سخنرانی وضعیت اتحادیه خواستار قانون ضد انحصار دو حزبی است

در سال 2021، کمیته قضایی مجلس نمایندگان، لایحه‌ای به نام «قانون آنلاین انتخاب و نوآوری آمریکایی» را تصویب کرد که بر اساس آن، رفتار ترجیحی شرکت‌ها با محصولات خود نسبت به محصولات رقیب که در همان پلتفرم میزبانی می‌شوند، غیرقانونی می‌سازد. به عنوان مثال، این امر باعث می‌شود اپل از اشتراک درون برنامه‌ای در Apple Music در حالی که Spotify را برای همان عملکرد شارژ می‌کند، منع کند.

بارها و بارها، دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنار هم قرار گرفته اند. یونایتد برای دفاع از اروپای قوی تر و امن تر. ما گرد هم آمدیم تا اولین قانون زیرساختی را در نوع خود تصویب کنیم و پل هایی بسازیم تا ملت و مردم خود را به هم متصل کنند. گرد هم آمدند تا یکی از مهم ترین قوانین تمام دوران را تصویب کنند، که به جانبازانی که در معرض شومینه های احتراق سمی هستند کمک می کند.

در سال 2019، کنگره تحقیقات ضد انحصاری یک ساله را در مورد غول های فناوری از جمله اپل آغاز کرد. مشخص شد که شرکت کوپرتینویی درگیر رفتار ضدرقابتی “عمیقاً نگران کننده” است.

ده ها لایحه مشابه طی دو سال گذشته در مجلس نمایندگان و سنا ارائه شده است، اما هنوز هیچ یک از آنها حمایت کافی برای رای گیری را به دست نیاورده اند.

نظرات او در مورد موضوع ضد انحصار به طور خاص به لزوم جلوگیری از طرفداری شرکت های فناوری از محصولات خود اشاره دارد، اتهامی که اغلب علیه اپل مطرح می شود.

زمینه

زمان آن فرا رسیده است که قوانین دو حزبی را تصویب کنیم تا از جمع آوری اطلاعات شخصی کودکان و نوجوانان به صورت آنلاین جلوگیری شود، تبلیغات هدفمند برای کودکان ممنوع شود، و محدودیت های سخت گیرانه تری برای داده های شخصی نسبت به آنچه این شرکت ها برای همه ما جمع آوری می کنند، اعمال کنیم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

دومین سخنرانی پرزیدنت بایدن در مورد وضعیت اتحادیه از کنگره خواسته شد تا قوانین دو حزبی را در مورد مسائل ضدتراست و حفظ حریم خصوصی داده ها تصویب کند.

به دوستان جمهوری خواه من، اگر در کنگره گذشته توانستیم با هم کار کنیم، دلیلی وجود ندارد که در این کنگره جدید نتوانیم با هم کار کنیم.

مردم به ما پیام روشنی دادند. مبارزه برای مبارزه، قدرت برای قدرت، درگیری برای درگیری، ما را به جایی نمی‌رساند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


عکس: کاخ سفید

در واقع، از زمانی که رئیس جمهور شدم، بیش از 300 قانون دو حزبی را امضا کرده ام. از صدور مجوز مجدد قانون خشونت علیه زنان، تا قانون اصلاح شمارش رأی دهندگان، تا قانون احترام به ازدواج که از حق ازدواج با فردی که دوستش دارید محافظت می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در سرتاسر جهان تحت فشار ضد انحصاری قرار گرفته است، به ویژه بر سر سیاست های اپ استور، از جمله در بازار داخلی خود، ایالات متحده.

بایدن گفت زمان آن رسیده که در مورد هر دو موضوع اقدام کنیم.

اپل علیه این قانون لابی کرد، تماس هایی برقرار کرد، نامه نوشت، کاغذهای سفید منتشر کرد و مصاحبه هایی انجام داد تا جنبه خود را از ماجرا ارائه دهد. این لایحه به رای گیری نرسید، که حامی اصلی آن، سناتور امی کلوبوچار، گفت که به دلیل “بهمن باورنکردنی پول” از سوی لابی ها بوده است.

نشانی وضعیت اتحادیه

او گفت که هر دو طرف توانایی خود را برای همکاری در موضوعات کلیدی نشان داده‌اند و مردم آمریکا کمتر از این انتظار ندارند.