راهنمای رسمی آیفون: چگونه به صورت رایگان دانلود کنیم

[ad_1]

چه تازه وارد iPhone شده باشید، چه بخواهید به دوستان یا خانواده کمک کنید، یا فقط می خواهید اسناد رسمی را بررسی کنید، در اینجا می توانید کتابچه راهنمای رسمی آیفون را به صورت رایگان دانلود کنید.

اپل کتابچه راهنمای کاربر رسمی خود را در قالب دیجیتال به صورت رایگان در دسترس قرار می دهد. می توانید نسخه های فیزیکی از اشخاص ثالث مختلف پیدا کنید از حدود 12 تا 25 دلار در آمازوناما راهنماهای رایگان مزایایی دارند.

این دفترچه‌ها علاوه بر اینکه رسماً از اپل می‌آیند، در طول زمان با انتشار نرم‌افزارهای جدید و تغییرات این شرکت به‌روزرسانی می‌شوند. مزیت بزرگ دیگر این است که دفترچه راهنمای رسمی آیفون به سرعت قابل جستجو است.

توجه: در صورت امکان داشتن کتابچه راهنمای مورد نظر برای خواندن در دستگاه ثانویه می تواند مفید باشد تا بتوانید هنگام استفاده از دستگاهی که در حال یادگیری آن هستید به آن مراجعه کنید.

دانلود کتابچه راهنمای رسمی آیفون به صورت رایگان

  1. اپل پیشنهادات به روز رسانی مداوم را ارائه می دهد دانلود رایگان کتابچه راهنمای آیفون از طریق کتابخانه اش
  2. برای دانلود راهنمای کاربر دیجیتال رایگان در مک، آیفون یا آی پد، روی لینک بالا کلیک کنید
  3. پس از کلیک بر روی پیوند بالا، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا راهنمای کاربر رایگان را با برنامه Apple’s Books دانلود کنید.

برای جزئیات بیشتر مسیر زیر را دنبال کنید:

راهنمای رسمی آیفون 1

پس از زدن لینک دانلود راهنمای آیفون بالا، روی ضربه بزنید داشتن – ممکن است لازم باشد Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید. هنگامی که راهنمای کاربر در دستگاه شما دانلود شد، را انتخاب کنید زنبق همانطور که در بالا نشان داده شده.

در مک، این روند کمی متفاوت اما ساده خواهد بود. پس از باز شدن کتاب ها پس از کلیک روی پیوند، انتخاب کنید داشتن در کنار تصویر جلد راهنمای کاربر.

راهنمای رسمی آیفون 2

پس از دانلود دفترچه راهنمای رسمی آیفون، روی ضربه بزنید زنبق.

در بالا فهرست مطالب را در پشت صفحه پیدا خواهید کرد دکمه نماد سه خط. گزینه های دیگر عبارتند از یک دکمه برای تغییر فونت، اندازه فونت، تم و غیره

در نهایت، برای جستجو، روی ذره بین در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و فراموش نکنید که از ابزار نشانک کنار جستجو برای ذخیره محتوایی که می خواهید بعداً به آن بازگردید، استفاده کنید.

نکته قابل توجه، صفحه دو راهنمای متناسب با مدل های خاص آیفون را ارائه می دهد.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی