مدیر اجرایی اپل به دلیل اظهارات بی ادبانه در تیک تاک ویروسی استعفا داد

او گفت: «می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از هر کسی که از تلاش نادرست من در طنز آزرده خاطر شده است، صمیمانه عذرخواهی کنم.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در ویدئویی که در 5 سپتامبر منتشر شد، تونی بلوینز اپل توسط تیک تاک و خالق اینستاگرام، دانیل مک، به عنوان بخشی از مجموعه‌ای که در آن از صاحبان خودروهای گران قیمت درباره کسب‌وکارشان می‌پرسد، تماس گرفت. مدیر اجرایی توسط مک در هنگام پارک مرسدس بنز SLR مک لارن، یک خودروی اسپورت خارج از تولید که صدها هزار دلار قیمت دارد، دستگیر شد.

در اینجا TikTok مورد بحث است (به یاد داشته باشید، زبان ناپسند شامل):

نظرات بلوینز به فیلم 1981 اشاره دارد آرتورکه در آن شخصیت اصلی کار خود را اینگونه توصیف می کند: “من با ماشین مسابقه می دهم، تنیس بازی می کنم و زنان را نوازش می کنم، اما تعطیلات آخر هفته دارم و رئیس خودم هستم.”

وقتی از بلوینز پرسیده شد که او برای امرار معاش چه کار می کند، پاسخ داد: “من ماشین های مسابقه ای دارم، گلف بازی می کنم و با زنان تنومند محبت می کنم، اما تعطیلات آخر هفته و تعطیلات تابستانی را انجام می دهم.” او همچنین به خود می بالید که “برنامه دندانپزشکی جهنمی” دارد.

گزارش جدید می‌گوید اپل معاون طولانی مدت تدارکات تونی بلوینز را از دست می‌دهد بلومبرگ. این خروج پس از آن صورت می گیرد که Blevins در یک ویدیوی TikTok ” اظهارات بی ادبانه” کرد که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه اپل قرار گرفت.

همانطور که TikTok مورد توجه قرار گرفت و مورد توجه اپل قرار گرفت، این شرکت تحقیقاتی را آغاز کرد. همچنین گفته می شود که این ویدئو به برخی از شرکای زنجیره تامین اپل راه پیدا کرده است. پس از تحقیقات، اپل کنترل Blevins را بر تیم خود که شامل «نیم دوجین گزارش مستقیم و چند صد کارمند» بود، سلب کرد. او اکنون به طور کامل شرکت را ترک خواهد کرد.

Blevins توسط روزنامه وال استریت در سال 2020 و به عنوان یکی از مهم ترین مدیران اپل معرفی شد. با این حال، نمایه همچنین خاطرنشان کرد که Blevins اغلب در هنگام برقراری ارتباط و مذاکره با شرکای زنجیره تامین مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت و بیش از حد پرخاشگر بود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Blevins یک کهنه سرباز 22 ساله اپل است و از نزدیک با تیم کوک و مدیران دیگر همکاری کرده است تا زنجیره تامین اپل را به نیروگاه امروزی تبدیل کند. بلومبرگ شرایط را توضیح می دهد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در بیانیه ای به بلومبرگبلوینز تایید کرد که اپل را ترک خواهد کرد و از نظرات خود عذرخواهی کرد: