مزدا CarPlay را برای خودروهای 2018 و 2019 معرفی کرد و لوازم جانبی جدید را برای مدل‌های قبلی معرفی کرد.

در این مدت، الف بیانیه مطبوعاتی وب سایت مزدا در کانادا می‌گوید که CarPlay در CX-9 2019 نیز موجود خواهد بود. این خودروساز این سازگاری را در جریان رویداد مطبوعاتی خود در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک اعلام نکرد، بنابراین مشخص نیست که آیا CarPlay در مدل‌های CX-9 خارج از کشور نیز عرضه خواهد شد یا خیر. کانادا

مزدا در این کنفرانس مطبوعاتی همچنین از اضافه شدن پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto به خط تولید خودروهای خود خبر داد. در کانادا، این فناوری‌های اتصال دستگاه‌های تلفن همراه ابتدا با عرضه CX-9 2019 در تابستان امسال ارائه می‌شوند، سپس در کل خط تولید مدل عرضه می‌شوند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

علاوه بر این، مزدا می‌گوید تمامی مشتریانی که قبلاً مزدا6 2018 دارند، زمانی که CarPlay در تابستان امسال در دسترس قرار می‌گیرد، این گزینه را خواهند داشت که به طور عطف به ماسبق این ویژگی را به خودروی خود اضافه کنند.

علاوه بر این، Apple CarPlay و Android Auto از پاییز امسال به عنوان لوازم جانبی اصلی مزدا برای سیستم های MAZDA CONNECT در دسترس خواهند بود.

بیانیه مطبوعاتی نشان می دهد که CarPlay به عنوان یک لوازم جانبی اصلی مزدا برای تمام سیستم های Mazda Connect در پاییز امسال در دسترس خواهد بود. مزدا کانکت در سال 2014 وارد بازار شد، بنابراین از نظر تئوری CarPlay می تواند امسال به ناوگان خودروهای مزدا برسد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

پس از اینکه بیش از 3 سال به عنوان شریک CarPlay معرفی شد، مزدا امروز رسما اعلام کرد که قصد دارد سیستم خودروی اپل را در خودروهای خود ادغام کند. مزدا این خبر را در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک اعلام کرد، که قبلاً تعداد انگشت شماری از تبلیغات CarPlay را به همراه داشته است.

همانطور که به نظر می رسد اغلب در مورد عرضه CarPlay اتفاق می افتد، هنوز اطلاعات کمی در مورد برنامه های مزدا وجود دارد. در حالی که بیانیه مطبوعاتی در وب سایت کانادایی این شرکت جزئیات کمی را ارائه می دهد، ارائه در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک به طرز آزاردهنده ای مبهم بود. بنابراین، به نظر می رسد که ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.


مزدا می گوید مزدا 6 2018 اولین مدلی خواهد بود که از CarPlay در ایالات متحده پشتیبانی می کند و از اواخر تابستان شروع می شود. این سیستم به‌عنوان یک ارتقاء برای تمام مدل‌های مزدا6 2018 که دارای تریم Touring یا بالاتر هستند در دسترس خواهد بود.