مدیر اجرایی اپل به دلیل خط مشی کار حضوری به گوگل باز می گردد

سال گذشته، چندین مدیر اجرایی اپل نیز به دلیل سیاست پشت سر گذاشتن اپل، این شرکت را ترک کردند.

اپل الزامات کار حضوری را به تعویق انداخت

کارمندان همچنان باید شخصاً به محل کار خود بازگردند، اما فقط دو روز در هفته. علاوه بر این، اپل دوباره همه را ملزم به پوشیدن ماسک صورت در مکان های مشترک می کند.

در اوایل این ماه، یان گودفلو، مدیر یادگیری ماشین اپل، شرکت را به دلیل مخالفت با خط مشی کار حضوری ترک کرد. اکنون به نظر می رسد که گودفلو در حال بازگشت به گوگل است، شرکتی که قبل از پیوستن به اپل در آن کار می کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ربات جاروبرقی Roborock Q5+


[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

قبل از استخدام شدن توسط اپل در سال 2019، این مهندس برای گوگل کار می کرد و در آنجا مسئولیت پروژه های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را بر عهده داشت. او به‌عنوان «پدر شبکه‌های متخاصم عمومی یا GANs» شناخته می‌شد که فناوری مورد استفاده برای تولید محتوای رسانه‌ای – از جمله «دیپ‌فیک» است.

اگرچه اپل قصد داشت تا چند روز دیگر از کارمندان خود بخواهد به دفاتر بازگردند، این شرکت دوباره مجبور شد این الزامات را به تعویق بیندازد. با این حال، این تصمیم بیشتر به افزایش تعداد موارد COVID-19 مربوط می شود تا تقاضای کارکنان.

متأسفانه، اگر اپل نظر خود را در مورد کار از راه دور تغییر ندهد، به احتمال زیاد استعدادهای دیگر را از دست خواهد داد، به خصوص زمانی که سایر شرکت های سیلیکون ولی در این زمینه بسیار انعطاف پذیرتر باشند.

چند کارمند اپل ماه گذشته شروع به بازگشت به کار حضوری کردند و انتظار می رود همه کارمندان از 23 می هفته ای سه بار به دفتر بازگردند. با این حال، گروهی از کارمندان از شرکت به دلیل عدم انعطاف پذیری در کار از راه دور انتقاد کردند. از سوی دیگر، گوگل به کارمندان خود اجازه می دهد تا گزینه های کاری انعطاف پذیر را بررسی کنند.

پس از سه سال حضور در کوپرتینو، گودفلو تصمیم گرفت اپل را ترک کند. گودفلو در یادداشتی به تیمش نوشت که قاطعانه معتقد است “انعطاف پذیری بیشتر بهترین سیاست برای تیم من بود”، با اشاره به سیاست های اپل که عمدتاً علیه کار از خانه است.

بلومبرگ از منابع آشنا به این موضوع شنیده است که گودفلو با پذیرش سمتی در DeepMind، بخش متمرکز بر هوش مصنوعی گوگل موافقت کرده است. با این حال، این شرکت هنوز استخدام را تایید نکرده است. با این حال، این اولین بار نیست که Goodfellow با گوگل کار می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: