راحت: روکش‌های مشکی مات به شما امکان می‌دهند چراغ‌های مدولار Nanoleaf Lines HomeKit را تغییر دهید.

مشکی مات کنتراست بسیار خوبی را به خطوط می بخشد و رنگ ها را نیز برجسته می کند. پوسته‌ها رنگ‌های ساطع شده توسط چراغ‌های هوشمند را تغییر نمی‌دهند، فقط زیبایی بصری داشتن روکش سفید در مقابل پوشش مشکی مات را تغییر می‌دهند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

را پوسته های خطوط در حال حاضر در دسترس هستند مستقیم از Nanoleaf به قیمت 19.99 دلار. و اگر هنوز آنها را ندارید، کیت هوشمند Nanoleaf Lines 9-Light Smart Kit است قیمت 199.99 دلار با کیت افزونه 3 بسته برای 69.99 دلار.

نگاهی دقیق به خود چراغ ها در پوشش اولیه ما داشته باشید:

کار عملی با Lines Skins در رنگ مشکی مات

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


وقتی برای اولین بار کلمه “پوست” را شنیدم، یک راه حل سبک برگردان را تصور کردم که باید برای هر کانکتور نور و هگز اعمال کنید. خوشبختانه Nanoleaf پوسته های مشکی و صورتی مات را به عنوان روکش های سخت طراحی کرده است که نصب و جداسازی آن در هر زمان بسیار آسان است.

پاییز گذشته، Nanoleaf جدیدترین چراغ‌های هوشمند HomeKit خود را به بازار عرضه کرد خطوط مدولار. آنها دارای یک فاکتور فرم کاملاً جدید هستند که ایجاد یک زیبایی شناسی سفارشی برای خانه، دفتر یا هر فضای دیگری را آسان می کند. در حال حاضر این شرکت نرم و صاف را منتشر کرد پوشش های پوست مشکی مات (صورتی مات نیز) تا به راحتی نمای بیرونی سفید وسایل را تغییر دهد.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

Nanoleaf Lines با طراحی تمیز و ساده خود به چراغ های هوم کیت مدولار مورد علاقه من تبدیل شده اند.

طرح های مختلفی را که می توانید با خطوط Nanoleaf ایجاد کنید، بررسی کنید:

ویژگی‌های هیجان‌انگیز عبارتند از پشتیبانی Thread + Thread Border Router، تصویرسازی‌کننده موسیقی و انعکاس صفحه، بیش از 16 میلیون رنگ و پشتیبانی از Google Assistant، Alexa، IFTTT و SmartThings و همچنین قابلیت HomeKit.

برای 19.99 دلار شما 9 پوشش پوست دریافت می کنید برای چراغ ها و کانکتورهایی که تغییر می دهند کیت خطوط هوشمند. اگر خریده اید (یا قصد خرید دارید) الف بسته توسعهشما به دو مجموعه لاین اسکین نیاز دارید.

فقط چند دقیقه طول کشید تا روکش‌های پوست مشکی مات روی چراغ‌ها قرار بگیرند و کلاه‌های شش گوش سفید با کلاه‌های جدید جایگزین شوند.

در اینجا نگاهی به رنگ سفید استاندارد در مقابل مشکی مات داریم: