سقوط مرگبار فروشگاه اپل در هینگهام، ماساچوست، اپل شکایت کرد

راننده بعدا دستگیر و به «قتل با وسیله نقلیه موتوری بدون عمد» متهم شد. اتهامات تکمیلی نیز تشکیل شد.

در آن زمان گفته می شد که حال چند تن از مجروحان وخیم است، اما خوشبختانه به نظر می رسد که همه قربانیان دیگر زنده مانده اند.

اپل و سایر احزاب شکایت کردند

این شکایت علیه اپل، مالک ساختمان، توسعه دهنده املاک و راننده کامیون تنظیم شد. اکنون موانع نصب شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

وکلای مدافع چند تن از قربانیان حادثه سقوط فروشگاه اپل در هینگهام ماساچوست که منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن بیش از ده ها نفر دیگر شد، گفتند که علیه چندین نفر شکایت کرده اند.

کانال خبری تلویزیون بوستون WCVB5 گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل و سایر طرف‌ها اکنون به دلیل عدم حمایت صحیح از بازدیدکنندگان فروشگاه مورد شکایت قرار گرفته‌اند.

اپل پس از حادثه مرگبار اپل استور هفته گذشته در هینگهام، ماساچوست که در آن یک نفر کشته و 20 نفر دیگر زخمی شدند، شکایت کرده است.

سقوط مرگبار اپل استور

در این مواقع غیرعادی نیست که وکلای دادگستری از یک رویکرد پراکنده استفاده کنند، از جمله تا حد ممکن طرفین در دعوی برای به حداکثر رساندن شانس ادعای موفقیت آمیز علیه حداقل یکی از آنها. وکلا همچنین دوست دارند مهمانی‌هایی را با عمیق‌ترین جیب‌ها دنبال کنند و این امر باعث می‌شود که اپل در میان کسانی که هدف قرار می‌گیرند، تقریباً اجتناب‌ناپذیر است.

رابط کاربری گرافیکی، وب سایت


داگ شف از شرکت حقوقی شف اند کوک مستقر در بوستون گفت: کارشناسان ما به ما می گویند که این فاجعه 100 درصد قابل پیشگیری است. آنها فقط باید چند مانع یا ستون بین ترافیک پارکینگ، که ترافیک شلوغ تعطیلات بود، و مردم با فاصله ده متری بین این دو قرار می دادند.»

گفته می شود یکی از کسانی که شکایت می کند یکی از کارمندان اپل است که در این حادثه به شدت مجروح شده است، اما ادعای او شامل کارفرمایش نمی شود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این تراژدی هفته گذشته زمانی رخ داد که یک خودروی شاسی بلند از پنجره فروشگاه اپل استور دربی در هینگهام عبور کرد. راننده ادعا می کند که پایش روی پدال گاز گیر کرده است، اما گزارش شده است که یک مارشال آتش نشانی در محل حادثه گفته است که فیلم ویدئویی (احتمالاً از دوربین مدار بسته) نشان می دهد که این یک اقدام عمدی بوده است.