حالت قفل آیفون برای امنیت فوق العاده به iOS 16 می آید

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل به دنبال همکاری و بازخورد از محققان و سایر افراد جامعه امنیتی است. برای کمک به دستیابی به این هدف، این شرکت یک دسته بندی جدید در برنامه Apple Security Bounty ایجاد کرده است تا به کسانی که دور زدن حالت قفل را پیدا می کنند و به افزایش عملکرد کمک می کند پاداش دهد.

توجه داشته باشید: حالت قفل آیفون برای آزمایش در نسخه بتا آینده در دسترس خواهد بود، راهنمای کامل ما در مورد نصب نسخه بتا iOS 16 را بررسی کنید

  1. باز کن برنامه تنظیمات در iOS 16 یا تنظیمات سیستم در macOS Ventura
  2. چیدن از حریم خصوصی و امنیت
  3. در پایین، ضربه بزنید حالت قفل
  4. اکنون می توانید بیشتر بدانید یا را انتخاب کنید حالت قفل را فعال کنید
  5. شير آب روشن و راه اندازی مجدد کنید
  6. احتمالاً برای خاموش کردن حالت قفل به همان مکان برگردید
حالت قفل تنبل آیفون چگونه فعال شود

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی با فعال کردن حالت قفل در iPhone، iPad یا Mac، عملکرد دستگاه برای کاهش چشمگیر «سطح حمله» سوء استفاده‌های بالقوه و تقویت سیستم‌های دفاعی محدود می‌شود.

حالت قفل آیفون iOS 16

اپل می گوید که حالت قفل آیفون را انتخاب کنید اولین ویژگی در نوع خود است و سطح بالایی از امنیت را فراهم می کند. و واقعاً برای افراد عادی در نظر گرفته نشده است. این برای درصد بسیار کمی از کاربرانی طراحی شده است که ممکن است به طور خاص مورد هدف تهدیدات بسیار پیچیده ای مانند نرم افزارهای جاسوسی مزدور تحت حمایت دولت مانند حمله پگاسوس قرار گیرند.

حالت Lockdown برای آزمایش در نسخه‌های بتای آتی iOS 16، iPadOS 16 و macOS Ventura با عرضه رسمی در پاییز در دسترس خواهد بود. اپل می گوید قصد دارد قدرت حالت قفل را در طول زمان افزایش دهد و همچنین محافظت های جدیدی را اضافه کند.

جوایز امنیتی حالت قفل آیفون

حالت قفل اپل Bounties امنیتی

در اینجا نحوه توصیف اپل از اقدامات امنیتی که حالت Lockdown هنگام راه اندازی پاییز امسال اتخاذ می کند، توضیح داده شده است:

  • نوشته ها: اکثر انواع پیوست های پیام به غیر از تصاویر مسدود شده اند. برخی از ویژگی ها، مانند پیش نمایش لینک، غیرفعال هستند.
  • وب گردی: برخی از فناوری‌های پیچیده وب، مانند کامپایل جاوا اسکریپت به‌موقع (JIT)، غیرفعال هستند، مگر اینکه کاربر یک سایت مورد اعتماد را از حالت قفل خارج کند.
  • خدمات اپل: دعوت‌نامه‌های دریافتی و درخواست‌های خدمات، از جمله تماس‌های FaceTime، در صورتی مسدود می‌شوند که کاربر قبلاً تماس یا درخواستی برای آغازگر ارسال نکرده باشد.
  • زمان رویارویی: تماس‌های دریافتی FaceTime از افرادی که با آنها تماس نگرفته‌اید مسدود شده‌اند.
  • آلبوم های مشترک: آلبوم‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده از برنامه Photos حذف می‌شوند و دعوت‌نامه‌های جدید به آلبوم‌های مشترک مسدود می‌شوند.
  • اتصالات سیمی با رایانه یا لوازم جانبی وقتی آیفون قفل است مسدود می شوند.
  • پروفایل های پیکربندی زمانی که حالت قفل فعال است، نمی‌توان نصب کرد و دستگاه نمی‌تواند در مدیریت دستگاه تلفن همراه (MDM) ثبت نام کند.

نحوه فعال کردن حالت قفل آیفون

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل حالت قفل کاملاً جدید آیفون را که برای آزمایش در نسخه‌های بتا iOS 16، iPadOS 16 و macOS Ventura در دسترس خواهد بود و همچنین کمک هزینه 10 میلیون دلاری امنیت سایبری خود را در یک مقاله اتاق خبر امروز توضیح داد.

حالت قفل آیفون به iOS 16 می آید

صندوق کرامت و عدالت یک موسسه خیریه عمومی 501(c)(3) است که توسط بنیاد فورد تأسیس و توصیه می شود و برای جمع آوری منابع بشردوستانه برای پیشبرد عدالت اجتماعی در سراسر جهان طراحی شده است.

قابل ذکر است، جوایز برای اکتشافات واجد شرایط در حالت قفل، تا حداکثر 2,000,000 دلار دو برابر خواهد شد – که اپل می گوید بالاترین حداکثر پاداش در صنعت است.

کار امنیت سایبری را تامین مالی کنید

انجمن از این پول برای موارد زیر استفاده خواهد کرد:

  • ایجاد ظرفیت سازمانی و افزایش هماهنگی روی زمینی گروه های تحقیق و حمایت از امنیت سایبری جدید و موجود جامعه مدنی.
  • از توسعه روش‌های پزشکی قانونی استاندارد برای شناسایی و تأیید نفوذ نرم‌افزارهای جاسوسی که مطابق با استانداردهای شواهد هستند، پشتیبانی کنید.
  • جامعه مدنی را قادر می سازد تا به طور مؤثرتری با سازندگان دستگاه، توسعه دهندگان نرم افزار، شرکت های امنیتی تجاری و سایر مشاغل مربوطه برای شناسایی و رفع آسیب پذیری ها شریک شود.
  • به سرمایه گذاران، روزنامه نگاران و سیاست گذاران در مورد صنعت جاسوس افزارهای مزدور جهانی آموزش دهید.
  • تقویت ظرفیت مدافعان حقوق بشر برای شناسایی و پاسخگویی به حملات جاسوس‌افزار، از جمله ممیزی‌های امنیتی برای سازمان‌هایی که در شبکه‌های خود با تهدیدهای فزاینده مواجه هستند.
تجارت جهانی جاسوس افزار مدافعان حقوق بشر، روزنامه نگاران و مخالفان را هدف قرار می دهد. لوری مک گلینچی، مدیر برنامه فناوری و جامعه بنیاد فورد، گفت: خشونت را تسهیل می کند، اقتدارگرایی را تقویت می کند و از سرکوب سیاسی حمایت می کند. بنیاد فورد مفتخر است که از این ابتکار خارق العاده برای تقویت تحقیقات و حمایت از جامعه مدنی برای مقاومت در برابر نرم افزارهای جاسوسی مزدور حمایت می کند. ما باید بر تعهد اپل تکیه کنیم و از شرکت‌ها و اهداکنندگان دعوت می‌کنیم تا به صندوق کرامت و عدالت بپیوندند و منابع بیشتری را به این مبارزه جمعی کمک کنند.

در مقاله اتاق خبر اپل درباره حالت قفل آیفون و بقیه اطلاعیه های امروز بیشتر بدانید.

اپل پس از اعلام شکایت خود علیه NSO Group و تعهد 10 میلیون دلاری به علاوه غرامت برای حمایت از تحقیقات و فعالیت‌های جاسوسی در پاییز گذشته، اعلام کرد که Dignity Fund و Justice به عنوان ذینفع انتخاب شده‌اند.

پاییز گذشته، اپل شکایتی را علیه گروه NSO، سازنده نرم افزارهای جاسوسی “پگاسوس” تنظیم کرد و اعلام کرد که بیش از 10 میلیون دلار به سازمان هایی که به دنبال تحقیق و حمایت در امور نظارت سایبری هستند، اهدا خواهد کرد. اکنون اپل در حال برداشتن گام بعدی در مبارزه با نرم افزارهای جاسوسی پیچیده، یک ویژگی امنیتی کاملاً جدید به نام حالت قفل آیفون – همچنین در iPad و Mac موجود است – برای کمک به محافظت در برابر حملات سایبری هدفمند معرفی کرده است.