نظر: Apple Arcade از شکست احتمالی به موفقیت احتمالی رسید

در حالی که من مشتاق بازی FANTASIAN در زمان راه‌اندازی آن در Apple Arcade بودم، این شرکت با گسترش گسترده و تغییر استراتژی برای این پلتفرم، شگفتی‌ای را در پیش داشت. با توجه به اینکه Arcade اکنون مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک iOS را ارائه می‌کند، می‌توانم بگویم که اپل بالاخره آن را درست کرده است.

Apple Arcade: برنده شدن مردم بر نوستالژی

و خیلی بیشتر وجود دارد. بازی‌ها خاطرات روزهای iPad 2 یا iPhone 3GS را به یاد می‌آورند، زمانی که با دوستانم وقت می‌گذاشتم و ساعت‌ها با Fruit Ninja میوه‌ها را برش می‌دادم.

نتیجه گرفتن

وقتی اپل وان راه‌اندازی شد، خوشحال بودم که بالاخره می‌توانم آن سه بازی را دوباره بازی کنم، اما متوجه شدم که در طول زمانی که برای Apple Arcade پولی پرداخت نکرده‌ام، چیز زیادی تغییر نکرده است.

موارد مورد علاقه مردم “WHAT THE GOLF” وجود داشت. “، “Oceanhorn 2″، “Sayonara Wild Hearts” و “Hot Lava”، و اگرچه من همه آنها را امتحان کردم، هیچ کدام واقعاً توجه من را جلب نکرد. با این حال، من از بازی هایی مانند “Mini Motorways”، “Grindstone” و “Pinball Wizard” لذت بردم، اما سه بازی واقعاً برای توجیه اشتراک کافی نبود. به همین دلیل بعد از شش ماه پرداخت هزینه سرویس بازی منصرف شدم.

اگر اپل نمی دانست چگونه با Apple Arcade ادامه دهد، به تازگی استراتژی مناسب را پیدا کرده است: کلاسیک های iOS. من نمی توانم منتظر بمانم تا اپل حتی بازی های کلاسیک تری مانند Angry Birds و، چه کسی می داند، سه گانه Infinite Blade را منتشر کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با این رویکرد جدید با Apple Arcade، اپل مردم را تشویق می‌کند تا اشتراک Apple One را تجدیدنظر کنند تا از iCloud، Apple TV+، Apple Music و Arcade در یک اشتراک لذت ببرند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

زمانی که Apple Arcade معرفی شد، اپل می خواست بازی های زیبا و انحصاری را به اکوسیستم خود بیاورد. بازی‌هایی که کاربر می‌تواند در هر زمان و هر مکان در آیفون، آی‌پد، مک و اپل تی‌وی خود با 4.99 دلار در ماه بازی کند. خوب به نظر می رسد، درست است؟

اپل همچنین Arcade را با مجموعه ای چشمگیر از بیش از 100 بازی راه اندازی کرد که حتی برای شرکت هایی مانند نینتندو، سونی و مایکروسافت نیز دشوار بود. مشکل این بود که واقعاً هیچ بازی بزرگی وجود نداشت که مردم را برای مدت طولانی علاقه مند نگه دارد.

در یک بیانیه مطبوعاتی روز جمعه، اپل اعلام کرد که این پلتفرم اکنون بیش از 180 بازی دارد، اما بهترین قسمت این است که با FANTASIAN، این شرکت بسیاری از بازی های کلاسیک iOS را به این سرویس آورده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


هنوز نمی‌توان گفت که بسیاری از سرویس‌های اپل در کنار Apple Music موفق هستند. در واقع، می دانیم که Apple TV+ فهرست مشترکین کوچک اما رو به رشدی دارد و مردم علاقه خود را به Apple Arcade و Apple News+ از دست می دهند.

بازی‌های کلاسیک iOS به Apple Arcade کمک می‌کنند تا زمانی که اپل به نوستالژی کاربران دست می‌یابد، رشد کند. پیدا کردن یک بازی خوب بر روی پلتفرم همیشه آسان نبوده است، اما اکنون شما دارید:

دو سال از برگزاری رویداد مارس 2019 با تمرکز بر خدمات اپل و یک سال و نیم از انتشار Apple Arcade می گذرد. فقط در حال حاضر می توان گفت که اپل علاقه کاربران را با Apple Arcade برانگیخته است و به کاربران دلیل عمده ای برای اشتراک Apple One داده است. در اینجا دلیل آن است.