بود. در کل توصیه میکنیم اگر از نظر بودجه با محدودیت روبرو هستید یا خیلی زود از یک گوشی خسته میشوید، روی خرید این گوشی بیشتر فکر کنید. یعنی کاربران این گوشیها در هنگام ورود به تنظیمات یا حذف و نصب برنامه با تبلیغاتی روبرو میشوند که در نظر بسیاری از افراد ناپسند است.

البته محیط سنگین این اپلیکیشن، شباهت عجیب و غریب به سیستم عامل اپل و اورجینال نبودن بسیاری از بخش های رابط کاربری شیائومی از جمله نکاتی بودند که در کنار این آمار خیره کننده مورد توجه منتقدین قرار گرفتند. شرکت شیائومی علاوه بر گوشی های هوشمند، دست به تولید انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی برقی و بسیاری از محصولات دیگر زد. و کیفیت دوربین بالا به علاوه طراحی بروز تری نسبت به سری ردمی دارا میباشد. ظاهر بسیار مرتب و ظریف تری به نسبت گوشی های قبلی داشت و همانند تلفن های بی سیم امروزی ، دارای یک آنتن سرخود بود. قیمت گوشی شیائومی در مدل پوکو F3 و پوکو ایکس تری به نسبت امکانات، کیفیت و زیبایی آن بسیار مناسب است.

شاید شما شرکت هوآوی را به عنوان شرکتی بشناسید که از سال 2010 فعالیت خود را در زمینه تولید جدیدترین گوشی آغاز کرده است. شیائومی کار خود را از سال 2010 آغاز کرد، در آن زمان شیائومی شرکت کوچکی بود که مدیران آن آرزوهای بزرگی در سر داشتند. اپل در جواب این اقدام شیائومی، به تنظیم شکایت بر علیه ی این شرکت در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا پرداخته بود. توزیع می پد در چین و گسترش خرید گوشی شیائومی در سال 2014 باعث ایجاد جنجال ها و شکایاتی از طرف اپل بر علیه این کمپانی شده بود. در همین سال، شرکت شیائومی برای جلوگیری از تکرار چنین شکایاتی اقدام به تاسیس مراکز دیگری در خارج از کشور چین کرد. از آنجایی که سامسونگ یک برند کاملا بینالمللی است، قطعات و لوازم جانبی آن به راحتی در تمامی نقاط دنیا در دسترس هستند. هنگام تهیه گوشی میتوانید به سراغ فروشگاههای آنلاین بروید زیرا شما زمان بیشتری برای بررسی تمامی مدلها، مشخصات و قیمت گوشیها دارید. این کار در برند شدن و تبلیغ بهتر شرکت شیائومی تاثیر عظیمی گذاشت و توانست سهم بیشتری از بازار مصرف کاربران را به این شرکت اختصاص دهد. حجم نقل و انتقالات کالا در شیائومی، در اکتبر سال 2020 آنقدر افزایش یافت که با فروش میلیونی خود توانست شرکت های بزرگی نظیر اپل را پشت سر بگذارد.

شرایطی که به دلایل مختلف از جمله استرس بالا یا مشکلات قلبی شما دچار افزایش یا کاهش فشار خون و آریتمی قلبی میشوید. باید توجه داشته باشیم که باتری موبایل بخش مصرفی هر گوشی را تشکیل می دهد.بعد از مدتی که از گوشی اچ تی سی خود استفاده می کنید باتری آن دچار افت می شود.و گوشی اچ تی سی شما نیاز به تعویض باتری جدید پیدا می کند.حتما باید از باتری های اصلی استفاده کنید باتری اچ تی سی اگر اصلی نباشد گوشی شما ممکن هست اسیب ببیند. در برخی مواقع گوشی اچ تی سی روشن است، امّا صفحه نمایش سیاه میشود.

می 11 پرو و می 11 لایت نسخه های بعدی شگفت انگیز میباشند که به ترتیب می ۱۱ پرو با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، چیپست Snapdragon 888 SoC، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی Amoled 2K و قابلیت پشتیبانی از شارژ بیسیم سریع ۸۰ واتی به بازار معرفی خواهد شد . این گوشی مجهز به اسنپدراگون۸۶۵،حافظهی رم ۸ گیگابایتی از نوع LPDDR5 و نمایشگر Full HD پلاس ۶.۶۷ اینچی میباشد. صفحه نمایش 6.67 اینچی گوشی poco x3 pro دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. دوربین عقب گوشی poco x3 pro چهارگانه است و در چهار مدل ۴۸، ۸، 2، 2 مگاپیکسل طراحی شده است؛ دوربین سلفی آن نیز 20 مگاپیکسلی است.

این گوشی 390 دلاری با قیمت مناسب و ظاهر زیبای خود میتواند یکی از بهترین انتخابهای شما برای خرید یک گوشی مقرون بهصرفه در سال 2018 سایت 9to5mac باشد. نمایشگر فول اچدی بزرگ با حداقل لبه، دوربینهای دوگانه در جلو و پشت گوشی و همچنین ضخامت باریک بیشتر از یک گوشی مقرون بهصرفه بهنظر میرسد. آنباکسینگ گوشی mi 11 بیشتر… و ردمی ها معمولا گوشی های میان رده با قیمت مناسب میباشند. برند شیائومی برای این سری از گوشیهای ارزان قیمت و کیفیت مناسب خود، نام خاصی به نام Redmi در نظر گرفته است. در سالهای بعد از احداث شیائومی، چنان رشد و پشیرفت این شرکت بالا بود که در آسیا آن را با نام اپل دو میشناختند، همین موضوع سبب شد شیائومی محصولات خود را در سطح جهانی نیز عرضه کند. از سال 2017، سامسونگ ششمین ارزش تجاری جهانی را دارد. سال 2018، شاهد تجاری ترین رویدادها برای شرکت شیائومی بود. اگرچه در برخی از گوشیهای موجود در بازار شاهد وجود امکان نصب حافظه اضافه یا Micro SD هستیم، اما در بسیاری از گوشیهای موبایل، به علت افزایش کارایی از حافظههای SSD متصل شده روی برد اصلی استفاده میشود که قابلیت ارتقا ندارند.

گوشی های سری f برای آن دسته از افرادی مناسب است که می خواهند سخت افزار قدرتمند داشته باشد امکانات بسیار مناسب با کمترین قیمت. سه گوشی معرفی شده در جدول زیر بهترین گوشی میانرده سامسونگ را شامل می شود که شما می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید. 50 مگاپیکسلی شامل لنز تله فوتو، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، اندروید 12 گوگل، اسپیکرهای استریو برند Harman Kardon و باتری بزرگ با شارژ سریع 120 واتی که میتواند گوشی شما را در کمتر از 20 دقیقه به شارژ کامل برساند را ارائه میکنند. آیفون جدید میتواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۴ متری آب دوام بیاورد.

البته مسئولان شیائومی نیز بیکار نماندند و دست به اعتراضات گسترده در دادگاه های آمریکا از جمله دادگاه منطقه کلمبیا زدند. به دلیل وجود گزینه های متعدد و متفاوت نیاز داریم تا با تحقیق و بررسی نسبت به نیازمان گوشی موبایل انتخاب کنیم. برای مثال آخرین مدل عرضه شده از این سری در سال 2021، مدل Xiaomi Mi 11 Ultra بوده که سبب به وجود آمدن رقابت بسیار بالایی در بین گوشیهای بالا رده شد. این سه مدل یعنی گلکسی A32، گلکسی A52 و گلکسی A72 باید ادامهدهنده موفقیت گوشیهای میان رده سالهای گذشته سامسونگ باشند. بنابراین به جرات و با اطمینان می توان گفت که این محصولات از محبوب ترین مدل های شیائومی هستند؛ رمز موفقیت گوشی های گفته شده در قیمت باور نکردنی و طراحی فوق العاده آن خلاصه نمی شود.

از سریهای آپدیت نشده شیائومی به Mi Max میتوان اشاره کرد. البته از لحاظ کیفیت نیز، سخت افزار آن عملکرد مناسبی داشته و به همین سبب در بین افراد محبوب است. کمپانی گوشی شیائومی توانست با عرضه محصولات جذاب با کیفیت عالی، نام خودش را سر زبان ها بیندازد. سامسونگ با عرضه گوشی های میان رده به بازار ایران توانست سهم زیادی از بازار موبایل کشورمان را به خود اختصاص دهد. در ژانویه سال 2021، شرکت شیائومی به اتهام همکاری با ارتش آزادی بخش خلق چین از سرمایه گذاری و تجارت در کلمبیای آمریکا منع شد و حساب های تجاری این شرکت دچار مشکل شد. در مه این سال نیز وزارت دفاع آمریکا بالاخره با شرکت شیائومی به تفاهم رسید و عنوان وابسته به ارتش آزادی بخش خلق را از نام این شرکت پاک کرد. اکنون پس از سال های درخشش این برند خوش نام ، باز هم چشم جهانیان با دیدن محصولات این برند خیره مانده است. کمتر کسی را پیدا می کنید که این روزها نام گوشی شیائومی به گوشش نخورده باشد.