مراجع برنامه کلاسیک Apple Music دوباره در کدهای iOS مشاهده شد

در حالی که موسیقی کلاسیک را می توان در برنامه Apple Music موجود یافت، عملکرد جستجو برای ژانری که در آن مردم اغلب می خواهند اجرای خاصی را توسط ارکستر و رهبر ارکستر مورد علاقه خود اجرا کنند، بسیار ضعیف است.

مراجع قبلی در نسخه بتای iOS 15.5 و در نسخه اندرویدی Apple Music مشاهده شده بود…

موسیقی کلاسیک اپل

اشاره به “Apple Classical” قبلاً در نسخه بتای iOS 15.5 بود و بحث های مربوط به “Apple Classical” در نسخه اخیر اندروید Apple Music مشاهده شد.

با اضافه شدن Primephonic، مشترکین Apple Music از یک تجربه موسیقی کلاسیک بسیار بهبود یافته لذت خواهند برد، که با لیست های پخش Primephonic و محتوای صوتی انحصاری شروع می شود. در ماه‌های آینده، طرفداران Apple Music Classical تجربه‌ای اختصاصی با بهترین ویژگی‌های Primephonic، از جمله قابلیت‌های ناوبری و جستجوی بهتر توسط آهنگساز و رپرتوار، نمایش‌های دقیق ابرداده‌های موسیقی کلاسیک، همراه با ویژگی‌ها و مزایای جدید خواهند داشت.

اولیور شوسر، نایب رئیس Apple Music و Beats می‌گوید: «ما موسیقی کلاسیک را دوست داریم و برای آن احترام عمیقی قائلیم، و Primephonic به یکی از محبوب‌ترین طرفداران موسیقی کلاسیک تبدیل شده است. “ما با هم ویژگی‌های کلاسیک جدید و عالی را به Apple Music می‌آوریم و در آینده نزدیک یک تجربه کلاسیک اختصاصی ارائه خواهیم کرد که واقعاً بهترین در جهان خواهد بود.” […]

چه Hifi – استناد MacRumors و سایت خواهر ما 9to5Google – توجه داشته باشید که این اولین بار نیست که ما ارجاع کد به برنامه موسیقی کلاسیک آینده را می بینیم.

ارجاع به app.music.classical توسط مشاهده شد @Aaronمسئول تجربه مشتری در فروشگاه اپلیکیشن Havoc Jailbreak.

اپل موزیک قصد دارد سال آینده یک اپلیکیشن اختصاصی موسیقی کلاسیک راه اندازی کند.

ارجاعات بیشتر برنامه مشاهده شد



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

منابع بیشتر برنامه Apple Music Classic در کد Apple Music مشاهده شده است، زیرا به آخرین مهلت راه اندازی خود تحمیلی شرکت در پایان سال نزدیک می شویم.

اپل برای اولین بار این طرح را در آگوست سال گذشته پس از خرید سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic اعلام کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اپل امروز خرید Primephonic را اعلام کرد، سرویس تحسین‌شده استریم موسیقی کلاسیک که تجربه شنیداری استثنایی را با ویژگی‌های جستجو و مرور بهینه‌سازی شده برای صدای کلاسیک ممتاز، کارشناسان دست‌چین شده و جزئیات متنی فراوان درباره فهرست و ضبط‌ها ارائه می‌دهد.