مدیران اپل در مصاحبه با پادکست ‘Upgrade’ به بررسی تراشه های جدید M1 Pro و M1 Max می پردازند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فکر می‌کنم باید تعادل مناسبی را در تعداد گزینه‌هایی که ارائه می‌دهید پیدا کنید، زیرا ممکن است بیش از حد پیشنهاد دهید. کاری که ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که به محدوده بار کاری و برنامه هایی که مشتریانمان استفاده می کنند نگاه کنیم و مطمئن شویم که همه کادرها را از نظر حجم کاری خاص علامت گذاری می کنیم.

می توانید مصاحبه کامل را در این آدرس بشنوید پادکست قسمت 379 را ارتقا دهید در رله FM. می توانید آن را در پیدا کنید وب سایت رله FM یا در پادکست اپل.

مشتریانی که این محصولات را خریداری می کنند بسیار پیچیده هستند. آنها یادداشت ها را مقایسه می کنند، در مورد تجربیات مختلف خود با یکدیگر صحبت می کنند، و به طور کلی، روش کار، شما با نکات مثبتی روبرو می شوید.

نظر شما در مورد برنامه های اپل برای آینده مک و همچنین تراشه های جدید M1 Pro و M1 Max چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

میلت معاون معماری پلتفرم اپل است، در حالی که بوگر معاون بازاریابی محصولات مک و آیپد این شرکت است. در طول مصاحبه، بوگر و میلت توضیح دادند که چگونه M1 Pro و M1 Max جدید بر موفقیت تراشه M1 ساخته می‌شوند و در عین حال عملکرد را برای کاربران حرفه‌ای به سطح بالاتری می‌رسانند.

به عنوان مثال، در مورد در دسترس بودن چندین پیکربندی و گزینه تراشه های مختلف، بوگر توضیح داد:

تراشه‌های جدید M1 Pro و M1 Max در مدل‌های 14 اینچی و 16 اینچی مک‌بوک پرو ثابت کرده‌اند که منتقدان و مصرف‌کنندگان را تحت تأثیر قرار می‌دهند. مدیران اپل تیم میلت و تام بوگر اخیرا به پادکست ارتقاء Relay FM پیوست برای صحبت عمیق در مورد تراشه های جدید، وضعیت انتقال سیلیکون اپل و موارد دیگر.