مراحل امنیتی کارت اپل که اپل می گوید شما باید انجام دهید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل امروز صبح ویژگی های امنیتی مهمی را در ایمیلی به کاربران اپل کارت با توصیه به استفاده/شناخت فوری آنها برجسته کرد.

اپل کارت دارای تعدادی بهبود امنیتی نسبت به بسیاری از کارت های اعتباری با ویژگی هایی مانند چاپ نشدن شماره/تاریخ انقضا روی کارت، بررسی برنامه Wallet در آیفون و تاکید بر Apple Pay. امروز، اپل 5 گام را به اشتراک گذاشت که می‌توانید فوراً برای «محافظت در برابر تقلب و استفاده حداکثری از ویژگی‌های امنیتی اپل کارت» انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امنیت Apple ID، نگاه کنید سند پشتیبانی اپل.

اگر هنوز اپل کارت ندارید (و در ایالات متحده هستید) و می خواهید درخواست دهید، می توانید پیوندی را در برنامه Wallet در آیفون یا در آیفون خود پیدا کنید. وب سایت اپل.

مراحل امنیتی اپل کارت که اکنون باید انجام دهید

درباره امنیت 9to5Mac بیشتر بدانید:

در اینجا لیستی از چیزهایی است که اپل می گوید: “شما باید فوراً انجام دهید تا Apple Card خود را ایمن نگه دارید.”

5 ویژگی امنیتی Apple Card که اکنون باید از آنها استفاده کنید

  1. محافظت پیشرفته از کلاهبرداری را فعال کنید. کد امنیتی 3 رقمی Apple Card شما به صورت دوره ای برای خریدهای ایمن تر در وب تغییر می کند. نگران نباشید، هزینه های مکرر همچنان دریافت خواهد شد
    • به Apple Card در Wallet بروید، روی دکمه شماره کارت ضربه بزنید، سپس به پایین بروید تا Advanced Fraud Protection و آن را روشن کنید. از محافظت از کلاهبرداری پیشرفته با اپل کارت استفاده کنید
  2. اعلان‌های تراکنش را فعال کنید. هر بار که از کارتتان استفاده می‌شود، یک هشدار دریافت می‌کنید تا بتوانید به محض وقوع، فعالیت مشکوک را تشخیص دهید.
    • به Apple Card در Wallet بروید، روی دکمه More ضربه بزنید، سپس روی Notifications ضربه بزنید و Transactions را روشن کنید.
  3. کارت تیتانیوم خود را قفل کنید در صورت گم شدن یا گم شدن آن (همچنین می توانید آن را به صورت پیش فرض قفل کنید و در صورتی که به طور معمول از Apple Pay استفاده می کنید، فقط در صورت نیاز آن را باز کنید)
    • به Apple Card در Wallet بروید، روی Card Details ضربه بزنید، سپس روی “Lock Card” در بخش Titanium Card ضربه بزنید. اگر کارت خود را پیدا کردید، به راحتی می توانید قفل آن را باز کنید. قفل یا باز کردن قفل اپل کارت
  4. دستگاه های گم شده یا دزدیده شده را از حساب اپل خود حذف کنید و اگر فکر می کنید رمز عبور اپل آیدی به خطر افتاده است را تغییر دهید
    • به سمت appleid.apple.com و برای مدیریت دستگاه های خود وارد شوید (روی “دستگاه ها” در سمت چپ صفحه خود کلیک کنید)
  5. آگاهی ایمنی
    • کلاهبرداران گاهی اوقات در تلاش برای جمع‌آوری اطلاعات حساب مشتری و خریدهای غیرمجاز، جعل هویت شرکت‌های کارت اعتباری هستند.
    • تماس‌های ناخواسته یا پیامک‌هایی که از شما می‌خواهند اقدامات فوری در مورد حساب Apple Card خود انجام دهید را نپذیرید.
    • کدهای دسترسی یکبار مصرف ارسال شده توسط اپل یا گلدمن ساکس را با کسی به اشتراک نگذارید
    • شماره کارت مجازی خود را در اختیار تاجران یا وب سایت های تأیید نشده قرار ندهید
    • اگر شک دارید، تلفن را قطع کرده و با پشتیبانی Apple Card تماس بگیرید 1-877-255-5923 مطمئن شوید که با یک متخصص معتبر Apple Card صحبت می کنید.
    • متخصصان کارت اپل هرگز از شما رمز عبور Apple ID، کدهای تأیید Apple ID، رمز عبور دستگاه، کلید بازیابی یا سایر جزئیات امنیتی حساب را نمی خواهند. درباره نحوه کمک به ایمن نگه داشتن Apple ID خود بیشتر بیاموزید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.