قیمت گوشی شیائومی+ تضمین اصالت و بهترین قیمت خرید انواع گوشی موبایل شیائومی | 9to5mac Farsi

شیائومی برای اینکه در این بخش فروش بیشتری داشته باشد سعی دارد تا با پایین نگه داشتن قیمت های گوشی موبایل به هدف خود برسد. شیائومی در سال 2018، گوشی موفق Poco F1 را معرفی کرد که با وجود بهره‌گیری از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، تنها 300 دلار قیمت داشت. پس از آن، برای مدتی هیچ خبری از خانواده‌ی پوکو نبود؛ تا اینکه در سال 2020 این برند به‌عنوان شرکتی مستقل از شیائومی جدا شد.

  • تنها گوشی های پرچم دار این شرکت قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما گوشی های پایین رده و میان رده از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقابل قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • گوشی های POCO پردازنده های قدرتمندی دارند و برای اجرای بازی های سنگین مثل کال اف دیوتی طراحی شدند.
  • از تلفن های ساده ارزان تا گوشی های ممتاز، گوشی های شیائومی همه چیز را برای شما آماده کرده اند.

تمام گوشی هایی که در این چهار گروه دسته بندی می شوند، قابلیت های خاصی دارند که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را برگزینید. کمپانی در حال توسعه شیائومی در مدت زمان کوتاهی در بسیاری از زمینه ها مانند تلفن همراه و لوازم جانبی ، لپ تاپ ، گجت پوشیدنی ، تجهیزات نورپردازی و دوربین ها ، محصولات مهمی تولید می کند. سیستم عامل شیائومی که MIUI نام دارد بر پایه اندروید است و در گوشی اندرویدی استفاده می شود. سری redmi با اراده جدید‌ترین مدل خود تحول بسیاری در بازار گوشی های شیائومیایجاد کرد.

گوشی شیائومی Mi 11i

برای این کار لازم است در سایت شیائومی ثبت نام کرده و درخواست آنلاک بدید.پس از درخواست معمولا طی 48 ساعت بوت لودر گوشی آنلاک شده و شما میتوانید هر رامی اعم از گلوبال یا هند یا چین را بر روی گوشی خود نصب کنید. آنلاک کردن بوت لودر معمولا برای نصب رام گلوبال بر روی گوشی های پک چین یا بالعکس انجام می شود. در این قسمت می‌توانید لیست تمامی موبایل های شیائومی موجود در برتر دیجیتال به همراه قیمت روز آنها را ملاحظه فرمایید. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمتگوشی شیائومیو یا سایر موارد، می‌توانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید. این گوشی‌ها یا مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ می‌باشند.

خوش دست بودن گوشی های شیائومی

شرکت شیائومی در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار خود از جدیدترین و بهترین تراشه‌های کوالکام بهره می‌گیرد تا آن‌ها را آماده‌ی رقابت با سری S سامسونگ کند. در حال حاضر 5 سری گوشی با برند شیائومی طراحی و تولید می‌شوند که برخی از آن‌ها مدتی است به‌روزرسانی نشده‌اند. شیائومی گوشیهای خود را با چندین رده بندی مختلف عرضه و روانه بازار می‌کند.

لیست قیمت روز گوشی شیائومی

شیائومی برای طراحی این گوشی های میان رده از فریم و قاب جذاب و مستحکم استفاده می کند و نمایشگر بیشتر گوشی های ردمی از نوع آمولد است. همین 2 ویژگی باعث شده که گوشی های ردمی در ظاهر شباهتی به یک گوشی میان رده ارزان قیمت نداشته باشند. قیمت مجله خبری محصولات اپل ردمی بین 5 تا 10 میلیون تومان است و از پرفروش ترین مدل های آن می توان به گوشی های Redmi Note 11، Redmi Note 10 Pro، Redmi Note 10S، Redmi Note 9S و…

http://1gamer.ir