مشکلات زنجیره تامین اپل با افزایش نمایشگرهای آیفون همچنان ادامه دارد

ما قبلاً زمینه مشکل را توضیح دادیم.

بزرگترین مشکل مربوط به پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی نیست، بلکه تراشه‌های ساده‌تر مانند درایورهای نمایشگر و سیستم‌های مدیریت انرژی است. این تراشه‌های با فناوری نسبتاً پایین در تعداد زیادی دستگاه از جمله دستگاه‌های اپل استفاده می‌شوند.

تیم کوک، مدیرعامل اپل فاش کرده است که محدودیت های عرضه برای اپل در هر یک از دو سه ماهه گذشته 6 میلیارد دلار هزینه داشته است.

کمبود تراشه جهانی توسط ترکیبی از عوامل ایجاد شد. این موارد شامل افزایش تقاضا برای فناوری در طول همه‌گیری، اختلال در تولید مرتبط با COVID، و تقاضای رو به رشد برای تراشه‌های خودروسازان است. همانطور که خودروها به تعداد فزاینده ای از واحدهای مبتنی بر ریزپردازنده متکی هستند.

LX Semicon با توجه به این وضعیت، ابتدا LG Display را عرضه کرد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی الکتریک گزارش می دهد که موقعیت عرضه تراشه BOE بدتر شده است و همچنین با نرخ بازدهی دست و پنجه نرم می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که TheElec قبلا گزارش داده بود، حجم تولید پنل های صفحه نمایش چینی از فوریه به دلیل کمبود آی سی های درایور نمایشگر کاهش یافته است. به گفته منابع، نرخ بازده پانل ها نیز یک مشکل به نظر می رسد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب محافظ مک بوک


اپل امیدوار بود که سازنده نمایشگر چینی BOE بتواند در سال جاری تا 40 میلیون صفحه نمایش آیفون تولید کند. کمبود تراشه‌های درایور نمایشگر باعث شد که هدف به 30 میلیون کاهش یابد، اما حتی این مورد نیز اکنون مورد تردید است…

زمینه

به نظر می رسد روزی نیست که اخبار جدیدی در مورد مشکلات زنجیره تامین اپل نداشته باشد. موارد اخیر بر تأثیر قرنطینه‌های COVID-19 در چین متمرکز است، اما کمبود تراشه جهانی همچنان ادامه دارد.

اپل قبلاً از BOE خواسته بود تا 40 میلیون صفحه نمایش آیفون را در سال جاری برای تکمیل تجهیزات سامسونگ و ال‌جی ارسال کند. در اوایل سال جاری گزارش شد که کمبود درایورهای نمایشگر این هدف را بعید ساخته است، اما اکنون حتی 30 میلیون آن نیز خوش بینانه به نظر می رسد.

مشکلات زنجیره تامین اپل همچنان ادامه دارد

TheElec دریافته است که انتظار می رود BOE همچنان با مشکلات تولید پنل های OLED آیفون به دلیل ادامه کمبود تراشه روبرو شود.

آنها افزودند که انتظار می رود مشکل تولید BOE به دلیل این وضعیت حداقل تا ماه می ادامه داشته باشد. […]