خرید و قیمت گوشی موبایل شیائومی Xiaomi فروش ویژه مقداد آی تی | 9to5mac Farsi

در این فروشگاه اینترنتی تنوعی بی نظیر از انواع گوشی های شیائومی را برای شما فراهم کرده ایم. برای خرید گوشی شیائومی با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی، مدل های مختلف شیائومی را در قسمت گوشی موبایل بررسی کنید. قیمت گوشی شیائومی در این فروشگاه اینترنتی به صورت به روز نمایش داده می شود و می توانید با خیالی راحت با مقایسه قیمت گوشی ها و مشخصات فنی آنها، بهترین گوشی را متناسب با نیاز و بودجه خودتان سفارش دهید. برای خرید گوشی شیائومی میان رده باید به سراغ برند Redmi رفت که زیر مجموعه شیائومی است. گوشی های ردمی محوبیت زیادی در بازار ایران دارند؛ چرا که در کنار کیفیت بالا و مشخصات فنی قابل قبول، قیمت اقتصادی داشته و با بودجه های کم نیز قابل خریداری هستند.

شیائومی گوشی‌های خود را تا دندان مسلح می‌کند و همین باعث می‌شود در رقابت با دیگر برندهای موجود در بازار، محصولات سازنده چینی امکانات بهتر و درنتیجه ارزش خرید بالاتری داشته باشند. قیمت‌ پایین گوشی شیائومی هرگز تعیین‌کننده کیفیت گوشی های شیائومی نبوده است. ریلمی نیز مانند سایر برندها با توجه به تحریم ها، در حال حاضر هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد ولی در فروشگاه اینترنتی ایسل می توانید مدل های مختلف این برند را مقایسه و با اطمینان با بهترین قیمت خریداری کنید. پس اگه قصد خرید گوشی شیائومی رو دارین می‌تونین به وب سایت ایسل سر بزنین و از بین مدل‌ها و قیمت‌های مختلف، گزینه مورد نظرتون رو انتخاب کنین.

  • واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد.
  • آخرین محصولاتی که تحت این برند به بازار آمده‌اند، سری Black Shark 4 هستند که به‌خاطر بهره‌گیری از سخت‌افزار فوق‌العاده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و طراحی منحصر به فرد، نظر بسیاری از گیمرهای موبایل به‌سوی خود جلب کرده‌اند.
  • در اینجا می‌خواهیم هر چیزی را که لازم است در رابطه با گوشی شیائومی بدانید، برای شما توضیح دهیم و امیدواریم که با خواندن این مطلب بتوانید راحت‌تر برای خرید گوشی شیائومی تصمیم بگیرید.
  • اگر به دنبال خرید گوشی شیائومی هستید، باید به شما بگوییم که بهترین و البته گران‌ترین گوشی‌های این برند را می‌تواند در سری Mi پیدا کنید.
  • اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات بالا و قابلیت های سلولی متنوع هستید، گوشی های شیائومی برندی هستند که باید به خاطر بسپارید.

علاوه بر این، اگر به دنبال گوشی هوشمند شیائومی در ایران هستید، در مکان مناسبی قرار گرفته اید. به همین ترتیب، لیست ما از تلفن های همراه شیائومی شامل گوشی هایی با انواع بودجه و مشخصات است. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ، برای شما شرایط یک خرید راحت و مطمئن را فراهم می کند.

Xiaomi Redmi Note 10S 8/128GB Mobile Phone

البته بحث مهم این است که گوشی‌های شیائومی فارغ از این که کجا تولید شده‌اند دقیقا کیفیت ساخت یکسانی دارند و قطعا هیچ تفاوتی بین کیفیت محصولات وجود ندارد. در خرید گوشی‌ های شیائومی توجه داشته باشید که گوشی مورد نظر پک گلوبال باشد، یعنی شیائومی آن را برای بازار جهانی تولید کرده باشد. شیائومی قبل از این، روی طراحی و تولید گوشی‌های موبایل با کیفیت و مقرون به صرفه تمرکز کرده بود. اما این شرکت با خلاقیت خودش در زمینه تولید انواع گجت و لوازم الکترونیکی پا فراتر گذاشت و تونست محصولاتی مثل انواع هدفون، شارژر، ساعت هوشمند و غیره رو با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار کاربرها قرار بده. درسته که قیمت روز گوشی‌های شیائومی مثل همه محصولات دیگه متغیره؛ اما برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل شیائومی می‌تونین همیشه به ایسل اعتماد کنین.

سامسونگ

بیشتر سازندگان تلفن‌های هوشمند، محصولات خود را با تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده، برای شما ارسال می‌کنند. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. بسیاری از گوشی های ریلمی به لقب قاتلین پرچمدارها معروف هستند چون برند ریلمی عرضه‌کننده گوشی‌هایی با قابلیت‌های بالا و قیمت بسیار مناسب است و بزرگ‌ترین نقطه قوت این برند نیز داشتن گوشی‌های میان‌رده با عملکرد پرچمداران مجله خبری محصولات اپل می‌باشد. ایسل سعی کرده با توجه به شرایط بازار و دغدغه مردم از بابت هزینه، محصولات باکیفیت با قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه به کاربرها عرضه کنه. همچنین ممکنه بعضی از گوشی‌های شیائومی به خصوص رام چین این برند در طرح رجیستری ثبت نشده باشن. به همین دلیل بهتره از فروشگاه‌های معتبر و سایت‌های اینترنتی مطمئن خریدتون رو انجام بدین تا مطمئن بشین جنس اصل و سالم با گارانتی شرکتی تحویل می‌گیرین.

اما اگر نگاهی به مشخصات فنی گوشی های شیائومی بیندازیم متوجه خواهیم شد که به نسبت کیفیت و کارایی که ارائه می دهد، قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد. همچنین شما می‌توانید موبایل شیائومی یا سایر برند‌ها را با قیمت مناسب از کالاتیک خریداری کنید. کالاتیک به عنوان یک فروشگاه تخصصی گوشی موبایل این امکان را فراهم کرده که شما بتوانید هر لحظه از شبانه روزقیمت گوشی را مشاهده کنید. آنچه توانسته دیجی دو را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه­های آنلاین در ایران مطرح سازد، پایبندی به چهار اصل معتبر اصالت، تضمین قیمت، تعویض بی چون و چرا و همچنین احترام به مشتری در خرید آنلاین است. دیجی دو ویترینی مجازی از محصولات دیجیتال را فراهم آورده تا مشتریان بتوانند بی نیاز از خرید حضوری و در عین حال با بررسی تخصصی و مقایسه محصولات، خریدی توامان با آگاهی و رضایت را تجربه کنند. دیجی دو با گسترش روابط با بیش از 100 فروشنده و تولید کننده فضایی مناسب خرید ایرانی را فراهم آورده است که در آن شما می توانید با مشاوره از کارشناسان واحد فروش ، خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10 دو سیمکارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت جزو گوشی های میان رده و اقتصادی شیائومی محسوب می شود. Redmi 10 در 20 آگوست 2021 وارد بازار شد و به دلیل قیمت مناسب و ویژگی های کاربردی، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. در پشت گوشی چهار دوربین و فلش دوربین دیده می شود و از آنجا که دوربین ها چند میلی متر از قاب پشتی بیرون زده اند، توصیه می شود گوشی هوشمند را در قاب شفاف موجود در جعبه قرار دهید. گوشی های برند شیائومی در این سالها با موفقیت توانسته اند سهم بزرگی از بازار موبایل را به دست آورند. کیفیت بالای ساخت ، مشخصات عالی ، رابط کاربری سریع و بهینه و بسیاری موارد دیگر از مزایای گوشی های Xiaomi هستند که باعث شده در مدت کمی این برند در سطح جهان مطرح شود.

http://1gamer.ir