موزیک ویدیو مک بوک پرو 2021 از میکروفون داخلی، دوربین و غرفه عکس استفاده می کند

با آواز، او سعی کرد به طور معمول بنشیند، سپس به جلو خم شود تا به میکروفون‌ها نزدیک شود، و متوجه شد که صدای اولی بهتر است – حتی قبل از اینکه بهترین اجرا را از حالت بدون کرانچ انجام دهد.

یک خواننده و ترانه سرای بریتانیایی موزیک ویدیوی بی نظیری را در مک بوک پرو ضبط کرده است. او با استفاده از مدل جدید M1 Max خود، آن را با استفاده از میکروفون و وب کم داخلی دستگاه ضبط کرد!

مری اسپندر از نرم افزار Logic Pro استفاده کرد که یک برنامه کاربردی کاملاً سخت است، اما توانست تمام کارها را روی باتری انجام دهد – در حالی که همزمان صفحه نمایش را ضبط می کرد – بدون دخالت طرفداران…

خرج کننده وارد اعداد نمی شود. به عنوان مثال، میزان مصرف دقیق باتری را نمی بینیم. اما می‌توانیم ببینیم که او بیش از یک ساعت در یک برنامه حرفه‌ای کار می‌کرد، بدون اینکه طرفداران یک بار مداخله کنند. همچنین می توانیم ببینیم که استفاده از باتری بسیار کم بود.

او پوزیشن های مختلفی را برای آهنگ های گیتار و آواز آزمایش کرد. بهترین نتیجه گیتار زمانی به دست آمد که او مقابل میزش ایستاده بود و مک بوک پرو در لبه آن بود.

دستگاه او تقریباً تمام شده است. او مدل M1 Max را با 64 گیگابایت حافظه یکپارچه انتخاب کرد و فقط از SSD 2 ترابایتی صرف نظر کرد.

فیلم‌برداری وب‌کم ضعیف‌ترین عنصر است، البته با فاصله کانونی ثابت و بدون کنترل عمق میدان. اما برای یک نوازنده که مایل به ایجاد یک آهنگ دمو است، مطمئناً این کار را انجام می دهد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کامل را تماشا کنید. من در واقع توصیه می‌کنم ابتدا نتیجه نهایی را تماشا کنید، که می‌توانید با پرش به نقطه شش دقیقه و سپس تماشای بقیه موارد بعد از آن انجام دهید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

نتیجه نهایی واقعاً درخشان است و نماهای استاندارد روی دوربین را با تمام نماهای پشت صحنه از خود ضبط و ویرایش آن در Logic Pro ترکیب می کند. این هم آزمایشی فوق العاده از قابلیت های دستگاه است و هم یک ایده واقعا خلاقانه که به زیبایی اجرا شده است.

او با ایجاد ویژگی از نحوه ضبط آن، فیلم از یک دوربین خارجی و همچنین ضبط صفحه نمایش را شامل می شود. البته کیفیت صدا با میکروفن های استودیویی قابل مقایسه نیست، اما من همچنان از کیفیت نتیجه میکروفون های لپ تاپ شگفت زده شدم.