دادستان می‌گوید تاکتیک‌های شکست اتحادیه اپل در آتلانتا غیرقانونی بوده است

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل نه تنها خطر بیگانگی کارکنان فروشگاه‌های خرده‌فروشی – چهره عمومی شرکت – را به خطر می‌اندازد، بلکه به تصویر برند خود به‌عنوان شرکتی با ارزش‌های انسانی آسیب می‌زند. تحت تعقیب قرار گرفتن به دلیل جلوگیری غیرقانونی کارکنان از تشکیل اتحادیه است واقعا ظاهر خوبی نیست!

مدیر منطقه ای آتلانتا هیئت ملی روابط کار همچنین دریافت که اپل جلسات اجباری را برای شکست اتحادیه برگزار می کند که در آن مدیریت اظهارات قهری می دهد و اگر شرکت به همه چیز رسیدگی نمی کند، شکایت خواهد کرد. سخنگوی مطبوعاتی آژانس، Kayla Blado، شرکت گفت.

AppleTogether همچنین در حال برنامه‌ریزی یک شکایت دسته جمعی علیه این شرکت است که باز هم به اتهام تخریب غیرقانونی اتحادیه می‌پردازد.

اولین گام در اقدام رسمی NLRB این است که یک دادستان تعیین کند که آیا یک شکایت دارای ارزش قانونی است یا خیر. در این مورد، مدیر آتلانتا متوجه شد که چنین است.

مدیر منطقه ای آتلانتا هیئت ملی روابط کار به این نتیجه رسید که تاکتیک های شکست اتحادیه اپل که در فروشگاه آتلانتا به کار گرفته شده است، قانون را نقض می کند. اقدامات این شرکت منجر به کنار گذاشتن پیشنهاد اتحادیه برنامه ریزی شده پس از آنچه توسط اپل به عنوان “تخریب شدید اتحادیه” توصیف شد.

عکس: Alex Motoc/Unsplash

تا پایان ماه اوضاع بدتر شده بود. پس از اینکه اتحادیه اپل را متهم کرد که «یک کمپین سیستماتیک و پیچیده برای ارعاب» کارگران به راه انداخته است، پیشنهاد انتخابات کنار گذاشته شد.

دادستان های هیئت کار ایالات متحده به این نتیجه رسیده اند که شرکت اپل با بازجویی و اجبار کارکنان در آتلانتا، قوانین فدرال را نقض کرده است.

همانطور که اخیراً گفتیم، فرقی نمی‌کند که اتحادیه‌ها را چیز خوب یا بد می‌دانید: این نبرد بین اپل و برخی از کارمندانش فقط در حال رشد است.

در ایالات متحده، قانون ملی روابط کار (NLRA) به کارکنان حق تشکیل اتحادیه می دهد و کارفرمایان را از استفاده از تاکتیک هایی برای خرابکاری در چنین اقداماتی منع می کند. اخیراً لیست بلندبالایی از کارهایی که شرکت ها مجاز به انجام آن نیستند را معرفی کرده ایم. اپل به انجام کارهای زیادی در این لیست متهم شده است.

سپس هیئتی از داوران NLRB تصمیم خواهند گرفت که آیا از این نتیجه گیری حمایت می کنند یا خیر. اگر این کار را انجام دهند، پرونده می تواند به دادگاه فدرال کشیده شود – اگرچه اپل حق دارد نسبت به این تصمیم تجدید نظر کند. اگر اپل مقصر شناخته شود، ممکن است مجبور شود سیاست های خود را تغییر دهد، اگرچه نمی توان آن را جریمه کرد.

گرفتن 9to5Mac

Apple Together بعداً گفت که این پایان فرآیند اتحادیه سازی در فروشگاه نیست و رأی گیری به سادگی به تعویق افتاده و برای همیشه رها نشده است.

تاکتیک های ضد اتحادیه اپل غیرقانونی خواهد بود

ما همچنان از اپل می‌خواهیم تا با کارکنان تعامل داشته باشد و این حرکت را به‌جای تهدید به‌عنوان یک فرصت در نظر بگیرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در حالی که کارمندان فروشگاه اپل در نیویورک اولین کسانی بودند که فرآیند اتحادیه سازی را آغاز کردند، این فروشگاه آتلانتا بود که برای اولین بار برای انتخابات اتحادیه در آوریل ثبت نام کرد.

در ماه مه، کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) شکایتی علیه اپل تنظیم کردند و آن را به “روش های کاری ناعادلانه” متهم کردند – اصطلاح قانونی برای نقض قانون ملی روابط کار، که شرکت ها را از دخالت در تشکیل یا سازماندهی منع می کند. یک اتحادیه کارگری طبق گزارش ها، اپل به اصطلاح “جلسات اسیر” را برگزار می کند، که در آن روسا کارکنان را مجبور می کنند با پیام های ضد اتحادیه در جلسات شرکت کنند.

فعالان کارگری در این شرکت اغلب گفته‌اند که بسیاری از تاکتیک‌های اتحادیه‌های کارگری اپل که در آتلانتا و جاهای دیگر به کار می‌رود، قانون را نقض می‌کند. بلومبرگ گزارش می دهد که این دیدگاه اکنون توسط یک مدیر NLRB تأیید شده است.

گام بعدی در تحقیقات هیئت ملی روابط کار این است که هیئتی از قضات NLRB در مورد این موضوع تصمیم بگیرند…

زمینه