حالت داشبورد Waze CarPlay اکنون پس از بتای قبلی در دسترس است

در اوایل سال 2021، تیم های مایکروسافت پشتیبانی از انتقال تماس ها بین دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ را اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، می توانید یک تماس را در آیفون خود شروع کنید و سپس آن را به مک خود انتقال دهید

حالت داشبورد به این معنی است که می‌توانید جهت‌های Waze را در صفحه اصلی CarPlay خود، در کنار کنترل‌های صوتی ببینید، به این معنی که نیاز کمتری به جابجایی بین صفحه‌ها وجود دارد، که ایمن‌تر و راحت‌تر است…

قبل از این به روز رسانی، اگر می خواستید آهنگی که در حال پخش بود را تغییر دهید، باید به برنامه Music بروید، دکمه next را بزنید و سپس به Waze برگردید. بسته به اینکه Waze در راه‌انداز برنامه جانبی باشد، این می‌تواند از 3 تا 6 ضربه روی صفحه نمایش باشد. این مقدار زیادی است، به خصوص اگر با سرعت 70 مایل در ساعت حرکت کنید. اکنون می‌توانید هر دو Waze، نوبت بعدی را که باید انجام دهید، و کنترل‌های موسیقی را در یک صفحه داشته باشید، و تغییر آهنگ فقط یک ضربه طول می‌کشد.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی داشبورد CarPlay در ابتدا به عنوان بخشی از iOS 13 به نقشه های اپل محدود شد و بعداً به برنامه های شخص ثالث باز شد. این روی نقشه گوگل آمد در ماه اوت و لبه اشاره می کند که اکنون در Waze منتشر می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آزمایش بتا حالت داشبورد Waze CarPlay ظاهراً با موفقیت انجام شد، زیرا این ویژگی اکنون در یک به‌روزرسانی نسخه جدید منتشر می‌شود. چند هفته تست.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اخیراً تعدادی ادغام جدید CarPlay از جمله SpotHero parking و Microsoft Teams را دیده‌ایم.

اگر از Waze استفاده می‌کنید و برای کنترل موسیقی‌تان در کنار نقشه‌هایتان نیاز داشتید چشم‌های خود را از جاده بردارید، به‌روزرسانی جدیدی در حال انتشار است که به شما کمک می‌کند زمان بیشتری را صرف رانندگی و زمان کمتری برای رانندگی کنید. صفحه لمسی.

این به روز رسانی همچنین شامل راهنمای خط است، بنابراین شما از قبل می دانید که در جاده های چند لاین باید در کدام خط باشید. Waze ابتدا اعلام کرد در ماه سپتامبر در راه بازگشت بودیم. این دوباره یک مزیت ایمنی قطعی است زیرا تعداد رانندگانی را که تغییر خطوط لحظه آخری را انجام می دهند کاهش می دهد. همچنین استرس ناوبری پیچیده در تقاطع های پیچیده را از بین می برد.

ادغام CarPlay به کاربران تیم های مایکروسافت اجازه می دهد تا با استفاده از یونیت اصلی ماشین خود تماس ها را شروع کرده و به آنها پاسخ دهند. همچنین می‌توانید از سیری برای برقراری تماس‌های هندزفری با CarPlay استفاده کنید.